Levi gaat verhuizen + update

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Levi gaat verhuizen + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 14:22

Hoi!

Vanavond gaan mijn moeder en ik naar een pensionstal hier in de buurt. Die had ik maandag gebeld en gevraagd of ze misschien nog plek hadden voor een pony. Een box had hij niet meer, maar toen ik vroeg of Levi wel op de wei kon dag & nacht viel daar wel over te praten Party!! Dat gaan we vanavond dus doen Lachen

Wanneer dat niet door zou kunnen gaan, gaat Levi alsnog verhuizen, want dan gaat hij naar Velserbroek om daar de zomer buiten door te brengen met een jaarling tinkerhengstje.

Ik hoop natuurlijk het eerste, want dan kan ik er nog iedere dag heen als ik zou willen en als hij in Velserbroek staat moet ik dat beperken tot 1x per week.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 25-04-02 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:28

Hoe hoog zijn daar de hekken....? Haha!

Het zou natuurlijk heel mooi zijn, als hij op een veilige manier in een wei kan lopen. Moet-ie alleen niet weer over het hek kunnen springen.... Knipoog

Ik zal voor je duimen dat er een geschikte oplossing voor Levi komt!

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 14:36

eh hihi er zijn daar geen hekken, maar het is afgezet met schrikdraad/lint en sloten. Het is daar erg rustig qua verkeer, alleen het vliegveld is er in de buurt, misschien dat Levi ooit eens op stap gaat en in een vliegtuig stapt Clown

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:22

leuk hoor ien.

ja ik wist het natuurlijk al Haha!

nou ben benieuwd hoor!! hopelijk iid voor jouw de eerste lekker dichtbij.

ik hoor wel van je

tja....

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 07:41

Heeeejj leuk ga je bij Wim staan!
Heeel veel plezier daar, tis echt heerlijk rustig, van het vliegveld heb je geen last hoor.
Doe Liesbeth (van de 2 fjordies) maar de groetjes van me.

Doeiii Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 15:49

Nou we zijn geweest, het was een roteind fietsen (3 kwartier) maar goed je moet er wat voor over hebben haha...
Ik vond het er erg mooi en heerlijk rustig, ze hebben ongeveer 10 hectare land! Er zijn niet zo heel veel boxen (stuk of 25 denk ik) en het zag er allemaal best netjes uit.
De eigenaar woont zelf op het terrein, dus dag en nacht toezicht, dat is wel fijn.

Ik weet nog niet zeker of ik het doe, moet er eerst even over nadenken.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:27

Ineke2 schreef:
Nou we zijn geweest, het was een roteind fietsen (3 kwartier) maar goed je moet er wat voor over hebben haha...
Ik vond het er erg mooi en heerlijk rustig, ze hebben ongeveer 10 hectare land! Er zijn niet zo heel veel boxen (stuk of 25 denk ik) en het zag er allemaal best netjes uit.
De eigenaar woont zelf op het terrein, dus dag en nacht toezicht, dat is wel fijn.

Ik weet nog niet zeker of ik het doe, moet er eerst even over nadenken.


Zijn echt hele aardige luitjes daar, heel netjes, streng maar rechvaardig en veel ervaring met jonge paarden (ook belangrijk vindt ik).
Alles wordt netjes ondeerhouden en is zijn prijs meer dan waard.
Mijn zegen heb je!

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cowgirl83, fnpetter1990, Furst, Heide83, idion, laura_estee, MightyMike, Miriam91, NoorW, Oehlala, Raineri, sberg, shadowstar, Symke, Tvko en 176 bezoekers