wie is er al met de uitzet bezig ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:01

Njah een heel klein beetje maar, zo heb ik speciaal een neutrale kast gekocht, ook hebben we al een boel camping spulletjes (voor het kampere, maar kan ook goed zo gebruikt worden)

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:09

samantha23 schreef:
houd je wel rekening met levertijden?
Voor bijvoorbeeld een bank wordt meestal een levertijd van 8-12 weken aangehouden.


Bij de ikea niet.... Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:17

Sypheron schreef:
Maar dan NOG hoef ik er echt niets van te hebben, geef mij maar lekker mijn eigen spulletjes.


Als je ze gewoon netjes afrekend zijn ze van jou hoor. Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:18

Dat is nog maar de vraag Tes, die Venlonaren... Schijnheilig Knipoog

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:19

Loutjelou schreef:
Bij de ikea niet.... Lachen

Nee daar niet nee.
Maar je zal er maar net niks mooi vinden, dan moet je alsnog ergens anders een bank halen. Knipoog

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:28

Ja, maar we hebben het al uitgezocht!

Oh ja, enne, spulletjes van de kringloop of rommelmarkt opknappen is ook hartstikke leuk hoor! Wij hebben een tafel, kast en buikkastje van marktplaats allemaal opgeknapt en het ziet er helemaal super uit! Niks mis mee dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:28

Daar moet je ook zin en tijd voor hebben Lachen

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:32

Dat is ook weer waar.... Maar je bent dan wel trots op jezelf! hahaha.
Ik zou bijna even een foto van ons buikkastje gaan maken.....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:33

runningkawa schreef:
Daar moet je ook zin en tijd voor hebben Lachen


Ik heb er meestal een beter gevoel bij. Tja... iets zo nieuw uit een winkel trekken kan iedereen, maar echt iets vinden en eventueel er zelf een beetje opknappen, dat vind ik een kunst. Haha! Dan heb ik toch iets unieks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:34

En ik werk liever een paar uur meer, en laat het bezorgen
Pff, al dat geschuur en gedoe op zo'n kastje, niks voor mij Haha!
En dan ben ik als het bezorgt word, trots op mijn nieuwe kastje, ipv dat 5de handse ding Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:36

Gelukkig is iedereen anders, anders zouden we allemaal het zelfde hebben en willen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:36

Idd
Gelukkig wel Lachen

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:37

runningkawa schreef:
En ik werk liever een paar uur meer, en laat het bezorgen
Pff, al dat geschuur en gedoe op zo'n kastje, niks voor mij Haha!
En dan ben ik als het bezorgt word, trots op mijn nieuwe kastje, ipv dat 5de handse ding Lachen

Je kan op marktplaats of ergens anders ook prima tweedehands meubeltjes kopen, die er nog super uitzien hoor!
Ik ben nog op zoek naar een teak salontafel met 2 laatjes erin, en een teak tvkastje met 2 deurtjes. Dus als iemand die over heeft. Haha!

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:38

Loutjelou schreef:
Dat is ook weer waar.... Maar je bent dan wel trots op jezelf! hahaha.
Ik zou bijna even een foto van ons buikkastje gaan maken.....

Ja doen.
Ik weet namelijk niet eens wat een buikkastje is. Haha!
Oja als je nog meer opknappers wilt, ik heb nog wel wat dingen die anders bij het grof vuil belanden.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:48

Zo zag het kastje er eerst uit:
Afbeelding

En nu zo:
Afbeelding

Ik vind 'm iig errug leuk geworden! Foto is gemaakt in de garage (met m'n zieke kop naar buiten gegaan) vandaar dat het een beetje vreemde foto is

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:53

Leuk kastje!!!

Wat betreft servies en kaarsen enzo, kan ik de Action aanraden. DIe is bij ons in het centrum net nieuw, ik had laatst een diner voor 8 man en heb daar 8 borden en schaaltjes gekocht, maar 0,80ct per stuk!

Verder natuuuurlijk Xenos en Ikea, ik heb een hele mooie (nep-grohe) douchekop met stang en slang voor maar €6 van het Kruidvat!

Kringloop is leuk voor opknappertjes en soms kan je er best mooie dingen scoren.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:54

Dat is wel leuk geworden ja.
Betere handgreepjes ook. Haha!

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:56

Zo hebben we nog wat dingetjes opgeknapt, zal wel foto's maken als het in het appartement staat! Lachen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:57

Laura schreef:
Leuk kastje!!!

Wat betreft servies en kaarsen enzo, kan ik de Action aanraden. DIe is bij ons in het centrum net nieuw, ik had laatst een diner voor 8 man en heb daar 8 borden en schaaltjes gekocht, maar 0,80ct per stuk!



en ook voor gewoon wasrekjes, schuursponsjes en die prut.

Bij Prijzenparadijs heb ik een verzameling kommetjes & bakjes ingeslagen van Disney`s HERCULES (en aangezien mijn paardje Hercules heet..) voor 40 cent per ding.
Laatst bijgewerkt door Uums op 07-10-04 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:57

Laura schreef:
Leuk kastje!!!

Wat betreft servies en kaarsen enzo, kan ik de Action aanraden. DIe is bij ons in het centrum net nieuw, ik had laatst een diner voor 8 man en heb daar 8 borden en schaaltjes gekocht, maar 0,80ct per stuk!

Verder natuuuurlijk Xenos en Ikea, ik heb een hele mooie (nep-grohe) douchekop met stang en slang voor maar €6 van het Kruidvat!

Kringloop is leuk voor opknappertjes en soms kan je er best mooie dingen scoren.

Zo'n goedkope douchekop zou ik dus niet willen.
Ik heb een grohe douchekop, die kostte compleet 50 euro, en is echt super! Ik heb met een douchekop van 6 euro meer t idee dat t erg snel stuk gaat.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:03

Ik ben ook al vroeg gaan sparen met mijn uitzet (2 jaar geleden al ofzo)
En nu woon ik inmiddels samen!
Vond het wel erg makkelijk dat ik bijna alles al had. Heb ook een enorm dure smaak (duurste servies van Wedgwood e.d, duur glasservies) word er af en toe wel gek van dat ik altijd perse het duurste uitzoek maar goed uit mijn hoofd krijg ik het dan toch niet meer!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:15

Nouja, als je het een beetje krap hebt en je wil wel lekker douchen kan je er geen buil aan vallen volgens mij. Echt super ding! Ik merk het verschil met Grohe echt niet hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:44

Laura schreef:
Nouja, als je het een beetje krap hebt en je wil wel lekker douchen kan je er geen buil aan vallen volgens mij. Echt super ding! Ik merk het verschil met Grohe echt niet hoor Haha!


Op dit moment wordt onze badkamer verbouwd. We hebben in onze vorige badkamer een nep grohe gehad dat ding zat continu onder de kalk en hij lekte. Ook iets van 15 gulden toen der tijd voor betaald. Nu hebben we voor 400 euro compleet een nieuwe grohe thermostaatkraam en douchekop + stang gekocht. Je bent een hoop geld kwijt maar het verschil merk je om de donder wel. Het ziet er ook nog eens mooier uit.

Even over het kastje. Knap wat je ervan gemaakt hebt!! Het is niet mijn stijl maar het ziet er erg netjes uit. Ik ben iemand die het koopt , laat thuisbezorgen en ik mekaar laat zetten door vriendlief of paps. Ik doe zelf niet zo heel veel wat dat betreft. Ik moet eerdaags schilderen maar ik denk dat ik mijn mams lief aankijk. De badkamer wordt nu verbouwd door een kennis van mijn ouders. Als ik dat allemaal moet doen dan wordt het niks. Bloos

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:48

Idd wij hebben ook zo'n nepgrohe gehad, wat een rotding was dat. Erg kalkaanslag steeds aan, lekte, en ging vaak kapot.
Nu in mijn eigen huis (en ook bij mij ouders) hebben we ene Grohe, super fijn ding...

Haha Sorane, ik ook hoor. Koop het gewoon in de winkel zonder er verder niks aan te hoeven klussen! Besteed mijn tijd liever aan iets anders Bloos!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 15:52

Laura schreef:
Nouja, als je het een beetje krap hebt en je wil wel lekker douchen kan je er geen buil aan vallen volgens mij.


Vind ik ook hoor, anders moet je onder een slang douchen, dat is ook niks. Lachen