Verborgen camera??? Herkenbaar????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Verborgen camera??? Herkenbaar????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 10:44

Okay, wist geen betere titel....

Hebben jullie het ook wel eens dat je iets aan het doen bent en dat je denkt: ohhhhhhh, als híer nu toch een camera zou hangen......
Vást wel. Beschrijf eens zo'n situatie .....

Zal een voorzetje geven:

Gisteren zat ik in de auto met mijn hond en ik was in een opgewekte bui. Ik zat dus heel truttig tegen hem te zingen: oh Teddy, oh oho oh teèèèèèdieieieieiei, nou, misschien herken je het wel. Aangezien ik niet bepaald kan zingen was het geen gehoor. Teddy zat me wel met gespitste oren aan te kijken (en dacht vast: méns hou je bek!) Haha!

Verder had ik gisteren op het werk kéurig mijn neus gesnoten omdat er een snotje klem zat. Maar dat snotje kreeg ik er niet uitgesnoten, dus maar even mijn vinger in mijn gok gepropt. Ik dacht: oef, als er nú toch een camera zou hangen!!!

Hihihi, dit soort situaties heb ik dus wel vaker: even aan je kont krabben, zonder het door te hebben en opeens denken: oei, de gordijnen zijn open!!! Even snel op het werk in de wc dat pukkeltje die 's morgens nog niet rijp was uitknijpen (getver) en dan denken: stel, er zit een camera achter de spiegel.... Lekker genant allemaal dus.

Ik heb dit soort dingen dus écht heel regelmatig. Zal er eens op letten, maar volgens mij gebeurt dit dagelijks.

Wie nog meer? Vertel!!!! Haha!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:53

sta ook wel eens hele verhalen tegen me pony te vertellen.. of luidkeels te zingen op stal als er niemand is Bloos

er hangen camera's op stal bij ons.. maar geen geluid.. zat ik een keer bij de dochter van de eigenaar in huis en gingen we uit verveling kijken wat er gebeurde op stal..
zo'n meisje liep daar te dansen en gaf dr verzorgpony een zoen op dr neus en danste weer verder..!

GEWELDIG was dat Haha!:D


Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:57

Als ik lang alleen in de auto zit, kan ik heel melig worden van alles wat ik zie en hoor. Dus idd keihard meezingen, heel flauw lachen etc.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:12

Ooh ik heb dat ook heel vaak.

Heerlijk meebleren in de auto. Zo vals dat je voorruit het nog net niet begeeft.
Bloos
Of ook erg. Ik zat lekker in bad heb een grote berg sop erop liggen, bubbeltjes aan en een penny erbij Bloos! Dat is opzich al erg.
Mijn vriend komt net binnen met een kennis van ons die wat spulletjes moest halen. Had ik geen rekening meer meegehouden en ik hoorde ze ook niet. Ineens hoor ik "John hier is jullie toilet?" en hij loopt de badkamer in, dus ik ben maar gauw met penny en al onderwater gedoken Bloos!
Als daar een camera had gehangen Bloos!

Cookies
Berichten: 6564
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:20

Ik speel stiekum kinderspelletjes op de playstation.

Come over to the dark side, we have cookies!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:19

Ik euh... als mijn leven vastgelegd zou worden... Nee... Ik ben nogal impulsief en drukjes en heb meerdere acties per dag waar niemand weet van heeft (en ook niet mag hebben Haha!)

Der Ellmauer Dancing Queen

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:27

Heb ik heel erg vaak Scheve mond

Als ik weer eens gek aan het doen ben op mijn kamer, op de fiets. Als ik bij de paarden ben, enz. Haha!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:28

Whahaha, precies zoals de TS zegt: Daar heb ik ook wellis last van Haha!

♥ Rewrite the Stars ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:31

Haha ja, dat heb ik heel vaak. Haha!

Bloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:40

Oh ik kan heel debiel doen, maar dat doe ik meestal alleen als ik in mn uppie ben Tong uitsteken

Dat is maar goed ook, en hoop niet dat het ooit wordt vastgelegd op camera Haha!

Het leven is een gebakje!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:48

Als er een camera in mijn kamer had gehangen, dan was er elke minuut wel wat lolligs te zien.

Op dit moment pas ik op iemand anders zijn huis en ik gedraag me voorbeeldig Schijnheilig Ben toch wel bang dat er op me gelet wordt Nagelbijten / Gniffelen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu wel energie te veel heb, doordat ik niks geks durf te doen Bloos

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:24

haha als er toch eens verborgen camera's in ons huis hingen, waren er toch al grappige beelden vrij gekomen Haha! Nagelbijten / Gniffelen Haha! rennend kind die zingend over de banken springt Knipoog

Of onder de douche, zo hard mee bleren als je maar kan Schijnheilig

Maarja zie dat ik niet de enigste ben Lachen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:28

Als ik in mijn uppie van school naar huis fiets, doe ik altijd mijn muziek aan, en ga ik mee playbacken. Dan maar hopen dat de auto's op de weg naast me niet kijken Haha!

... And we like all the fluffy animals.


nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:33

vandaag nog toen ik omdat ik zo stijf was vandaag besloot om maar op een shet te stappen ipv een van de paarden

(ben blij dat niemand gezien heeft hoe ik daar op kwam , uiteindelijk... Bloos )

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:59

Beter:
Achterlijke stunts uithalen tijdens het omkleden in het zwembad en stoer met in je nakie met enkel een handoek om je heen door de gang sjezen en een beetje achterlijk naar elkaar de handoeken openslaan (bijna) omdat je denk dat je helemaal alelen bent... En er achteraf een camera scheen te hangen Bloos Bloos Bloos (ik was klein, basischool meisje, maar toch... Té erg... Bloos)

Ik heb het gevoel maar al te vaak, als mensen eens konden zien wat ik allemaal doe als ik allenig ben Haha!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:11

Whahahaha Sorane! *LOL* Geweldig! OK dan! Met Penny en al... Ik zie het al helemaal voor me! Knipoog

Ik zal er es op letten of ik ook van die acties heb, nooit zo over nagedacht eigenlijk...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:18

Hehehe Haha!
Sommige dingen kan ik in het belang van iedereen maar beter niet vertellen.......
Maar bv op de scooter keihard liedjes zingen en denken dat niemand het hoort (staat de tuinman gebukt achter een heg en kijkt verontwaardigt op als ik langssjees >;) ) Of ik kan ook hele verhalen tegen me zelf banketstaaf in
het duits en het engels en dan komt er een auto voorbij (huh tegen wie praat ze nou) Cool

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:45

Genante acties... Hmm... Genoeg eigenlijk...
Gek dat ik daar eigenlijk nu helemaal niet op kan komen... Schijnheilig

Het gekke is dat ik juist soms het gevoel heb dat er camera's hangen... Dat je in de gaten wordt gehouden of zo... Meer mensen die daar last van hebben?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:08

soms lijkt het alsof de muren oren hebben hoor!!

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:12

Een kennis van ons had eens de hele dag in de horeca gewerkt. Toen hij thuiskwam gaf hij zijn hond een hondenkoekje en zei bloedserieus: "Alstublieft". >;)


Cool ben je dan met je werk bezig of niet?

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:49

Whaa.. had laatst echt een genante joh!!

ging met een vriendin naar het strand.. ritje van zn 2 uur.. en mn string zat echt heeel vervelend.. dus we reden in de schermer over een verlaten landweggetje met 2 huisjes.. waar het licht uit was.. dus ik ging mn string ff recht trekken.. mooi dat er een schilder op de ladder staat!!

OOPS!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 00:16

Leuk onderwerp!!!!
Over de puistjes:
Als ik een lekkere mee-eter zie tijdens t wachten in mijn auto voor t stoplicht, en ik vergeet dan tijdens het gelukzalige moment van- eindelijk goed- vasthebben - en uitknijpen- t stoplicht dat al lang op groen staat, en ik krijg een vette claxonserenade van de auto achter mij, die op zijn voorhoofd wijst en dus alles heeft gezien.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 06:44

Bij mijn genante situatie hing er een camera...

Ik stond af te rekenen bij een bezinestation en ik ben klaar, draai me om en wil weg lopen. Maar... daar stond een heel net mannetje (niet zo groot) in een net pak en daar botste ik tegenaan.

Vervolgens houdt hij zijn evenwicht niet, valt achterover en ik val gezellig mee.. Lag dus bovenop hem.. De kassieres lagen dubbel van het lachen!

En daar werd meteen gezegd "o, leuk dit hebben we op camera".. Bedankt he!

Ik heb ook wel gehad met mijn vriend in de auto. Als wij langer dan 5 minuten in de file staan, dan wordt hij strontvervelend. En we stonden die dag al bijna een uur vast. Ik legde mijn hoofd even op zijn schoot. Hij reed, ik zat er naast. Zomer, dus ramen open.

Gaat die eikel helemaal brullen "O, lekker schat ga door, ja zo ja.. " Je kan zelf wel bedenken wat de buurauto dacht wat ik aan het doen was.. Ik durfde niet meer overeind te komen..hahaha! Heb nog ruim drie kwartier met mijn hoofd op zijn schoot gelegen! Lekker he, zo'n vent!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 07:22

hihihi prachtig , durfde niet meer overeind te komen prfftt hihi
wat had ik graag die koppen gezien van de mensen in die buurt auto's !

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 07:59

Hahaha geweldig al die verhalen. En toch jezelf nog kapot schamen terwijl het iedereen gebeurd Tong uitsteken

Mijn grootste blunder had ik net. Ik kom uit bed. Loop in alleen een string en te kort t-shirt de woonkamer in (woon op 2 hoog met alleen een groot park achter me dus ik kan dat doen ). Ik zet de radio aan en bler lekker mee terwijl ik swingend en wel een boterhammetje klaarmaak. Ik draai me om Jawel de GLAZENWASSER Bloos!

Ik schaam me kapot Bloos Ik heb maar beleeft naar de man gezwaait en ben de studeerkamer ingerend en ik kom er niet meer uit tot die vent weg is...