Wie rijdt bij Bleijenhorst in Weesp?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Wie rijdt bij Bleijenhorst in Weesp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 20:43

Met de zoekfunctie kon ik niets vinden, eigenlijk lukt me dat nooit! Knipoog
Wie van jullie rijdt daar, staat daar misschien in pension?
Mag je er met je eigen paard rijden en hoe gaat dat dan, kun je bv goed opzadelen. Is de sfeer onderling goed, ook als je een eigen paard hebt en die meeneemt.
Zijn en goede lessen, springlessen e.d., kom je echt verder.
Liefst persoonlijke ervaringen, daarna kan ik altijd even gaan kijken. Een website kan ik niet van ze vinden helaas.
Hier in de buurt schijnt het moeilijk te zijn om met je eigen paard in een les te komen, het moeten blijkbaar altijd manegepaarden zijn. Omdat ons paard geen binnenbak en lessen met meerdere paarden gewend is, lijkt ons dat nuttig. Zeker omdat mijn dochter wedstrijden wil gaan rijden en ervaringen wil opdoen met haar pony.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:54

Bedoel je niet Bleijenberg??? Mijn pony heeft daar ooit gestaan toen hij nog niet van mij was en ik kom er af en toe voor de wedstrijd.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:22

Dat zal best wel. Ik heb de naam waarschijnlijk verkeerd onthouden.

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:30


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 12:36


MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:46

Het enige wat ik er van weet is dat er geen weiland is en je niet buiten kan rijden. En verder zijn er natuurlijk veel manegelessen. Ik zou er liever voor kiezen om een goede instructie aan huis te laten komen of daar eventueel heen te gaan, maar dat is ieder zijn mening. Ik zou nooit op een manege willen staan, dus aan mening heb je niks als dat toch overweegt Haha! . Het grote voordeel van Bleijenberg is, is dat ze wedstrijden organiseren. Je hoeft dus niet perse op pad wanneer je op wedstrijd wil gaan. Veel succes met zoeken en straks op de wedstrijden OK dan! .

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 16:46

Ik zoek geen pensionstalling, de paarden staan thuis. Het gaat meer om lessen in groepsverband.
Mijn dochter wil graag wedstrijden rijden en haar pony is volgens ons geen binnenbak gewend en ook niet om met andere paarden samen in een bak te lessen.
Veel maneges willen ook geen eigen paarden in de lessen hebben die van buiten af komen.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:34

Oeps je eerste berichtje niet goed gelezen Bloos . Sorry. Meestal mag je wel komen lessen wanneer je lid bent van de vereniging. Dat zijn dan de clublessen.

jufloontje

Berichten: 683
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:57

Ik heb er heel lang geleden gereden, dus kan je waarschijnlijk niet verder helpen.

Maar ik weet wel dat de paarden toen wel in de wei liepen en dat er meerdere mensen met eigen paarden/pony's meereden in de lessen!

En anders even bellen!