Aangereden door een 'kippige' automobilist :-(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Aangereden door een 'kippige' automobilist :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 14:56

*snif snif*... ik zat gisteren op mijn snorfietsje op weg naar de paardjes toen ik bij een bocht kwam... ik zag van rechts al een auto aan komen dus ik stopte netjes enkele meters voor de bocht, ruim op mijn eigen weghelft om hem alle ruimte te geven om me met groot gemak te kunnen passeren... Om een of andere duistere reden had het gezichtsvermogen van de bestuurder echter blijkbaar een tijdelijke blackout en hij stuurt (te vroeg!) naar links en rijdt dus zo op mijn weghelft zo op mij in... :'( Resultaat: mijn lieve snorfietsje kapot -vanmiddag brengen mijn lieve collega's hem even naar de fietsenwinken in het dorp- en ik een dikke en zeer pijnlijke linkerknie en wat schaafwonden... De politie en ambulance zijn geweest en gelukkig gaf die bestuurder meteen toe dat het volkomen zijn fout was... vandaag is hij langs geweest om verzekeringspapieren in te vullen dus ik hoop heel hard dat alles binnenkort netjes afgehandeld is en dat mijn snorfietsje maar snel gemaakt kan worden... dat is mijn vervoersmiddel waar ik afhankelijk van ben. :'( Fietsen gaat voorlopig vrees ik echt even niet lukken... nou moet ik ook extra kosten maken omdat ik mijn paarden niet zelf kan verzorgen... en ik heb het helaas al niet breed... :'( Nou ja, gelukkig heb ik zelf iig niks ernstigs. Maar allemachtig was was ik verbaasd en geschrokken dat hij zo ineens mijn weghelft op dook en op me in reed...
Laatst bijgewerkt door vikki op 08-10-04 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt


mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:58

Wat ontzettend balen. Voel me ook altijd zo mega kwetsbaar op mijn scooter. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:06

Gelukkig ben je er relatief goed vanaf gekomen! sterkte!

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:26

Oef.. Dat is zeker niet mooi..Scheve mond
Maar gelukkig niets ernstigs! Sterkte.. Ach gut

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com

xxPatriciaxx

Berichten: 330
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:32

Dat is wel vervelend idd.!
Je schrikt je natuurlijk rot als iemand ineens op je af komt rijden!

Ik had ook al allemaal van die bijna aanrijdingen vanochtend:
Ik & mijn zus besloten vanochtend met de fiets naar het werk te gaan en toen zijn we ook al zo ong. door 30 uilskuikens aangereden. Ik weet niet wat de kids vandaag bezielde die allemaal vanuit Stolwijk naar Gouda reden om naar school te gaan, maar ze hadden allemaal moeite met uitkijken!!! Jeminee! De één na de ander stond verschrikt te kijken als er een tegenligger aankwam (wij dus). Ik denk dat er nooit mensen naar zo'n gat als Stolwijk toefietsen o.i.d. en dat ze daarom geen tegenliggers verwachtten.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:35

Jeetje, wat vervelend!
Gelukkig heb je zelf niks ernstigs!

(kan je hem nou op zijn verzekeringskosten roze laten spuiten? Haha! Knipoog )

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:08

Arme Vikki Ach gut Ik heb je al een PB gestuurd en ik ga je straks nog even bellen...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:23

Gelukkig heb je een vriendje die je mooi kan helpen met het verzorgen van de paarden.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:25

Zo daar schirk je wel van zeg!! Heel veel sterkte met je knie en je paardjes. Hopelijk kan je nog wel vervoer regelen om daar langs te gaan. Gelukkig is het nog zo afgelopen, en heb je er niet iets ernsigs aan over gehouden *knuf*

luuntje

Berichten: 13926
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:46

Dat is schrikken. Gelukkig heb je geen ernstig letsel opgelopen.
Misschien kan je proberen om de extra kosten die je moet maken om je paarden te verzorgen ook te verhalen op de verzekering.

[o]

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:48

Jeetje Vikki, dat is schrikken!!
Gelukkig mankeer je zelf niet veel, maar het blijft balen van je snorfiets

Hopelijk is snel alles weer in orde Ach gut

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:42

faye schreef:
Gelukkig ben je er relatief goed vanaf gekomen! sterkte!


hoop dat je snel je snorfietsje weer hebt ...

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:52

Heb je inmiddels al wat van die vent gehoord? Raar dat hij je gisteren niet meteen even gebeld heeft.

Ben je niet vreselijk uit je plaat gegaan tegen die vent?

Het komt snel weer goed Ach gut En als je hulp nodig hebt dan weet je me te vinden, maar dat had ik je al gezegt. Knipoog


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 07:23

Sorane schreef:
Heb je inmiddels al wat van die vent gehoord? Raar dat hij je gisteren niet meteen even gebeld heeft.

Ben je niet vreselijk uit je plaat gegaan tegen die vent?

Het komt snel weer goed Ach gut En als je hulp nodig hebt dan weet je me te vinden, maar dat had ik je al gezegt. Knipoog



Die man heeft me keurig netjes gebeld gisterochtend en is ook langs geweest om de schadeformulieren met me in te vullen Lachen . Hij heeft het natuurlijk niet expres gedaan en voelde zich volgens mij rot genoeg. En nope, ik ben niet uit mijn plaat gegaan hoor... daarvoor moet bij mij echt wel wat meer gebeuren Knipoog . Een ongeluk zit nou eenmaal helaas in een klein hoekje en tsja, hoe vervelend het ook is, gebeurd is gebeurd en me druk maken of tekeer gaan had niets veranderd en niet aan de situatie bijgedragen. Mijn snorfietsje staat inmiddels bij de plaatselijke fietsenwinkel dus ik heb er vertrouwen in dat alles snel netjes opgelost zal zijn. Lachen Mijn knie is vandaag trouwens ook een stuk beter dan gisteren en ergisteren, erg prettig! Dat zal dus ook wel redelijk snel hesteld zijn denk ik Lachen Ik doe nog een paar dagen rustig aan en dan zie ik wel weer hoe mijn knie het wil doen Haha! .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-04 13:41

Halleluja... ik ben vandaag gebeld door de fietsenmaker en de offerte voor reparatie becraagt maar liefst Euro 421,71 ... ik moest maar heel gauw naar mijn verzekeringsagent gaan vandaag. Grrrrrr...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 13:46

Jemig wat een geld zeg!! Ik hoop dat de verzekering wat uithaalt. Ik ga duimen voor je!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 14:05

Jeetje, heb zelf ook wel eens een brommer ongeluk gehad. (ook een auto mobilist die niet uit z'n doppen keek en op ons in reed) helaas reden wij nog dus lag ook aardig in de kreukels...

En ook een flink litteken op m'n linker knie en scheenbeen Knipoog

Citaat:
nou moet ik ook extra kosten maken omdat ik mijn paarden niet zelf kan verzorgen... en ik heb het helaas al niet breed...


Dit kun je ook vergoed krijgen als het goed is, ik heb zelfs m'n stalgeld vergoed gekregen omdat dat gewoon doorliep en ik mijn 'hobby' niet kon uitoefenen.

Beterschap Ach gut

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie