nu al kerst..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

nu al kerst..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:10

...bij intratuin.
ik ging vanmiddag nog even een leuke potchrijsant
kopen, lopen we door intratuin heen. Staan er al de kerstbomen, ballen
slingers en weet ik veel wat nog meer Verward Vind het wel erg vroeg hoor
Als je nu al je spullen koop voor kerst, wat koop je dan met kerst,?? Je badpak en zomer schoenen?? Vind het echt belachelijk, november is vroeg genoeg, eigelijk na sinterklaas, maar ja Bloos

Miss_happy

Berichten: 419
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:11

Vind ik ook ! Ze komen er steeds eerder mee ... Verward

Volgende maand komen de paasspullen tevoorschijn Knipoog

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:17

tja onzin he!! mijn mening is de kerst mag er pas in als sinterklaas er weer uit is... maarja het kan niet vroeg genoeg he Verward

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:18


Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:24

Idd, kerst pas als Sinterklaas voorbij is.. Sinterklaas spullen liggen ook al volop in de winkels terwijl het nog geen eens tijd is voor Sinterklaas.. Beetje belachelijk

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:27

Ik vind het ook te vroeg voor al die sinterklaasspullen in de winkel, en de kerstspullen is helemáál overdreven..het is pas over 2 maanden, en door al die spullen krijg ik al het gevoel dat het bijna zover is Tong uitsteken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:28

Belachelijk vind ik het!
Halloween komt ook helemaal op in NL!
Sinterklaas wordt helemaal ondergesneeuwd door al die Amerikaanse crap! Boos!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:40

half september sinterklaas spul (we hadden op 3 september het speelboek van Intertoys al!) en eind september kerst..... zit er 2-3 weken tussen moet kunnen toch????
Man ik ben er nog steeds niet aan gewent dat het herfst is, komen ze daar al weer mee aanzetten!

skaay

Berichten: 2515
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: ergens in nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:50

Annechien schreef:
half september sinterklaas spul (we hadden op 3 september het speelboek van Intertoys al!) en eind september kerst..... zit er 2-3 weken tussen moet kunnen toch????
Man ik ben er nog steeds niet aan gewent dat het herfst is, komen ze daar al weer mee aanzetten!


nee daarom vind dat de herfst er al weer vroeg is Knipoog

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:52

Annechien schreef:
Man ik ben er nog steeds niet aan gewent dat het herfst is, komen ze daar al weer mee aanzetten!


die gedachte heb ik dus ook. pepernoten in de zomervakantie, vond ik al vreemd, maar nu overal die kerstbomen en kerstkaarten al, daar heb ik nog even niets mee. Ik vind het zonde... kan altijd erg genieten van de kersttijd, maar niet begin oktober!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:31

Bij de Xenos ook al en de pepernoten bij Kruidvat.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:56

Ik vind het helemaal niet leuk dat er nu al kerstspullen in de winkel liggen. Sinterklaas wordt tegenwoordig al helemaal overgeslagen, terwijl dat juist zo'n gezellige nederlandse periode is Lachen
Halloween heb ik helemaal niets mee. Daar doe ik dus ook niet aan.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:58

zag ook al dingen in het centrum van apeldoorn, vind het nu nog te vroeg.
Speelgoedgids was er ook al net na de grote vakantie, vind ik ook niet normaal meer.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 21:10

sinterklaas snoepgoed, koop ik pas als hij "aan" komt in nederland, daarvoor krijgen ze echt niks. En wie koopt er nou met dit weer kerstballen, of slingers, laat staan een nepboom. Verward Daarvoor moet het goed koud zijn en het liefst sneeuwen, en dan kopen we een echte boom. dus nog effe wachten Haha! Maar alles moet tegenwoordig , vroeger, sneller, meer, en overdreven Scheve mond

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:16

Ik zag het laat ook al bij het Kruidvat geloof ik, keek mn ogen uit, hoe is het mogelijk?! Het word echt ieder jaar steeds vroeger, de pepernoten liggen er nog maar net en zelfs de Sint is nog niet in de verste verte te bekennen, laat staan de Kerstman! Scheve mond Te gek voor woorden gewoon, dit brengt me ook totaal nog niet in de sfeer, we hebben nog zowat 3 maanden te gaan, kom op zeg! Scheve mond

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:27

En maar aan je dochter van 4 uitleggen dat de sint er nog niet is en waarom hij nu al vast de winkels bevoorraad.

En dat erdan nog mensen zijn die het kopen ook Frusty

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:33

jemig nou al Verward
ze zijn er wel heel vroeg bij dit jaar

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:41

Er zijn veel die het belachelijk vinden. Ik heb zel bij Intratuin stage gelopen en in een winkel, heb ik de kerstafdeling alleen moeten runnen. De mensen die toen heel hard riepen, belachelijk dat het er nu al is. Kochten als eerste wat Verward . Daar komt bij om een beetje winst te draaien, zul je spullen vroeg in de winkels moeten hebben. Het is ook ontzettend veel werk, om zo'n afdeling op te bouwen ed. Je bent natuurlijk niet verplicht om op de kerstafdeling rond te lopen. Mensen hebben het zelf in de hand dat kerstafdelingen zo vroeg open gaan. Als niemand wat koopt, zijn winkels er ook niet zo vroeg bij. Ik vind het er altijd wel gezellig uit zien Lachen

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:42

SdaphneS schreef:
jemig nou al Verward
ze zijn er wel heel vroeg bij dit jaar



Volgens mij niet vroeger als andere jaren

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:58

Bij ons in de boekhandel is gister de eerste lading kerstkaarten geleverd. Ze blijven voorlopig nog achter in het magazijn, maar geloof het of niet er zijn al genoeg mensen die ernaar vragen.

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:04

Heb zin in de kerst... heb in Amerika allerlei spullen gekocht voor in mijn kerstboom en die wil ik eigenlijk wel een beetje graag gaan ophangen...

Maar dat gebeurd niet eerder dan dat Sinterklaas weg is hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:10

Ik heb onwijs zin in kerst. Maar om daar nou nu al mee te beginnen? Nee joh begin daar lekker mee na de Sinterklaas. Nog even en je kan hartje zomer al je kerstballen kopen.

Jammer want naar mijn mening wordt Sinterklaas daardoor verdrongen.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:18

MISTRAL94 schreef:
Volgens mij niet vroeger als andere jaren


Volgens mij ook niet, en als het tegen kerst loopt gaat alles al in de uitverkoop want anders blijven ze er na kerst mee zitten.

Ik ben dit jaar wel blij dat alles al in de winkels is, ik heb mijn sinterklaas snoep en cadeautjes al gekocht. Over een paar weekjes moet ik bevallen en daarna heb ik echt geen zin om er achter aan te gaan.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 11:00

Ik vind dat gezellig dan begint het aftellen voor mij, ik vind kerst echt super gezellig omdat het zo knus is en met familie is. Wij gaan ook ieder jaar naar de kerstmarkt in valkenburg in de grotten, is erg mooi maar wordt met het jaar minder vind ik, teveel van hetzelfde.