bijrijd paardje in amersfoort of omgeving

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mayatip
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-04-04

bijrijd paardje in amersfoort of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 15:04

Mijn bijrijd paardje is pas verkocht, dus ben ik op zoek naar iets nieuws. Is er misschine iemand die iets weet in de buurt van Amersfoort? Zijn er misschine mensen die nog andere tips hebben om aan een bijrijd paardje te komen dan marktplaats?

alvast bedankt,

helga



Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 16:37

Als je wat meer over jezelf en je ervaringen vertelt, dan heb je denk ik meer kans op een reactie...

Verder kun je natuurlijk briefjes ophangen op stallen bij jou in de buurt!

Nulla tenaci invia est via

mayatip
Berichten: 11
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 17:06

je hebt gelijk.
ik heb vanaf maart/april bijgereden in hoevelaken. Daar kon ik onbeperkt heen gaan en aangezien ik het niet druk had heb ik daar ook veel gebruik van gemaakt en veel geleerd. De paarden waar ik op reed waren bepaald niet makkelijk. Ik reed vooral op een paard die vier jaar was en haar puber gedrag was duidelijk te merken, erg schrikkerig, bokkerig en eigenwijs. Verder heb ik daar ook veel geleerd over de verzorging. Ik moet zeggen dat de paarden er wel voor zorgden dat je constant op je hoede moest zijn en constant moets blijven werken, maar dat maakt het voor mij juist erg leuk. Dit zijn namelijk niet de deingen die je op een manege kan leren.
Daarvoor heb ik een hele tijd niet gereden doordat mijn huisarts dacht dat ik allergisch zou zijn voor paarden. Tot mijn 12e heb ik op een manege gereden en had ik ook verschillende verzorgpony's waar ik dagelijks voor zorgde.
Ik ben 24 jaar, 1.58m en tussen de 45 en 50 kilo. Verder studeer ik religie studies in Amsterdam en mijn hobby's zijn paardrijden, lezen en schilderen.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:21

ik weet mischien wel 1 voor je


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Veldbloem en 89 bezoekers