San Remo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

San Remo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:32

Wie heeft er een nakomeling van San Remo en wat is jullie ervaring daarmee en jullie indruk daarvan?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:43

wij hebben vorig jaar een San Remo X Abdullah trak. X Rechter veulen gehad op stal, is ook naar de veiling gegaan, en was een erg goed veulen!
Afbeelding

Dit jaar hebben we ook weer een hengst veulen (San Remo X Nevado) en is een erg gaaf veulen!!!!! heb er alleen geen foto van.

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:50

Ik heb zelf een San Remo hengst jaarling (San Remo x Goodtimes). Foto kan ik niet toevoegen aangezien ik op m'n werk zit hihi. Het valt me overigens op dat veel nakomelingen van San Remo vos zijn. Zo ook die van mij. Erg braaf beessie maar wel met een koppie erop. Sterk eigen karakter. Dat wordt nog wat. Maar liever zo dan andersom om heel eerlijk te zijn. Een vriendin van mij heeft ook een San Remo veulen. Een merrie, ook vos. Qua karakter twee druppels water met mijn hengst.

Ze hebben erg mooi front vind ik. Was erg benieuwd wat anderen daarvan vonden aangezien ik verder niemand ken met een San Remo.

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:01

Wij hebben een San Remo x Negro, ook vos. Volgende week komt ze terug op stal, dan kan ik een recente foto plaatsen. Dit veulen is echt iets aparts. Moeder fokt een krachtige achterhand. Maar dit veulen heeft zo'n enorm schwung en lossigheit in de bewegingen. Echt geweldig!

LolaTFB

Berichten: 465
Geregistreerd: 08-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:18

Om het even bij de vossen te houden, wij hebben ook een vosmerrie (jaarling) San Remo x Ferro. Super mooi beestje, super bewegen maar ook wel een eigenwijsje zo nu en dan.

Bucephalus

Berichten: 2467
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:39

Fabienne heeft er ook eentje. Een heel mooi beestje!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:46

Ik heb een bruin merrieveulen van San Remo x Flemmingh.
Qua bouw vind ik dat ze veel van San Remo mee heeft gekregen, en dus ook het mooie front Lachen
Afbeelding
Afbeelding

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:03

Ik ken een San Remo X Cocktail X Havidoff X Roemer, bruin, niet te groot.
Haar rug was wat week, te kort voorbeen.
Wel mooi getekend, kon leuk lopen maar niet spectaculair.

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:27

Citaat:
te kort voorbeen.


Dat moet ie dan toch bijna van de moeder hebben, de (Negro(, natuurlijk?!)) moeder van onze San Remo heeft nl. ook een heel kort voorbeen. Het voorbeen van het veulen is echter 200% verbeterd!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:42

De fokker van mijn paard heeft van de week zijn San Remo x Krack C x Partout x Lt. Generaal hengstveulentje (ja, uit dezelfde stam als mijn merrie) verkocht naar een jongen die voor Tineke Bartels rijdt Haha!
Een donkere vos met weinig wit, mooi front, erg langgelijnd en goed lopen.

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 13:01

Ja mijn San Remootje lijkt ook meer op San Remo dan op z'n moeder. Ben daar best blij mee. San Remo is een mooi paard. Ik heb een paar San Remo's gezien in mijn omgeving. Allen hadden een mooi front. De één liep wat beter dan de ander, maar moeder moet natuurlijk ook wat meegeven.

Hoe kan ik een foto plaatsen? Het lukt me niet echt.

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:05

Mijn nicht heeft ook een afstamming van San Remo.
Ik heb wel foto's maar die zijn onderhand zwart.
Verder is het een schat van een veulen, met een super karakter.
Heel nieuwsgierig en mooie gangen! OK dan!
Verder is ie bruin, maar dat is de veulenvacht dus we weten nog niet echt wat de echte kleur gaat worden. We denken donker bruin, maar zeker niet zwart.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:18

Hobbelknol schreef:
Hoe kan ik een foto plaatsen? Het lukt me niet echt.




Eerst je foto uploaden op een server (eentje die ook doorlinkt). Voeg dan de URL van je foto tussen [img]...................[/img] en Klaaarrrr

Tong uitsteken

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 14:33

Cute heeft een erg mooi veulen by the way.

Thanks VValar. Dat ga ik maar eens proberen. Het zal ook wel komen dat het niet lukt omdat ik nu op kantoor zit Verward

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:54

Rhea schreef:
Dat moet ie dan toch bijna van de moeder hebben, de (Negro(, natuurlijk?!)) moeder van onze San Remo heeft nl. ook een heel kort voorbeen. Het voorbeen van het veulen is echter 200% verbeterd!


Ja dat zal idd wel.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:09

Rhea schreef:
Wij hebben een San Remo x Negro, ook vos. Volgende week komt ze terug op stal, dan kan ik een recente foto plaatsen. Dit veulen is echt iets aparts. Moeder fokt een krachtige achterhand. Maar dit veulen heeft zo'n enorm schwung en lossigheit in de bewegingen. Echt geweldig!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:27

Wij hadden vorig jaar een SanRemo x Iglesias hengstveulen , donkerbruin, geen aftekeningen en super chique.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 21:18

Rhea schreef:
Dat moet ie dan toch bijna van de moeder hebben, de (Negro(, natuurlijk?!)) moeder van onze San Remo heeft nl. ook een heel kort voorbeen. Het voorbeen van het veulen is echter 200% verbeterd!


Hoe kort is dat heel korte voorbeen? En als het voorbeen 200% verbeterd is hoelang is dat 200% verbeterde voorbeen nu dan?.

alabastro
Berichten: 844
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Hasselt-Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:36

Anna42 schreef:
Hoe kort is dat heel korte voorbeen? En als het voorbeen 200% verbeterd is hoelang is dat 200% verbeterde voorbeen nu dan?.

Muggezifter, ik heb de merrie nu en het veulen loopt hier nog en ik kan bevestigen dat het een echt een enorme verbetering is!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 00:13

Onze San Remo is een supermooi veulen geworden. Hij heeft gelukkig het goede achterbeengebruik van zijn moeder meegekregen, en de kleur en het front van zijn vader! Hij heeft echt de goede manier van lopen, lekker soepel, los door het lijf en een goed gebruik van het spronggewricht, waarbij hij goed ondertreedt. (Meer foto's in profiel)

Afbeelding

Afbeelding

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:47

Citaat:
Hij heeft gelukkig het goede achterbeengebruik van zijn moeder meegekregen, en de kleur en het front van zijn vader!


Kijk dat bedoel ik nu!! Zo heb ik ze dus al meer gezien, ja op de kleur na dan Haha!

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 09:54

Hobbelknol schreef:
Cute heeft een erg mooi veulen by the way.


Thanks Haha!
Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar foto's van jouw San Remo.
Maar het uploaden is nog niet gelukt?

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 17:15

Afbeelding

Hobbelknol
Berichten: 119
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 17:18

Oeps, beetje aan de grote kant. Hij is inmiddels 1 jaar en 4 maanden.

Deze foto's volgen nog. Ik moet even al m'n foto's ergens plaatsen zodat ik ze kan doorlinken.

VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:04

Zo, dat is een groot plaatje! Wel een mooi veuluh Lachen Mooie bovenlijn, mooi front, rechte beentjes. Heb je ook actie foto's van hem? Hoe heet je paardje eigenlijk? Knipoog