Uitschachten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Uitschachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 21:49

Heeft iemand van jullie enig idee hoe je een paard kunt laten uitschachten? Verward
Ik zou graag 'de boel daaronder' eens schoon maken maarja dat gaan wat moeilijk als ie vrestopt zit hihi *LOL*

alvast bedankt, xx manon



Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:53

Met poetsen gaan ze zich ontspannen en vaak schachten ze dan ook uit

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 21:54

ja ....dat doet die van mij dus niet haha....of ik nu 10 minuten poets of 5 uur....en ontspannen is hij wel !
feitelijk doet hij het bijna alleen op land, en vaak na het rijden...maarja voordat ik er dan bij ben is ie weer weg....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:56

Een paard schacht niet zomaar uit.
Je kunt hem sederen Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:12

sommige vinden het idd niet erg als je eraan zit, en ander laten hem echt niet hangen als je in de buurt bent. bij een ruin bij mij op stal verdoorft de DA het zaakje volgens mij 1 keer per jaar zodat hij het laat hangen en de boel een schoon gemaakt kan worden, maar zelf krijg je dat niet voor elkaar als hij het al niet uit zich zelf doet

momenteel paardloos

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:15

XoNo schreef:
Een paard schacht niet zomaar uit.

Levi echt bijna altijd met poetsen...of heb ik gewoon een viezerik Schijnheilig Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:18

Als ik bij Offie onder zn buik kriebel ( navel ofzo) dan schagt hij zich uit na een tijdje.. Of eben met een merrie langs lopen.. danhaalt hij hem koekoek zo te voor schijn!!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:21

Maar pas op!!! GEEN BABYOLIE!! want dat brand!!! nee echt waar! ok verhaal hier achter.. ik heb ooit eens een "wilde"nacht gehad met massage olie en zo.. wij dachten ons in de smeren met babyolie en toen tja kwam het ergens terecht..Haha! en dan brand goed.. door de parfum.. ZElf zwitsal..

Dus liever dat niet te gebruiken.. want dat is neit goed.. JE kan het beter schoonmaken met dettol of betadine oplossing in water....
Dit ook in tip van de DA.

Want heir zie ik vaak mensen met babyolie op de penis spuiten..

En liever niet te vaak en te veel aan frummelen. Het lichaam maakt het van nature al schoon en hoe mer je er aan zit hoe meer kans op onstekingen( tuurlijk is het nodig om schoon te maken!)

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:22

Sederen helpt niet altijd. Ik had van die gele sedatiekorrels gekregen, maar nee. Tenminste bij mijn ruin werkte het niet: als ik al kéék ging hij weer omhoog. Grrr.

Ik heb toen de clicker erbij gehaald, want ik wist het ook niet meer. Telkens als hij uitschachtte klikken terwijl ik een stukje schoonmaakte. Dat heeft wel goed geholpen (wel bij elke klik wat voer erin). Ik kan zonder gevaar een natte spons in zijn koker doen en soms schacht hij (deels) uit. Dan maak ik snel een stukje schoon met warm water: zelfs een waterkoker aangeschaft (koker, haha). Tong uitsteken
Het heeft echt wel wat trainingssessies gekost hoor! Nu gaat het dus veel beter, hoewel het nooit favoriet zal worden.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:23

je kan ook gewoon met water en groene zeep schoonmaken

momenteel paardloos

Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 13:12

thanks allemaal


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef, boemel, Domi_94, hagelslag, Hjartje, MarjanB, Slofje, Trendiction en 92 bezoekers