Zomerdekens van Divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Zomerdekens van Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 11:31

Zomerdekens voor paarden van Divoza....
Hoe zitten die?

Iemand ervaring met zulke dekens?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:01

ik heb eentje van polycotton ofzo, een roodgeruite, niet van katoen, maar gevoerd. kost iets van 90 gulden. De pasvorm is erg slecht, loopt niet mooi over de rug, de staartflap is zo nauw ingenaaid dat de kont van het paard er niet goed inmpast. Verder geen verstelbare borstsluitingen, ook erg nadelig. Ik heb hem 2e hands gekocht, dus nieuw zou ik hem nooit kopen.


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:22

Ik heb de Pagony Almeria, kloon van de Rhino zomerdeken. Ben er best tevreden over, blijft prima liggen en is nog helemaal heel. Alleen zit de voorsluiting niet helemaal mooi, maar daar is eenvoudig wat aan te doen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:46

ik heb een valencia mulite collor en ligt erg goed en was toen in de aanbieding voor 40 gulden maar hebb hem al een jaar en gaat nog goed mee
ik vind het dus wel goede dekens Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:31

Ik heb een keer een zomerdeken gekocht tijdens de aanbiedingenweek bij Divoza.
Hij was erg goedkoop, maar iets van 50 gulden ofzo.
Het viel mij wel op dat de deken erg klein uitviel.
Normaal heeft mijn paard altijd maat 195, maar deze viel zo klein dat de singels pas na veel hangen en wurgen dicht konden.
Leek me niet echt lekker zitten voor m'n paard, dus heb ik hem maar weggegeven aan een vriendin voor haar iets kleinere/slankere paard.
Die heeft er overigens nog steeds plezier van.
't Is niet echt een superdeken met een superpasvorm, maar voor dat geld was dat ook niet te verwachten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:26

Ik heb ook de VALENCIA MULTICOLOR *LOL* , die was kapot en nu heb ik een nieuwe gekocht, want hij staat Jur zo Lovers poepig hehe. Ze kijkt er altijd bij alsof ze voor banketstaaf loopt in zo'n kermistent, das de lol eraan. *LOL*
Ze was eruit geknapt tijdens de drachtigheid, echt lachen. Ik heb er ook de bijpassende transportbeschermers bij en ben over beide heel tevreden. Je ziet de mensen altiid kijken wat er nu voor een gekleurd ding uit die trailer komt stormen. Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 10:07

Haha.. wil ik wel 'es zien!
Maar vallen ze echt zo klein? Moet ook nog een nieuwe zomerdeken, maar als ze zo klein vallen neem ik een maatje groter!
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 10:22

Ik heb ook de valencia, echt een fijn dekje. Die van mij gaat z'n derde seizoen in inmiddels en is nog steeds netjes (tsja, de kleur is een beé'tje bleker door de zon) en heeft een mooie pasvorm.
Bij mij was de maat wel gewoon goed (normaal dus)!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 14:55

Navy! Ik zal eens zien of ik de foto in kan scannen van mijn trots in apenpakje!!! Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, gewoonmarie, lovelance, Sjors050 en 114 bezoekers