grrr chello/upc

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gillian

Berichten: 4412
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

grrr chello/upc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 23:18

wat een pokkeserver zeg...
een hele week heeft internet eruit gelegen bij ons Boos! Boos!
was ergens bliksem ingeslagen bij ons in de buurt, en waarschijnlijk is onze moden opgeblazen ofzo.
vanaf vorige week donderdag iedere dag upc gebeld en gisteren zijn ze het eindelijk komen repereren Boos!
maar gelukkig hebben we weer internet!!! Knipoog
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!


Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 08:17

Wij hebben het ook nog niet zolang, maar bij ons gaat het al verder onder de naam Kwello! Wat een drama is dat bedrijf zeg... Maar ja, zonder kun je lekker duur gaan internetten via de telefoon of ADSL, dus dan moet je het maar accepteren al die downs tussendoor...

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 08:35

Ik heb er gewerkt.. Geweldig bedrijf !! Misselijk

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 09:27

Ik ben van MxStream een maand of 4 geleden overgestapt naar Sjello, en het bevalt wonderwel! Dik 3 keer zo snel downen (met gemak), nog geen problemen gehad met connecten, helemaal niets aan de hand.

Het enige wat nu wel vervelend gaat worden is de 5 GB download-limiet die ze in gaan stellen Boos!

Maar verder ontopic is het gewoon heel erg afhankelijk van je postcode hoe goed je kabel kan presteren.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 09:57

nee, dat is niet waar....
in welke gebieden zou chello het goed moeten doen volgens jou, en waar niet ? kun je voorbeelden noemen ?

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:37

nou dan heb je gelkuk dat ze het nog zijn komen repareren. wij lopen al vanaf begin zomer vorig jaar te klieren met de kabel. dan wel internet dan weer niet of hij knalt je er zo uit.
1000000 X chello/upc gebeld, maar langskomen ho maar.
altijd lag het aan onze pc, (die we ondertussen al tig keer opnieuw geinstalleerd hebben enz, maar dat hielp allemaal niet)

uiteindelijk hebben we chello maar opgezegd, en zelfs dan doen ze nog achterlijk aan de telefoon. (stelletje achterlijke ***** )

met een paar weken hebben wij als het goed is MXstream. hopen dat dat beter bevalt dan dat ***chello

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:12

wij hebben ook chello en wij hebben er verder niet zoveel problemen mee gehad.
Ik heb wel op het nieuws gezien dat ze in de miljoenen schulden lopen.
Maarja... vind je het gek! We hebben in februari chello genomen en nu in april hebben we nog geen 1 rekening gehad!


STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:25

Sando schreef:
nee, dat is niet waar....
in welke gebieden zou chello het goed moeten doen volgens jou, en waar niet ? kun je voorbeelden noemen ?


Kijk anders op www.mordax.nl of op www.speedtest.nl

de laatste geeft een heel mooi overzicht op basis van je postcode.

Een simpele uitleg: in 1 stad heb je meerdere verdeelpunten waar jouw postcode op aangesloten staat. In amsterdam bv had je er 1 tussenzitten die vroeger van A2000 was, deze was verouderd en er zaten veel aansluitingen op, veel aansluitingen met daarop heavvy users maken jouw internet trager.

Ook is de infrastructuur van de rest van het netwerk van belang, UPC is inmiddels zo groot omdat ze veel bedrijven opgekocht hebben, die bedrijven hebben allemaal andere netwerken liggen, de 1 goed, de ander slecht.

Kijk bv op mijn postcode maar: 3067 XJ en vergelijk dat met een ander postcode waar chello levert.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:30

Ik heb al best wel een tijd chello/upc maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
1x deed het internet het niet, maar dat kwam omdat ze hier in de straat bezig waren met allemaal kabels enzo, en dat heeft toen ook maar een uurtje geduurd.

Iedereen is echt altijd super negatief over chello maar ik (en ik ken er nog zat meer) die hebben er nooit problemen mee...

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:45

Ja deze week lag het er heeel erg vaak uit, bij mij. En ik moest maar afkicken Huilen
Ik heb er ook niet vaak problemen mee hoor... Soms omdat ie eruit ligt maar het is nooit langzaam o.i.d.

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:00

Ja onze modem die begint te flikkeren,dat hebben ze heel vaak hier in de buurt,maar ja wat kun je er tegen doen?
Klachten maarja ze doen er niets aan

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:34

chello is gewoon niks die ligt er elke dag wel een keer uit volgens mij Scheve mond Boos!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, ComscoreBot, GoogleAdsense, Googlebot, Marleen_L, saariewaarie, YandexBot en 188 bezoekers