[AR]Wat betalen jullie voor je menles?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

[AR]Wat betalen jullie voor je menles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 19:44

Naar aanleiding van het menles topic, wat betalen jullie ongeveer voor een menles en hoelang duurt bij jullie een les?

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:03

Voor de clublessen zou ik het even na moeten kijken, dat betalen we per jaar en dan rijd je in een groep van 5 tot 8 personen...

Voor een uur priveles van Jan Maiburg (dan komt hij naar je toe) betaal ik 20,-.
Maar ik heb al een tijdje niet meer gelest, dus ik weet niet of hij inmiddels misschien omhoog is gegaan...

Wat Wim Warmenhoven voor een priveles vraagt weet ik niet. Dat ga ik eerdaags even navragen denk ik (nu de clublessen op dezelfde dag vallen als mijn dressuurles onder het zadel...).

Voor een uur priveles van Gerard Leijten betaal ik 50,-. Maar ik moet wel zeggen dat hij alle tijd voor je neemt en hij niet op een half uurtje kijkt!
Je moet wel naar hem toe...

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:05

Ik betaal 65 euro voor 2 uur privé les met een tweespan en het in en uitspannen zit daar dus niet bij in, meestal ben ik een half uur van te voren aanwezig, even lekker poetsen en teuten dan 2 uur les en daarna uitspannen en aan de koffie. Al met al ben ik meestal wel 3 1/2 á 4 uur per keer bezig. En ook bij ons wordt niet op een half uurtje les meer gekeken OK dan!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:31

Ik betaal 13 euro voor een uur les in de groep van max. 10 aanspanningen. Als ik van te voren 40 lessen zou "kopen", zijn ze 10 euro per uur, maar dat is met toch een te groot risico. Die moeten namelijk binnen een jaar op en als ik, Albert (chauffeur en groom) of mijn paard wat gaan mankeren is het dus over. Dus dan maar wat meer per lesje.

malle_pietje

Berichten: 115
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 07:59

Nouvel schreef:
Voor de clublessen zou ik het even na moeten kijken, dat betalen we per jaar en dan rijd je in een groep van 5 tot 8 personen...

Als ik het goed heb dan betalen we voor de lessen €102,00 per jaar dus ongeveer €2,00 per les van 50 min

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:19

Ik betaal € 15,- per uur voor een prive-les van mijn meninstructrice die op dezelfde stal staat als ik.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:07

Op onze vereniging betaal je ook per jaar, wat weet ik niet precies. Komt niet zo heel hoog uit volgens mij. Zeker wel onder de 10 euro.
Maar dan rijd je met maximaal 3 aanspanningen in een uur normaal.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:19

Ik denk dat wij met die 13 euro voor een groepsles inderdaad niet echt goedkoop uit zijn. Daar staat tegenover dat we rijden in een bak van 100 x 60 meter, verlicht en eb- en vloed. Zulke rijbakken vindt je nog niet zo snel denk ik. Ik heb het er graag voor over. Bovendien is Bob een kei van een instructeur, daarmee niets afdoend aan die anderen hoor, die ken ik niet eens, dus kan ik er niks van zeggen.

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 16:40

niets Haha! verzorg bij mijn buurman de tuigers en dan achterop het weiland samen rijden