pony bang voor regen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

pony bang voor regen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 09:20

had woensdag ponyclub. toen iedereen er net opzat begon het ineens te regenen. aangezien ik nog nooit op dat veld geweest ben en nog nooit met cleo in de regen heb gereden vond ik het toch raar dat ze helemaal gek werd toen het begon te regenen. ze heeft denk ik nog nooit in de regen gestaan. wat moet anders de oorzaak zijn Verward

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:58

bang lijkt me erg sterk.... my way doet ook alles om me tegen te werken als ie de regen in moet, maar dat is puur omdat ie regen niet lekker vind. gelijk heeft ie toch? als het even kan rij ik ook liever als het droog is, maar dag, hij went er maar aan!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:01

Tsja, is moeilijk te zeggen. Misschien kletterde de regen op een schuilhokje wat een 'raar' geluid maakte. Of ze vond het maar niets dat ze niet met d'r kont tegen de regen in mocht staan. Of ze kreeg het koud, dat ze wilde bewegen. Daar kan je zo vanaf de computer weinig over zeggen eigelijk.

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:12

ik kan me niet voorstellen dat een paard bang is voor regen, hihi!! Ik denk dat ze gewoon door de koude druppels zin had om eens lekker gek te doen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:41

Waarschijnlijk probeerde ze haar kont tegen de richting van de regen te draaien. Een natuurlijke houding voor een paard als het regent is om de kont in de richting van de regen te draaien en hoofd om laag te doen.

Alleen deze keer zat jij er ook op en jij wou lekker doorrijden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:12

er stond een keer in het bit een vraag over een paard dat helemaal gek werd als deze bitenstond en het regende maar it zal wel niet zo erg zijn als bij jou..

Ik denk eerder dat ze probeerde wat malibu zegt!

ellepel

Berichten: 47334
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:16

mijn pony heeft er een gruwelijke hekel aan als zijn hoofd nat wordt, als het regent staat ie ook helemaal met zijn neus tussen zijn voorbenen..

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:47

Mijn paard kan er ook niet tegen. Hij krijgt er ontzettende jeuk van aan zijn ogen. En gaat dan dus ook helemaal met zijn hoofd tussen zijn benen staan. Het liefst zou ie bij je opschoot kruipen op zon moment.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:40

mijn verzorgpaard draait bij de eerste beste druppel d,r kont in de wind, die heeft zo de pest aan regen

Jollybollie

Berichten: 584
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:21

Mijn pony houdt helemaal niet van regen Ze probeert dan altijd vliegensvlug haar kont tegen de regen in te draaien Tong uitsteken waardoor het soms voelt alsof ze idioot aan het doen is. Regen op haar hoofd vindt ze ook verschrikkelijk maar het is ook een beetje een tutje afentoe Bloos

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:23

Vos draait ook bij voorkeur zn kont in de regen, maar misschien vond ze het geluid van de regen gewoon spannend?