Wie is er in Charlotte, North Carolina geweest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Wie is er in Charlotte, North Carolina geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 14:42

Ik heb waarschijnlijk een stage gevonden in Charlotte. Maar nu kan ik toch vrij moeilijk leuke dingen in de omgeving vinden om te gaan bekijken.

Ja de Great Smokey Mountains vind ik wel bijvoorbeeld. Maar zijn ermensen die tips hebben van dat moet je eens gaan bekijken ofzo?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:51

Ik ben volgens mij in Charlotte geweest op doorreis. Zal eens kijken waar ik ben geweest toen.
Leuk joh, ik ben nog hard op zoek naar een buitenlandse stage. Hebben ze daar niet toevallig een facility management-stagiair nodig? Haha!

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 14:56

Wat is dat als ik vragen mag Lachen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:59

FM is management van alle ondersteunende processen in een organisatie. Alles wat er voor zorgt dat de kernactiviteiten optimaal verlopen.
In het FM pakket kunnen oa vallen: catering, schoonmaak, beveiliging, inkoop, etc. Lachen

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:23

In de buurt van Charlotte zit een hele grote shopping-mall:
Concrete Mills of zo heet ie. Met allemaal "out-let stores" van bekende merken. Dus neem maar een extra koffer mee Knipoog
Charlotte is, zelfs voor Amerikaanse begrippen, een jonge stad. Het is daar behoorlijk groen en heel groots opgezet.
Afgelopen mei ben ik daar geweest; het hoofdkantoor van ons bedrijf is daar gevestigd. Ik was daar maar een paar dagen dus echt veel bezienswaardigheden heb ik niet gezien (behalve flink geshopt!)
Wat voor stage ga je daar lopen en hoe lang?

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 16:40

Ik ga 3 maanden stage lopen vanuit mijn opleiding agrarische bedrijfskunde.

De bekendere merken zijn daar toch ook niet zo duur als hier, bijv ralph lauren en tommy?

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:52

orionneke schreef:
De bekendere merken zijn daar toch ook niet zo duur als hier, bijv ralph lauren en tommy?


Klopt! Ik heb daar een Tommy -polo gekocht voor 25 dollar. (= 20 euro)
Later zag ik precies hetzelfde polo-shirt bij Piet Zoomers liggen voor 45 euro!
Mocht je familie/kennissen hebben die een beetje merkengek zijn en kleine kinderen hebben: In de VS heb je veel keus in baby- en kinderkleding van de merken Ralph Lauren en Tommy. En ook nog redelijk betaalbaar. Die zijn hier vrijwel niet te koop of voor een prijs dat je steil achterover slaat. Moet je wel even de maten opnemen want die zijn echter anders dan in Europa.
Ook voor volwassenen trouwens: De L in de VS komt vaak overeen met XL in Europa.
Wanneer ga je trouwens? Als je meer info wilt dan zou ik evt. een collega van mij kunnen vragen of ze wat kan vertellen. Bijv. waar je een paard kunt huren of zo.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 11:55

Ik ga in April 2005. Ow dat zou wel leuk zijn voor een paard, wil daar wel een keer gaan rijden ofzo!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:03

Stuur me tegen die tijd maar een pb. Dan zal ik voor je informeren!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:50

Laura schreef:
FM is management van alle ondersteunende processen in een organisatie. Alles wat er voor zorgt dat de kernactiviteiten optimaal verlopen.
In het FM pakket kunnen oa vallen: catering, schoonmaak, beveiliging, inkoop, etc. Lachen

Waar doe je deze opleiding?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:25