dronken mensen, jullie mening

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

dronken mensen, jullie mening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 21:46

Wat vinden jullie van dronken mendsen, ik vond het eigenilijk wel grappig totdat....... Haha! Vandaag kwam er een dronken vent in de winkel waar ik werk, totaal bezopen Misselijk Hij komt bij mij aan de kassa ik doe gewoon, was eigenlijk ommogelijk door die stank, maar we gingen dicht en hij bleef maar staan Scheve mond Dus er zegt iemand ga nou maar hij helemaal uit zijn dak schelde jof echt heel erg schelden! En toen ging hij verder met een klant.
Ik kan daar echt niet tegen en ik word er alleeen maar boos om dus ik zeg ga nou maar naar je lieve dochtertje Schijnheilig. Nou hij eindelijk weg........ Lips are sealed pfffff jeetje die mensen......... Frusty
Ik ben nou juist heel gezellie alsd ik een beetje aangeschoten ben!

Wat vinden jullie van dronken mensen, vinden jullie dat kunnen, worden jullie weleens dronken?
Mijn mening is erg veranderd!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:50

Dronken zijn is sowieso niet echt geweldig, en om met een dronken persoon om te gaan ook niet. Maar je hebt verschillende 'typen' dronken zijn.. Je hebt degene die aan het feesten is en daardoor dronken is en een happy humeur heeft. Of je hebt die personen die zuipen om hun verdriet weg te drinken en daardoor dit soort acties uit gaan voeren. Alcohol versterkt je humeur dus let een beetje op met hoeveel je drinkt Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 22:39

Sypheron schreef:
Dronken zijn is sowieso niet echt geweldig, en om met een dronken persoon om te gaan ook niet. Maar je hebt verschillende 'typen' dronken zijn.. Je hebt degene die aan het feesten is en daardoor dronken is en een happy humeur heeft. Of je hebt die personen die zuipen om hun verdriet weg te drinken en daardoor dit soort acties uit gaan voeren. Alcohol versterkt je humeur dus let een beetje op met hoeveel je drinkt Knipoog


Ja ik dacht altijd dat mensen er echt super happy van weredn niet dus Haha!


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 22:40

Er zijn al veel topics over geweest

Ik vind het best triest als je zonder alcohol geen plezier kunt maken!

Kijk.,.. er zijn een hoop lekkere dranken waar alcohol in zit... maar iets drinken OMDAT er alcohol inzit... Nouneej!
Ik drink ook wel eens... maar nooit tot zat toe!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:59

ik heb in diverse horeca bedrijven gewerkt (ook cafe) en heb hier dus van dichtbij ervaring mee.
Ik drink ook best weleens 1 of 2 mixjes of breezers, maar ik weet hoever ik kan gaan, en ga ook absoluut niet verder.
Ik ben heel mijn leven nog nooit dronken geweest, 1 of 2x licht aangeschoten, en dat was het wel.
Ik vind het prima als iemand drinkt, al drinkt ie zich helemaal krom, als andere er maar geen last van hebben

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 01:18

Ik heb dus dronken mensen nooit gemogen en drink zelf niet. De reden hiervan is dat mijn vader altijd bezopen was toen ik nog een kind was en dat ik veel mishandeling in mijn jonge leven heb gezien en gevoelt door alcoholism. Ik heb ook geen geintje respect voor ze! Ik kan best wel begrijpen als je gaat stappen dat je er eentje drinkt, maar je bezopen drinken? Gaat er bij mij dus niet in! Zo heeft een vriendin van mij haar 4 jarige zoontje verloren door een bezopen autobestuurder! Boos!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 10:31

Drank maakt meer stuk dan je lief is zeggen ze toch wel..
Het is leuk, om wat losser te worden en als je een beetje aangeschoten bent.
Maar mensen worden altijd zo vervelend Frusty haha, en als ze echt super dronken zijn is er vaak ook niks meer aan, want het enige wat je de volgende ochtend heb is een dikke kater.
Maarja..

"What we call human nature, is actually human habit.."

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 11:29

Ik heb dus ook een verleden met 1 ouder die (nog steeds) niet weet waar de grens zit.
Daarom zie ik ook heel gauw in wat voor staat een persoon is als die gezopen heeft.
Als iemand gewoon gezellig dronken is heb ik er geen moeite mee en vind het wel gaan, maar o wee als er een kwaaie dronk in zit... dan word ik mega giftig en moeten ze niet in mijn buurt komen Boos!
Dan word ik vreselijk link en moet me in houden om niet te gaan slaan!!!
Ik heb er zoveel ellende van meegemaakt, gelukkig geen erge lichamelijke mishandeling, maar juist wel geestelijke mishandeling... dat ik zelf ook een lange tijd behoorlijk in de knoei heb gezeten en ondervind daar nog best wel eens de naweeen van.
Gelukkig zijn wij (mijn broer en ik) goed terecht gekomen, maar als ik zie hoe sommige terecht zijn gekomen.... diep en diep triest...
Ik zal bijv. ook nooit maar dan ook nooit in een auto stappen met drank op!
Er zijn bij ons thuis al veel te veel auto's in de prak gegaan door drank waardoor wij niet konden leven zoals het had gekund. Mijn broer en ik zijn door dat voorbeeld juist de andere kant uit gegaan.
Het erge is dat pas als iemand zelf heeft ervaren wat er kan gebeuren met drank op, ze dan pas gaan nadenken wat ze hebben gedaan...
Dus ook hier geld weer, er moet eerst een dode vallen voor er wat gebeurt!
Mensen hebben hersens, maar wat ze ermee doen, ik weet het niet Huilen
Helaas moet ik dus van mijzelf zeggen dat ik een expert ben in alcoholisme...
En ja, het maakt veel en veel meer stuk dan je lief is.

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 21:45

tja, je hebt allerlei manieren van dronken zijn. Een vriendin van mij kreeg als ze dronken was zo'n hemelse lach die niet meer van haar gezicht verdween, grinnik, en dan wist ik weer hoe laat het was. Ik zelf ben 1x dronken geweest en ik herinner me alles nog. Ik was niet zozeer irri t.o.v. anderen, maar ging wel een paar keer onderuit, tot grote hilariteit van anderen. daarna kreeg ik een ongenadige kater, dus dat was meteen de 1e en de laatste x geweest. Er zijn ook mensen die opdringerig worden, zich gaan misdragen en die in het openbaar staan te kotsen. Ik zou me dan toch doodschamen, maar die mensen kennen geen gene. Ik ben altijd weer blij dat ik dan weer niet zo ben als zij. Ze gaan namelijk af als een gieter.

De hond is de betere mens

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:12

Ik heb wel een keer gehad dat het "niet lekker viel":o , ik had niet eens zoveel gedronken (2 biertjes en 2 "Schnapps", vespreid over de hele avond), maar toen we thuis kwamen (mijn man reed Lachen en had één biertje gedronken!) ging het fout; ik ben naar bed gegaan, voelde dat ik moest Misselijk en draaide me gek genoeg naar de andere kant van het bed (richting mijn man Verward ), rolde over hem heen en Misselijk al zijn (heilige }> !) autoboekjes vol Clown ! Vond `ie NIET leuk Extreme duivel !
Verder ben ik (en gelukkig ook mijn man Knipoog ) een hele matige drinker; door de weeks drinken we eigenlijk nooit , of we moeten bij hoge uitzondering een verjaardag hebben, dan soms wel. Bij ons komt iedere vrijdag de "bierman" die drinken aan huis bezorgd en het gebeurd wel eens, dat er een halve krat bier terug gaat, omdat ´ie "over datum" is Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 10:34

Ja er zijn mensen die als ze dronken zijn heel erg agresief worden, ik vind het wel leuk als je vrolijk en melig van drank wordt.
een vriend van mij als ie dronken is gaat ie altijd allemaal dingen tegen je vertellen, dat ie anders never nooit zal zeggen haha dat is wel comisch!! *LOL*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 10:48

Je hebt dronken en aangeschoten. Aangeschoten is zo ongeveer iedereen wel na een avondje uitgaan. Echt zat zijn er maar weinig. Ikzelf drink geen alcohol, om de simpele reden dat ik het gewoon niet lekker vind. Anderen mogen van mij best drinken, ze mogen zat worden, aangeschoten, moeten ze helemaal zelf weten, als zij dat leuk vinden.

Ik heb ook wel eens iemand tegengehouden om nog meer te drinken, anders zou ie zat zijn geworden en dat wilde ie niet. Hij was behoorlijk depri en was aan het drinken om het drinken. Dat vind ik stom. Hij heeft me later ook wel 300 keer bedankt dat ik had gezorgd dat ie niet verder was gegaan die avond.

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:14

Ik ben vaak aangeschoten geweest, ben vaak dronken geweest, heb nog veel ergere dingen gedaan, maar ik kan ook prima lol hebben zonder alcohol. Ik vind alcohol lekker, dus ik drink het, en ik heb er helemaal geen problemen mee om een keer dronken te worden. Zolang je het niet iedere week bent. Ik weet van mezelf dat ik zonder drank kan, dat heb ik afgelopen zaterdag maar weer even bewezen. Ik slik op het moment medicijnen, dus mag geen alcohol. Ik heb de hele avond water gedronken, maar stond aan het eind van de avond gewoon weer op de tafel te dansen. Lol heb ik wel, met of zonder drank. Maar ik heb liever met. Om de simpele reden dat ik het lekker vind. En bovendien is alcohol drinken bij ons zo ongeveer normaal. Iedereen drinkt, zo ben ik opgegroeid. Alles, echt alles wat je in de wereld kan krijgen aan verdovende/verslavende middelen, kan je op Marken krijgen. Daar leer je van. Je groeit erin op, met grote feesten als koninginnedag loop je als meisje van 8 al tussen de dronken mensen, en je weet dus ook waar je grens is. En af en toe mag je die best een keertje overschrijden. Zolang je dat maar niet te vaak doet.

Er is niets mis met alcohol, zolang je maar weet hoe je er mee om moet gaan...!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:32

Af en toe een gezellig slokkie doen kan echt geen kwaad, en soms ben je dan iets aangeschoten, ook geen probleem. Ik heb maar een probleem met alcohol: mensen die met drank op autorijden!!!! verschrikkelijk!!
Maar verder drink zelf ook regelmatig een biertje/wijntje tijdens het stappen, pffffffff.........afgelopen weekend zelfs nog, moet kunnen hoor!!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:14

Ik drink niet. Om de simpele reden dat ik het niet lekker vind. Ik ben niet tegen alcohol gebruik hoor, helemaal niet. Iedereen moet het voor zich weten vind ik, zolang je er een ander maar niet mee lastig valt. Dus geen agressiviteit, niet met je dronken kop in de auto stappen, etc etc. Als iemand zich helemaal lazerus wil zuipen, dan gaan ze hun gang maar, maar val er een ander niet mee lastig!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:30

Misschien ben ik dan wel weer een typische tiener, maar ik lust wel wat Lachen Ik drink niet elke avond, en alleen bij gelegenheden, gewoon omdat ik het lekker vind. Ik drink niet om bezopen te worden overigens. Ik ben al een aantal keer tot Misselijk toe bezopen geweest, maar ik ben nooit vervelend, is mij verteld.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 16:35

Marieke22 schreef:
Ik drink niet. Om de simpele reden dat ik het niet lekker vind. Ik ben niet tegen alcohol gebruik hoor, helemaal niet. Iedereen moet het voor zich weten vind ik, zolang je er een ander maar niet mee lastig valt. Dus geen agressiviteit, niet met je dronken kop in de auto stappen, etc etc. Als iemand zich helemaal lazerus wil zuipen, dan gaan ze hun gang maar, maar val er een ander niet mee lastig!


Ik ben het helemaal met je eens !!!
Ik drink niet, vind het niet lekker, en heb geen behoefte aan drank...
Als andere mensen drinken, no problem, maar als ze te veel hebben gedronken, heb ik al geen zin meer, en wil ik naar huis... Sommige worden vrolijker, sommige agressiever.... Sommige gaan hangen, en worden irritant... nee, ik vermaak me prima zonder alcohol !

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 17:38

Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om uit te gaan, zich helemaal zat te zuipen en vervolgens in de plee alles er weer uit te Misselijk Misselijk .
En een lol dat ze dan hebben Verward Dat snap ik echt niet.

Ik drink wel eens wat, maar weet precies mijn grens, de enige keer dat ik wel iets aangeschoten was of iets verder was vorig jaar op ijsland Haha!
S'ochtends om 11 uur aan de drank op een bijna lege maag en dan weer op je paard, was wel grappig maar niet voor een 2e keer Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 18:05

Ik vind dronken mensen irritant want de meesten worden opdringerig/lastig. Ik lust er zelf ook wel één en meer maar weet wel waar de grens ligt en als ik met de auto ben drink ik helemaal niets alcoholhoudends, want als het 'verkeerd' valt ben je soms na één enkel biertje al knap teut...

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 23:06

ik vind dronken en aangeschoten mensen meestal om van te walgen.
Neemt niet weg dat ik best wel een wijn of bier drink, is best lekker, maar in mijn geval dus alcohol met mate.
Ben ook nogal dol op mijn rijbewijs, wil ik niet graag door een domme aktie kwijtraken

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:14

Een béétje aangeschoten is niet erg, de meeste mensen die ik ken worden daar juist gezellie van, maar dronken zijn vind ik absoluut niet okee. Ik was laatst op een feest en m'n vriendin was errug aangeschoten en die ging errug vaag doen, dus errug aangeschoten zijn is ook nix. Ik kan me prima vermaken zonder alcohol, alleen jammer dat er duidelijk mensen zijn die dat niet kunnen. Ben nog nooit dronken of aangeschoten geweest, veel te bang dat ik rare dingen ga doen.... Toen ik naar huis wilde, waren alle snelbinders doorgesneden van mij+vrienden en op alle fietszadels zat iets 'goors.' Ik vind het errug irri als mensen rare dingen gaan doen als ze dronken zijn, dat ze dronken zijn moeten ze zelf weten maar zorg dan dat je niemand lastig valt!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 18:47

Reddy007 schreef:
haha fantastisch
dronken zijn is eigenlijk schandalig want je hebt er geen drol aan! en de meeste worden agressief!! Boos!

wees liever aangeschoten! Haha! dan heb je opeens vette lol
op het examenfeest moest ik naar huis fietsen en je wilt neit weten hoe ik thuis ben gekomen
had alleen maar de slappe lach! ben 3x vand e fiets gedonderd!! echt fantastisch!
ik weet alles nog! en dat is vel leuker
ben nog nooit echt dronken geweest hoeft ook niet, want meestal weet je niet meer wat er allemaal is gebeurd!


Wahahahaa. Heel herkenbaar, ik was gisteravond ook aangeschoten, tja de nieuwe breezer uitproberen Haha! Clown . En we hebben de hele avong in een scheur gelegen, en toen waren er ook nog eenden die ons achter na liepen Haha!
Maar ik word heel happy als ik aangeschoten ben, dronken mensen zijn niet leuk Boos!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 22:49

eh.. als je dronken ben doe je stomme dingen! Frusty waar je later spijt van heb... en het is zeker als je dronken ben... wordt 9 van 10 mensen voglens mij aggressief (including me Lips are sealed )

maar het gevoel is wel lekker dat je die... alleen de volgende morgen das voor veel mensen een probleem geloof ik.. ik heb er tot nu toe nog nooit last van gehad! (nok nok... ff afkloppen!)

Het enige nadeel is ook... je doet dingen die je je niet meer kan herinneren de volgende dag! Scheve mond

....

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-02 23:11

jaja marlien je wil het gewoon niet meer weten Haha! }>