paard aan de kletter op een haar na geluk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

paard aan de kletter op een haar na geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 14:21

we waren in de les aan het springen paard van een meisje zat al een beetje te klojen. op een gegeven moment heeft onze instructriese een 3 dubbeln inuitje neegezet. dat opgevokte paard vloof eroverheen,en wij gingen ook ineens staat dat paard voor mijn neus net toen in over de hindernis kwam. had gelukig wel ruimte om te landen maar niet om door te rijden. paard maakt een rare hoek ik lag der bijna naars en toen stonden we stil. nou ik trilde gewoon want ik had ook op dat paard kunnen botsen en wat was er dan gebeurt. daarna is dt meisje gaan stappen in de buitenbak met iemand dernaast.en hebben wij het springen weer afgebouwt maar ik keek wat drie keer om me heen voordat ik op de hindernis afging.

Mendi

Berichten: 2287
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:47

Ik vind eerlijk gezegd de titel van je topic niet echt overeenkomen met de inhoud.
Wel fijn voor je dat het nog goed afgelopen is.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:53

Wat een geluk dat het zo goed is afgelopen.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:42

Was zeker met Jopie ? Vond ook dat ze Jopie niet goed reedt terwijl je weet dat zo'n crosser is. Jullie zaten ook erg dicht op elkaar, als Lisa niet ging springen konden jullie niet eens meer goed sturen om er over heen te komen.

Heb je je verder niet bezeert? Ik ga straks ook op Jopie rijden, maar dat is echt wel een verschil met dat meisje dat er gister op zat!

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 22:29

ik denk niet dat dat meisje het zelf ook heel leuk vond of wel...

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 23:09

Denk het nie..