YES!!! Eindelijk eerste :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

YES!!! Eindelijk eerste :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 17:47

Vandaag was ik eindelijk eerste op de wedstrijd Haha! Was bij de ruitershop Banens, in Swolgen.
Ik had gereden en ze wilde niet echt nageeflijk zijn voor mijn gevoel, maar iedereen zei da dat niet echt te merken was. Ik vond haar echt niet lekker rijden Scheve mond
Toen moest ik de ring in, en ze was kei rustig, en ik was super zenuwachtig Bloos zoals altijd. Toen begon ik met rijden, en voor mijn idee waren de teugels een beetje te lang (dat zeiden ze later ook), maarja, daar denk ik dan niet echt aan. Niet veel telang, maar niet kort genoeg om haar echt goed rond te houden. (ze liep gewoon laag met haar hoofd.).
Een vriendin van mij startte vandaag voor het eerst L1, en ze zei dat het goed ging. Maar ze moest 2 voor mij, dus ik kon haar niet zien. En andere vriendin, met 3,5 jarige pony moest ook L1 starten voor de 2de keer.
Dus ik zat samen met da meisje dat voor het eerst moest starten constant te hopen da we winstpunt hadden,maar kdacht dat da waarschijnlijk nie zou zijn, want echt goed reed ik niet. En zij ook.

Toen prijsuitreiking. Ik zat niet bij de 6,5 of 4, dus ik dacht dat ik er toch niet meer bij zou zitten, maar je hoopt dan toch van wel he *LOL* En toen was zij 3de, dus iedereen schrok zich kapot, zij vooral. Dik gegil Haha! Dus die vrouw zo: "Oh, kgeloof da da niet verwacht was." Ze moest wel lachen toen ze hoorde dat het de eerste keer was. En ik zat haar staatje te bekijken, hoor ik haar ineens mijn naam zeggen. Dus ik kijk zo verstoord op, en hoor iedereen klappen en iedereen van mijn tafel schreeuwen. Ik helemaal gelukkig Haha! Haha! Haha! Dus ik met grote grijns naar die tafel toe. "ik geloof dat dat nog minder verwacht was." zei die vrouw die prijs gaf, en ze moest kei hard lachen.
Toen moest ik nog op de foto, dus pony weer van de vrachtwagen af, ik weer omkleden. Had wel de knotjes er al uit helaas
Ik was echt zo gelukkig, was eerste keer dat ik eerste was met dees pony Haha!. Khad 167 punten, als ik de teugels wat meer eraan had gehad, en wat minder hard had gereden had ik 2 winstpunten gehad, maar da wil ik nog niet (rijdt net L1, en heb nu al 11 winstpunten)


Toen moest andere vriendin nog rijden, en die reed echt SUPER goed. Kwist dus al bijna zeker da ze eerste was, maar zij vond van niet. En ja hoor, ze was ook eerste. Dus zij pony ook weer van de kar voor de foto. Ook de knotjes er al uit helaas. Dus nu staat haar pony al 2x in het boek van Banens (staan alle ruiters in die eerste zijn geweest, in de laatste 4 jaar ofzo), want de vorige ruiter is er eerste mee geworden in het M2. Zij reed er nu B mee, was ook haar eerste keer eerste.

Nog wat foto's, niet van het rijden helaas.

Afbeelding
De foto die in het boek komt, en op de kabelkrant.

Afbeelding
de foto van mijn vriendin in de kabelkrant.

Afbeelding
na het rijden eventjes foto's maken (want ja, wistik veel dat ik die kans daarna ook nog kreeg Knipoog

Afbeelding
dolgelukkig met onze prijzen Haha!

Afbeelding Sharon's voetjes eventjes afspuiten voor de foto.

Afbeelding
En Shadon's voetjes natuurlijk ook. (en dat is eng hoor, op een onbekende plaats!!)


Dat was het, kben echt super trots. Kmoet voortaan maar niet zo goed rijden Haha!

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:56

Heej lenke,

Hartstikke goed van je Lachen

Groetjes Aniek.

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 17:57

thnx Niekje,jou ponietje komt erook wel meid Haha!

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 08:24

Niemand verder?

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:36

Blijkbaar niet

Maaikelove

Berichten: 1393
Geregistreerd: 11-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:09

wat goed zeg!!!!!!!!

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 15:25

Gefeliciteerd OK dan!
goedzo .. Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 16:13

gefeliciteerd! Haha!