Hond word morgen ingeslapen.... (Is nu Ingeslapen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Hond word morgen ingeslapen.... (Is nu Ingeslapen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 13:35

Zoals sommige van jullie weten gaat het al een tijdje niet echt goed met mijn hond. Hij heeft kanker wat steeds verder uitzaaid. Maar nu heeft hij de laaste week echt pijn dat is gewoon te merken.... Hij zakt nu steeds vaker door zijn achterpoten. Als hij maar iets te snel omdraait valt hij half om.... En dan kan hij niet meer goed opstaan.. Dus als het goed is belt me moeder morgen de dierenarts.... Nou ja ik vind het niet echt goed maar ik weet dat ik voor Buster zo moet denken dat het wel goed is.... Maar ik zal het zo erg missen..... We hebben Buster al vanaf dat hij pup was. Hij is nu 11....
Echt ik zit nu te huilen vandaag op school ook al een 1 gehaald omdat ik me niet kon concentreren....
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik moest het echt even kwijt...

Huilen

[ Titel ]
Laatst bijgewerkt door Kirsten op 26-04-02 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:45

Tender maakte het een paar weken terug mee. Het is een zware maar goede beslissing. Niet dat het dat gemakkelijker voor je maakt. Ik heb zelf ook altijd honden gehad, en nog steeds. En iedere keer op nieuw is het vreselijk als ik er weer voor sta....
Ik wens je veel sterkte. Ik weet dat er in je directe omgeving vaak mensen zijn die er geen hol van snappen dat je er zo mee in zit. Maar dat is op dit forum geen probleem.

Pino

Berichten: 905
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:51

ahhhh wat erg voor je! maar als hij zo veel pijn heeft kan je gewoon niet anders.... Verdrietig
Huilen Heel veel sterkte Kirsten!!
Laatst bijgewerkt door Pino op 24-04-02 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 13:52

Dank jullie wel... Ik zal Tender ook even een PBTje sturen met een sterkte wens nog....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:02

Hey Kir..

Arme Buster.. Verdrietig En arme jij! Heel veel sterkte.. Ik ben er voor je als je wilt praten hoor. Verdrietig

Liefs Nathalie..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:06

he wat naar. Maar wel een juiste beslissing.

Ik wens je heel veel sterkte toe.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 18:21

Dank je wel nath... Zal ik zeker doen,

Het is echt heel moelijk.
Ik weet ook niet of ik erbij blijf als hij inslaapt.
Het lijkt me zo moeilijk om het aan te zien, maar aan de ene kant weet ik wel dat hij dan vredig "slaapt"..

Wat zouden jullie doen?

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:35

Shanaia schreef:
Dank je wel nath... Zal ik zeker doen,

Het is echt heel moelijk.
Ik weet ook niet of ik erbij blijf als hij inslaapt.
Het lijkt me zo moeilijk om het aan te zien, maar aan de ene kant weet ik wel dat hij dan vredig "slaapt"..

Wat zouden jullie doen?


Ook heeeeeeeeeeeel veel sterkte Kirsten. Maar het is wel een goede beslissing. Ik denk dat ik er wel bij zou willen zijn als m'n hond ingeslapen zou worden. Dan kan je echt afscheid van hem nemen en ben je bij hem tot het laatste moment.
En huilen moet je toch wel denk ik......
In ieder geval heel veel sterkte nogmaals, en geef nog maar een kusje aan je hond van mij

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 13:00

Het is nu dus zeker....

Vanavond om kwart voor 6 krijgt hij zijn eerste spuitje...
Ik ga hem zo missen!

Afbeelding

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 13:46

Wat een mooi beest... sterkte!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:06

Helaas, maar waarschijnlijk wel de beste beslissing, dan weet je dat Buster een waarderende dood heeft.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en liefs

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:36

Sterke ermee, heel moeilijk maar heel verstandig....denk aan de 11 fijne jaren die hij heeft gehad, en vanavond heeft hij geen pijn mee.
Nogmaals sterkte, en je weet dat er op dit forum allemaal dierenliefhebbers zijn, dus als je iets kwijt wil, Bokt is er voor je !!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:46

Zo akelig als je afscheid moet nemen van een dier dat je zo lang hebt gehad. Ik heb het zelf verschillende keren meegemaakt, twee keer met een kat en een keer met mijn paardje. Iedere keer weer dat verdriet...

Maar troost je met de gedachte dat je een fijne tijd hebt gehad met je hond. Dat hij een goed leven heeft gehad en dat het nu tijd is om te gaan. Het verdriet zal uiteindelijk slijten, maar de herinnering blijft.

Sterkte meisje!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 15:36

Dank jullie wel allemaal jullie reacties doen me echt goed...
Ik ga zo voor de ena laaste keer met hem wandelen....
Wat zal ik me ventje missen zeg.

Geen kwispelende hond meer in de ochtend die je komt begroeten enzo.
Het zal zo leeg worden in huis. Verdrietig

Ik vertel het jullie als ik ben geweest bij de dierenarts

mensen hier van bokt jullie doen me echt goed Dank jullie wel..-

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:44

Hee kirstin,
Echt heel veel sterkte. Als ik jou was zou ik wel blijven als hij een spuitje krijgt, ander krijg je er later misschien spijt van dat je er niet bij was. Verder heel veel sterkte.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:44

heel veel sterkte...
ik weet verder ook niet goed wat ik moet zeggen, iedereen heeft alles al gezegd. Kan je alleen nog veel sterkte wensen

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:50

Kirsten het is niet ardig om te zeggen, maar het huis zal stiler worden dan je voor mogelijk kunt houden...

als ik je een advies mag geven: blijf erbij!
Ik kan nog niet zeggen dat ik er vrede mee heb (het is nu 15 dagen geleden), maar ik denk dat ik er uiteindelijk blij om zal zijn dat ik tot het allerlaatste einde bij haar ben gebleven...

Mijn verdriet wordt nu eindelijk een beetje draaglijk, hoewel er maar iets hoeft te gebeuren of ik barst wee in tranen uit, maar soit, het gaat in ieder geval weer een beetje...

maar het is ook niet nix om een vriendje dat je elf jaar hebt gehad (voor mij was het bijna 12 jaar) ineens te moeten missen....

als er iets is, je mag me altijd pb'en. Ik zeg niet dat ik kan helpen, maar wie weet kunnen we samen zwijgen...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 16:27

Tender schreef:
maar het is ook niet nix om een vriendje dat je elf jaar hebt gehad (voor mij was het bijna 12 jaar) ineens te moeten missen....



Buster word dus in juni ook 12....

Tender als ik behoefte heb om met je te praten zal ik dat zeker doen dank je wel... Misschien kunnen wij elkaar erdor heen slepen....

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:47

Sterkte,

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 17:08

Ook ik kan alleen maar zeggen, HEEL VEEL STERKTE!!!

Ik heb het nu meerdere keren meegemaakt en het blijft alle keren erg akelig...
Maar geloof ons, eens zal er ook in jouw hartje een mooie plek zijn met hele fijne gedachtens aan toen...

Nogmaals sterkte!!!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 20:28

Nou het is gebeurt....

Om ff tien voor 6 kreeg hij het eerste spuitje. Hij was zo braaf gewoon.
Ik kan nu even niet zoveel uitbrengen.

Ik ben er niet helemaal bij geweest alleen toen hij echt helemaal weg was heb ik hem nog een laaste knuffel en kus gegeven....

lennekuh
Berichten: 26
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:42

het spijt me heel erg voor je dattie er nu niet meer is! ik zit hier nu ff te janken achter de computer als ik aan mijn caviaatje denk. Huilen ze is nu een jaar dood en nog steeds mis ik haar, ze was 7 geworden en had kanker. ik en de rest van mijn familie konden niet de beslissing maken om haar in te laten slapen, en eigenlijk heb ik daar wel spijt van. op de dag dat ze dood ging kon ze niet meer lopen en toen ik haar aaide probeerde ze toch naar me toe te komen. dat was heeeel erg lief maarja...

ik leef echt heel erg met je mee! onze cavia was 7, dus voor jou moet het nog erger zijn omdat je hem 11 jaar hebt gehad! veel succes!!!

=xxx= Lenneke

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 12:09

Ik heb vanacht maar ± 3 uurtjes geslapen... De rest van de nacht alleen maar liggen huilen...
Net naar school geweest. Maar iedereen bleef maar vragen hoe het was gegaan enzo. Kon het even niet aan. Ben lekker terug naar huis gegaan. Ga zo even naar de manege even me gedachtes ergens anders op richten

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:12

Gat meisje wat erg! Heel veel sterkte. Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen zeker omdat je hondje zoveel pijn heeft.

Nogmaals heel veel sterkte morgen en een dikke knuffel!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 12:21

gatverdarrie, als ik dat zo lees springen de tranen me al in de ogen! Ik leef met je mee!