Mijn eerste sgw-wedstrijd!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hamlet
Berichten: 38
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Den Bosch

Mijn eerste sgw-wedstrijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 19:22

Na al die verhalen gelezen te hebben, zal ook ik hier een verslagje neerzetten van Ysselsteyn.
Ik was ´s morgens om kwart voor zes uit bed, alle spullen (inclusief droge kleding) in de auto gemikt en op naar stal. Daar aangekomen mijn paardje (Pieter) eten gegeven en alle zooi klaargelegd. Mijn auto is niet al te betrouwbaar dus kon ik de auto van de vader van een vriendinlenen. Zij zou zorgen dat ze er om kart voor acht zou zijn. Uiteindelijk is ze niet op komen dagen, ze zou de avond ervoor naar The Matrix gaan. Was ik niet zo blij mee. Dus alsnog in een supertempo mijn eigen auto voor de trailer gezet. We waren net onderweg, toen ik vroeg waar mijn jasje was. (ik zag hem zo snel niet hangen). Oeps, nog op stal, dus ik kon weer omkeren. Uiteindelijk viel de reis best mee en hebben we er een klein uurtje over gedaan.
Bij het secretariaat aangekomen bleek je rugnummerdragers nodig te hebben. (hoezo goed voorbereid??) Stress, want ze waren allemaal verhuurd. Uiteindelijk kreeg ik een plastic nummer die je vast kon maken met speldjes. Thank god!
Toen was het al tijd voor de dressuur. Begon heel goed met binnenkomen, door een prachtige kinderwagen die daar stond. Na de dresuur stond ik op een gedeelde tweede plek. Niet slecht...
Daarna de cross gelopen met vele adviezen van Lielle. Nog bedankt! En toen begonnen de zenuwen.... Dit was de eerste echte keer dat ik een cross ging rijden. Ik had alleen een keer een training bij Rob gevolgd, en wat geoefend op de Hooghei in Berlicum. Gewoon een keer diep inademen en gaan met die banaan.
Springen was geen probleem, foutloos. En toen het echte werk. Het ging allemaal erg goed, tot het water, een schijnbeweging en een bijna val. Maar ik kon er terug opklimmen en toen deed hij het water perfect. Uiteindelijk ook nog strafpunten voor de tijd. Maar ik had geen horloge bij me, dat was wel erg veel voor de eerste keer.
En toen ik klaar was dacht ik: Nog een keer!!!

Al met al was ik nog derde geworden ook! Een zak museli en 25 eurootjes. Boven alle verwachtingen. Ik ben best wel trots op mijn Pieter, en ook een beetje op mezelf.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:13


haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:19

Je mag zeker trots zijn op zo'n debuut! gefeliciteerd! En na zo'n debuut volgt zeker snel een herhaling?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:55

Dat is heeeeel netjes!
Gefeliciteerd hoor!!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:42

Ik had het al gezien. Hartstikke knap hoor!
Nu maar gauw een rugnummerdrager gaan aanschaffen.

Tot de volgende week!

Marinx
Berichten: 113
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Bij Duitse grens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:13

Knap hoor en SGW is leuk hè!

mister_myagi

Berichten: 421
Geregistreerd: 20-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:10

jaaa, Pieter is een super paard!!! Echt super goed Rosa!! Ik ben trots op jou en Pietertje!!! Nu dinsdag lekker trainen en dan zaterdag knallen!! OK dan! Dan ben ik er wel bij!! Ik wil ook crossen!!!! Maar ja, eerst maar eens ff fatsoenlijk leren paardrijden! Huilen

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:13

Ziet er goed uit hoor!! Gaaf als je meteen de eerste keer een prijs wint! OK dan!