klopt het dat er een HBO opleiding is met dieren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

klopt het dat er een HBO opleiding is met dieren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 17:12

Ik had vandaag gesprek met de decaan over welke opleiding ik moet kiezen na volgen jaar...
Ik wil graag fysiotherapie gaan doen, volgens haar wel een zware opleiding maar aangezien ik nu allemaal zevens sta en er bijna niks voor doe moet ik dat wel kunnen denkt ze..
maar omdat je natuurlijk ook kans hebt dat je niet ingeloot wordt moet ik ook voor iets anders kiezen!!
Ik wil wel graag iets met dieren gaan doen, maar dierenarts is een WO (ik heb geen vwo, en zie die opleiding ook niet zo zitten Haha! ) en assistente is MBO (ik wil wel naar een HBO als ik m'n havo heb!!!), nou zei m'n decaan dat er sinds kort ook een HBO is.. iets dat tussen dierenarts en assistente in zit! weet iemand wat voor een opleiding dat is en op welke scholen ze die opleiding hebben?

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:03

denk dat je het beste aan je decaan informatie boekjes kan vragen, daar is hij tenslotte voor. Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:28

De HAS in Den Bosch is een HBO-opleiding. Daar kun je veehouderij, agribusiness enz leren.
Ik zit nu in Rome, maar als ik thuis ben, dan zoek ik wel even het foldertje voor je op

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:36

HAS is in den Bosch, en daar hebben ze geloof ik HBO *wat Assie zegt*
En Evita mag je natuurlijk wel bij mij stallen!
*LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:57

De HAS is idd een HBO-opleiding, ik ben op de open-dag geweest en ik vond het wel een leuke school. Ik zit er zelf over na te denken om daar naar toe te gaan... en dan òf paardenhouderij òf dierengezondheidszorg te gaan doen...maar ja, k zit toch in 4havo dus ik kan er nog even over nadenken Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 21:07

wat kun je daar mee worden, als je het HAS hebt gedaan??

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:40

assie schreef:
Ik zit nu in Rome, maar als ik thuis ben, dan zoek ik wel even het foldertje voor je op

En dat zegt ze even tussen neus en lippen door...tsskkk...verwend nest Knipoog Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 16:09

fysiotherapie is ook erg leuk!! en daarna kan je nog dieren fysiotherapie doen ook! Mijn zus heeft dat gedaan (allebei) en een andere zus zit nu in haar tweede jaar..!!

En er is dus wel een hbo opleiding met dieren, ga anders eens naar
www.hbo.pagina.nl


misschien vind je daar wat...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 17:39

XoNo"]
[quote="assie schreef:
Ik zit nu in Rome, maar als ik thuis ben, dan zoek ik wel even het foldertje voor je op

En dat zegt ze even tussen neus en lippen door...tsskkk...verwend nest Knipoog Haha!
[/quote]ja.. ik wil natuurlijk niet opscheppen Schijnheilig
Maar wel ontopic blijven hoor!

Over die open dag, die vond ik ook heel erg leuk. Er werd veel info verteld, maar over dier en veehouderij werd erg 'raar' gesproken, net alsof ze je daar niet wilden hebben.
Maar nogmaals, ik zal het ff nakijken als ik terug ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 18:04

ik zit op de HAS dus als je wat wilt weten, moet je maar eventjes pb'en alleen ben ik er doordeweeks niet (ben op stage)
Groetjes!

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 20:54

Op de Hogeschool Delft (ook HAS) worden ook steeds meer opleidingen die richting op gegeven. Je zou daar ook eens kunnen informeren, of op de site http://www.hsdelft.nl.