Rugproblemen, kan dit groeipijn zijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Speedster

Berichten: 3544
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Valkenburg

Rugproblemen, kan dit groeipijn zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 23:46

Speedy loopt sinds zondag op de linkerhand onregelmatig, vandaag is het wat minder, maar toch... Hij heeft rechts achter een drukgevoelige plek, achter het zadel, waar de achterhand begint, naast de ruggewervel (waar zijn kont omhoog begint te gaan). Het is geen drukplek van het zadel. want dat komt niet tot daar. Het zadel past goed en het klappert niet achter (Het is een nieuwe wintec met luchtkussens en een boom op maat). Hij heeft geen opgezette koker (dat had een ander paard op de manege door een beknelde zenuw in zijn rug). Aangezien hij nog niet uitgegroeid is vroeg ik me af of dit groeipijn kan zijn. Uiteraard rij ik eens een paar dagen niet om te kijken of het over gaat. Iemand een idee?

shana

Berichten: 1467
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:07

misschien heeft hij zich bv verzeerd met een bruusk recht te springen na het rollen ofzo !

even afwachten en anders de da bellen

groetjes

Speedster

Berichten: 3544
Geregistreerd: 28-09-04
Woonplaats: Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 11:44

Kan inderdaad dat hij zich gewoon verstapt heeft of zo. Ik geeft hem eens een weekje rust, ik zag gisteren in de wei dat hij zijn rechter achter been nog wat ontlast. Ik zal daarna ook eens goed opletten of hij scheef loopt.