Thuiswerk?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Thuiswerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 18:33

Ik ben op zoek naar thuiswerk..Ik wil er graag een baantje bij, ik werk nu 24 uur bij een benzine pomp maar verdien zo weinig dat ik er een baantje bij wil. Ik ben voor 35% afgekeurd maar de uitkering die ik krijg is ook niet veel. Ik ben ondertussen 27 en woon nog bij pa en ma omdat ik het simpelweg niet kan betalen op mezelf te wonen, vandaar dat ik dus voor 20 uur per week thuiswerk wil doen..maakt niet uit wat, cosmetica testen..,envelopjes/etiketten plakken maar liever geen telefonische dingen zoals enquettes enzo..

Wie weet hoe ik zoiets kan doen??

Via internet moet ik steeds overal voor betalen maar wordt er niet wijzer van Verward

**Look where all this talking got us baby!!**


Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:50

Ik heb zitten neuzen op thuiswerk.pagina.nl maar ik kan nog niks boeiends vinden, ik ben er namelijk ook op zoek naar.
Misschien dan jij er wat aan hebt.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:06


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 19:34

Ja ik heb het gelezen Knipoog maar nu heb ik nog geen adres..dus als iemand een tip heeft of een link: GRAAG!!

**Look where all this talking got us baby!!**

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:56

Kijk eens in de krant of op Marktplaats er wordt zat thuiswerk aangeboden.
Of het echt wat is weet ik niet maar meestal staan er wel veel aanbieders.
Succes !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:15

Tip: bel geen 0900-nummers. Je wordt er zeker 30 minuten aan de praat gehouden en schiet er geen fluit mee op. Ik krijg nu maandelijks fijn een email met vacatures, waarvoor ik weer dat nummer moet bellen; ongetwijfeld verloopt 't gesprek exact hetzelfde.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

juval

Berichten: 13089
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:40

hou je van kinderen, dan zou je kunnen gaan oppassen ofzo.
of misschien consulente van het een of ander (tupperware, herbalife, oid). Ik heb viavia een administratief thuiswerkbaantje, ik vouw rekeningen in enveloppen etc. simpel werk, maar verdient leuk. Misschien kan jij ook eens in je kennissenkring informeren of iemand zoiets voor je weet.
succes!!

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:03

ik zoek al maanden iets voor thuiswerk en heb zowat al alle sites geprobeerd die er maar te vinden zijn! of ze zijn fake, of ze houden je engellang aan de telefoon en leverd niks op, je moet er echt via via aankomen!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 23:10

Als er iets was geweest had ik het al gevonden denk ik, zoveel energie heb ik daar in gestoken de afgelopen jaren.
Het is óf totaal geestdodend werk óf zeer dubieus werk óf je moet eerst investeren voor je überhaupt kan incasseren en of dat laatste ooit gaat gebeuren moet je dan maar afwachten.

Mocht je de gouden tip vinden, dan hou ik me aanbevolen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:11

Herbalife is overigens zoiets waar je eerst in moet investeren... En niet zo zûnig ook niet.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:04

Sylvia schreef:
Herbalife is overigens zoiets waar je eerst in moet investeren... En niet zo zûnig ook niet.



Ja idd. en er zijn al zoveel de Herbalife aanbieden daar kom je vaak niet eens meer tussen. In de plaatselijke krantjes staan idd vaak advertenties voor thuiswerk in maar volgens mij zijn dat allemaal met van die 0900 nummers. Dat werkt dus niet?

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131844
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 07:38

Mistral, het is op zich al heel vreemd dat er betaald moet worden om info te krijgen over een vacature Knipoog
Zodra je daar voor moet betalen (via een 'welkomstpakket' of via een betaald telefoonnummer) dan kun je er al vanuit gaan dat er iets niet in de haak is.

Anja, heb je er al eens aan gedacht om de krant rond te brengen ?
't Is 's morgens even doorbijten als je vroeg op moet staan, maar met relatief weinig uren kun je er leuk aan bijverdienen.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 08:49

Oscar schreef:
Mistral, het is op zich al heel vreemd dat er betaald moet worden om info te krijgen over een vacature Knipoog
Zodra je daar voor moet betalen (via een 'welkomstpakket' of via een betaald telefoonnummer) dan kun je er al vanuit gaan dat er iets niet in de haak is.

Anja, heb je er al eens aan gedacht om de krant rond te brengen ?
't Is 's morgens even doorbijten als je vroeg op moet staan, maar met relatief weinig uren kun je er leuk aan bijverdienen.



Die nummers is idd voor info over vacatures. Maar zoals ze zelf zeggen, ze slaan alle informatie op van thuiswerkers, dus hoeveel uur je kan werken, wat voor werk je wilt doen ed. De opdrachtgevers kunnen dan in hun bestand kijken, of er in een bepaalde regio werknemers zijn. De opdrachtgever neemt dan contact op, met een werknemer. Ik sta hier ook voor ingeschreven, het kon alleen een paar week duren voordat je wat hoort daarover. Ik moet ook nog zien of het werkt maar hoop toch wel een leuk zakcentje bij te kunnen verdienen, met dit werk.

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

juval

Berichten: 13089
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:11

of je kan zelf zo'n 0900- nummer beginnen Tong uitsteken Knipoog Haha!

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:57

Heb je een mooi handschrift?
Heb ook wel eens mensen gehoord die 100den envloppen moesten schrijven per week...

Een nichtje van me voert nota's in voor een verzekeringskantoor! Lachen
Dat is heel fijn thuiswerk schijnt.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 11:28

Iris82 schreef:
Heb je een mooi handschrift?
Heb ook wel eens mensen gehoord die 100den envloppen moesten schrijven per week...

Een nichtje van me voert nota's in voor een verzekeringskantoor! Lachen
Dat is heel fijn thuiswerk schijnt.


Zoiets zoek ik dus maar inderdaad moet je eerst betalen of een telefoonnummer bellen voor €0,80 cpm...je bent zo €8,- kwijt en dan weet je nog niets..

Al die bedrijven die je een hoop geled bieden door andere mensen te laten zien dat hun produkt OK dan! is...

Dat wil ik niet, ik wil gewoon envelopjes plakken ofzo..

**Look where all this talking got us baby!!**

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:23

kijk eens op marktplaats.nl bij banen/opleidingen, dan naar thuiswerk

Terug van weggeweest

Olympia

Berichten: 55600
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:15

Of in de krant, bij ons staan altijd heel veel advertentie over het thuiswerk... succes met zoeken!

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:53



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Black_Moon, ComscoreBot, dierenfan, Gianti, Gwenvd, Kairos, Klis, Lestria, Marleen_L, Miesemuisje, Nathalie18x, Slmt9, supertammy, XxLMMxX en 60 bezoekers