Nieuwe vriendin.... Oei....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Nieuwe vriendin.... Oei....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 10:31

Ik werd van de week gebeld door D. D is een jongen die ik al een jaar of twee ken, stond eerst achter de bar bij mijn zondagavond-stamkroeg, nu bij de discotheek. Staat garant voor een hoop lol, OK dan! ik kan érg met hem lachen. DIe twee jaar geleden hebben we één keer gezoend maar eigenlijk vonden we elkaar niet echt leuk genoeg op die manier om er vervolg aan te geven, dus nu houden we het bij onschuldig geinen Haha!

Hij heeft nu een nieuw vriendinnetje (je weet hoe dat gaat, eerst twee weken roepen dat het leuk is maar geen relatie enzo en vervolgens vonden ze elkaar tóch wel erg leuk en nu schijnt het de beginvormen van een relatie aan te nemen Knipoog )

Hij: "Hoi Laura, ik bel eigenlijk met een beetje een vreemde vraag"
Ik: Verward Okee....?
Hij: "Ja niet boos worden hoor maar het gaat over sex"
Ik: (beetje pesten mag wel *LOL* ) "Dat vermoedde ik al op het moment dat ik doorkreeg dat ik jou aan de telefoon had"
(Achtergrondgeluid)
Hij: "Ehm, je staat op de intercom"
Ik: "Eh? " Bloos!
Hij: "Ja het zit zo, mijn vriendin en haar vriendin zitten hierbij, en we hadden een discussie"
Ik: "Okee..?" >;)
Hij: "Zij denken dat jij en ik het gedaan hebben"
Ik: "Wat?"
Hij: "Ja ik zei al dat het niet zo was maar dat geloven ze niet"
Ik (begint me iets te dagen) "Okee dus nu moet ik ontkennen en dan ga ik door voor de magnetron?" *LOL*
Hij: *gniffel* "Nee, even serieus, wij hebben het toch nooit gedaan?"
Ik: "Serieus? Hoe komt ze daarbij eigenlijk?"
(Achtergrondgeluid)
Hij: "Ze zegt dat ze ons samen weg heeft zien gaan op die-en-die-dag"
Ik: "Ze heeft je wel goed in de gaten gehouden dan he?"
Hij: "Zeg nou gewoon even dat het niet zo is"
Ik: (Kon het niet laten Extreme duivel ) "Lieverd, als jij en ik het gedaan zouden hebben zou jij dat echt wel onthouden hebben hoor Knipoog"
Hij: *zucht* "Dus dat is een nee"
Ik: "Natuurlijk. Krijg ik haar nog even aan de lijn om dit als vrouwen onder elkaar op te helderen dan? "
Hij: "Nee is wel goed zo, spreek je later"

Afijn, zo ongeveer ons telefoongesprek. Ik heb me kapot gelachen. Best banketstaaf voor hem natuurlijk dat ze hem niet echt vertrouwd, maar ik bedoel Rolleyes Mij een beetje gaan bellen... Haha!

Als jullie een nieuwe vriend zouden krijgen, zou je dan ook precies willen weten wat hij uitgespookt heeft voordat jij in the picture kwam? En zo'n stunt leveren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:35

Ik vraag me af wat haar conclusie geweest zou zijn als jullie wèl met elkaar het bed in gedoken waren, voor zij een relatie kregen? Had ze dan in de teletijdmachine van Professor Barabas gedoken om dat ongedaan te maken?
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:35

Euhm ik ben heeeeeeel nieuwsgierig aangelegt dus ik zou het wel willen weten. Haha! Maar om nou zo'n griet op te gaan bellen om te vragen of zij en mijn vriend sex gehad hebben? Nou nee dank je

Maar ik kan me voorstellen dat je gelachen hebt. Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:43

vervelend ding eigenlijk, dat imago Haha!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:43

*zoekt meteen alle tel. nrs. van exen van vriend op om te bellen* Haha!

Jeetje, dat vind ik toch best triest hoor

Nou ja, dan weet je tenminste dat die relatie ook geen lang leven beschoren is als ze al zo begint Knipoog

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:48

Jemig zeg, ik zou me echt kapot generen als ik zo'n telefoontje kreeg. Waarom betrekken ze jou bij hun gebrek aan vertrouwen?
Goed dat je er nog om kunt lachen.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:53

Ik ben wel altijd heel erg nieuwsgierig en meestal neemt mijn jaloezie het over. Maar zulke dingen zal ik dus echt nooit doen, ik vraag het meestal aan mijn vriend als ik eebn vraag heb, wil hij antwoorden is dat best, maar wil hij dat niet vind ik dat ook best.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:53

Ik had zeker ja gezegd Haha!
Wat een sukkel dat ie daarin meegaat zeg. Zo'n vriendin zou ik weer op straat zetten. Daag

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:54

haha wel een grappig verhaal Haha!
ik zou echt de slappe lach krijgen op zo'n moment Tong uitsteken

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:57

En wat als jullie wel seks hebben gehad? Dan is dat toch voor haar, dus dan kan ze hem dat toch niet verwijten? Als het nou vreemdgaan was, dan is het anders, maar dat is het niet eens (als jullie al seks hadden gehad).
Maf mens...

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:00

Ik hoef echt niet te weten waar M. zijn ervaring opgedaan heeft, hoor, ik profiteer er alleen maar van! Vingers aflikken Hij hoeft ook geen foto's ofzo van exen weg te gooien, is juist leuk om later op het bankje in het bejaardenhuis samen nog naar te kijken..
Je ex loopt trouwens wel netjes aan riem bij z'n nieuwe vriendin... *LOL*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:01

begint lekker die relatie ...

al zouden jullie het wel gedaan hebben , het is voor haar tijd

man wat kunnen mensen zich druk maken om weinig

en hem nu al niet geloven/vertrouwen
nu er al samen met een vriendin (durfde ze niet alleen Verward ?)
daar een hele discussie over beginnen

lekker ... had der direct weer gedumpt ,

wat is de volgende stap ? dat als tie gezellig van achter de bar zit te geinen met je dat ze boos word op je ofzo ?
en als tie als barman zijnde een beetje flirt met andere vrouwen ?

nee , denk dat het nu al gedoemd te mislukken is
die gozer heeft geen leven met zo'n griet

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 11:05

Ho ho Remy het is dus helemaal geen ex van me *LOL*

Nicky: Ik heb hem voor mijn feestje van aankomende zaterdag uitgenodigd en daarbij gezegd, je vriendin mag mee hoor, ik ben nu wel heel benieuwd naar d'r Haha!

Maar nee, hij was niet van plan om haar mee te nemen.Dat wordt dus af en toe even kijken naar de bosjes of er iemand met een verrekijker ligt }>

SP: inderdaad, ik zei al tegen hem, het imago van barman doet je niet veel goeds in je relaties Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:05

Mijn antwoord had geweest: Ja, maar het viel nogal tegen, dus het bleef bij een keer.
Kom op zeg, get a life!

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:06

Dat denk ik inderdaad ook nickyu.
Wel een komisch gesprek trouwens. Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 11:07

Jennygirl schreef:
Mijn antwoord had geweest: Ja, maar het viel nogal tegen, dus het bleef bij een keer.
Kom op zeg, get a life!


*proest*

Waarom kwam ík daar nou niet op? *LOL* *LOL*

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:07

Jennygirl schreef:
Mijn antwoord had geweest: Ja, maar het viel nogal tegen, dus het bleef bij een keer.
Kom op zeg, get a life!

Haha geweldig!!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:18

Nou ex of niet ex, ik vind het maar een zielige sukkel...En wat misschien nog wel het ergste is, is dat haar vriendin zich er kennelijk ook nog mee bemoeit... arme jongen... *LOL*

Misschien had je beter kunnen zeggen dat jullie wel sex hadden gehad, had je hem waarschijnlijk meer geholpen... Clown

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:22

*proest*

Wat triest zeg Haha! Verwacht ze dat hij zichzelf voor haar bewaard heeft? Haha!
Ik zou me doodschamen als ik hem was, daar was heel snel een einde aan gekomen Doei, doei

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:41

Mocht je haar tegenkomen Laura, vraag haar of ze interesse heeft in een paar namen/telefoonnummers van mannen die WEL weten hoe het moet. Schijnheilig

Menno

Berichten: 1595
Geregistreerd: 16-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:44

Hoe komt het dat ze dat denkt?

Leest die vriendin ook mee op Bokt of zijn jouw verhalen op dit forum echt waargebeurd? Tong uitsteken

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:02

En de liefde zit nu zoooo diep, dat hij alleen naar dat feestje van jou komt... Schijnheilig

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:03

Citaat:
En de liefde zit nu zoooo diep, dat hij alleen naar dat feestje van jou komt...


Idd Haha! maarre vertrouwd ze hem daar wel genoeg voor?

Als ze jou al belt omdat ze het niet vertrouwd kan ik me niet voorstellen dat ze dat wel goed zou vinden Verward

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:08

Ik zou ook dubbel gelegen hebben aan de telefoon, moest ik met zo'n situatie geconfronteerd worden Haha!

Wat maakt het nou uit met wie en hoevaak je huidige vriend met iemand anders wat heeft gedaan voor jij in the picture kwam...
Er lopen toch vreemde vrouwen los op deze aardbol hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-04 12:44

Ah ik heb het ook wel eens van de andere kant meegemaakt...

Had ik een nieuwe vriend die mij meenam naar een borrel van zijn werk, waar nogal een hoop dames werkten. Telkens als ik werd voorgesteld als de vriendin van A dan werd er nogal vreemd gekeken, dacht ik. Verward Aan het einde van de avond was één van zijn mannelijke collega's zo fijn om het mij uit te leggen: Mijn lieve nieuwe vriendje was geschorst geweest omdat hij het met iets te veel vrouwelijke collega's gedaan had. Bloos!

In dat geval wilde ik het graag weten omdat ik nu ineens snapte waarom die dames zich zo gedroegen.
Maar als je vervolgens aan tafel zit bij een afscheidsfeestje van één van zijn collega's en jouw vriendje het onderwerp wordt van een vergelijkend waren-onderzoek van de secretaresses heb je toch iets van: okeeeee..... Clown

Needless to say dat die relatie ook niet écht een lang leven had *LOL*