Snurkprobleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Snurkprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:27

Heeft iemand van jullie ook een snurkende partner of snurkervaring?
Sinds 3 maanden is mijn vriend namelijk begonnen met snurken en het lijkt eerder meer dan minder te worden. En dat is super irritant, ik weet dat hij er niks aan kan doen maar als je vanaf 2.15 wakker ligt en overdag het megadruk hebt word ik zwaar gefrustreerd.
Hij maakt snurk geluidjes uit zijn neus en het maakt niet uit of hij op zijn zij, rug of buik ligt. Ook maakt het geen verschil of hij wel of geen wijntje op heeft of laat heeft gegeten.
Hij snurkte bijna nooit alleen op vakantie in Italie vorig jaar heeft hij bijna heel de week gesnurkt Frusty . En nu snurkt hij dus bijna elke nacht en zo dat ik er wakker van schrik.
Ik zit te denken aan een allergie of hooikoorts want 's ochtends heeft hij vaak even een loopneus en overdag hoor ik hem nogal eens "snuf snuf" doen. Maar kan je opeens gaan snurken door een allergie of zouden zijn amandelen er uit moeten.
Hij heeft nog geen zin om naar de dokter te gaan maar ik denk dat ik hem daar binnenkort tch wel heen krijg aangezienik hem nu steeds maar wakker duw en hij dus ook niet meer eenecht goede nachtrust heeft.
Iemand tips?


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:29

geen tips maar ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vriend snurkt helaas ook.... En dan wordt ie boos als ik tegen m aan duw zodat ie stopt, want dan wordt hij wakker en hij wil slapen... *grrr en ik dan??*
maar helaas geen tips. sorry

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:31

Is hij soms wat kilootjes aangekomen? Daar kan het soms door komen.
Maar zoals jij het beschrijf lijkt het inderdaad wel te maken te hebben met een allergie of warmte oid?
Vervelend zeg.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:38

Maaike"]
En dan wordt ie boos als ik tegen m aan duw zodat ie stopt, want dan wordt hij wakker en hij wil slapen... *grrr en ik dan??*
[/quote]
oei, dan zoou ik dus heel erg boos worden midden in de nacht geloof ik. Ik denk niet dat het veilig is voor Maurice om zoiets dan tegen mij te zeggen Schijnheilig

[quote="sjimmy schreef:
Is hij soms wat kilootjes aangekomen? Daar kan het soms door komen.

Volgens mij valt dat wel mee. Niet zichtbaar veel iig. Misschien 1 of 2 kilo, kan het daar ook al doorkomen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:53

Neuh dat lijkt me niet, de foto's die ik soms van 'm heb gezien was hij niet dik (eerder dun). Maar als je echt zo dik wordt dat je "vet in de weg" gaat zitten dan kan je ervan gaan snurken, maar dat lijkt me bij hem niet echt het geval Haha!
Ik zou eens langs een KNO - arts gaan die weet er misschien wel raad mee.

:evaw:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:53

Op medisch.tv kan je ook eens rondkijken. misschien staat daar wat op.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:56

Sjimmy schreef:
Neuh dat lijkt me niet, de foto's die ik soms van 'm heb gezien was hij niet dik (eerder dun).

*LOL* Laat hem dat maar niet horen, dan wordt zijn ego nog te groot *LOL* Hij heeft namelijk best wel een buikje, dun is hij niet. Ook niet dik maar gewoon vol ofzo.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:59

Min vriend snurkt ook wel eens, het enige wat helpt...zijn neus dichtknijpen Haha!
Ik schijn zelf ook te snurken, maar daar heb ik nooit last van Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:19

Cody schreef:

Ik schijn zelf ook te snurken, maar daar heb ik nooit last van Schijnheilig

Schijnheilig Dat heb ik nou ook (al snurk maar heel zelden) Knipoog

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:33

Jep mijn vriend snurkt ook af en toe, ik duw hem gewoon een andere kant op, en dat blijf ik doen tot ik zelf in slaap val..
ander probleem, als ik bij mijn vriend slaap (of hij bij mij) dan duurt het altijd langer voor ik in slaap val, en dan is hij dus allang al vertrokken... Vervolgens, als ik eindelijk lig te slapen, wordt meneer wakker, en dan gaat ie dus van alles doen om te zorgen dat ik OOK weer wakker word...GRRRRRRRRRRRR! Boos! Boos! Extreme duivel Boos! Boos!

Daar word ik toch zooo kwaad om he!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:13

*LOL* ja samenwonen heeft ook zo z'n nadelen *LOL*

Ik kan er ook niet tegen als hij me (bewust of onbewust) wakker houdt.
Met snurken ben ik heel makkelijk, ik knijp zijn neus dicht of maak hem steeds wakker. Sjah...hij mag ook wel eens ervaren hoe irritant het is als je wakker gehouden wordt Haha!
Maar inderdaad, als hij TE wakker wordt, gunt ie het mij weer niet dat ik dan ein-de-lijk in slaap val. Gaaaap

Ook erg leuk:
's nachts als je naar de wc moet heel hard over het bed heenlopen Boos!
vooral 's nachts en 's morgens met de kastdeurtjes slaan Boos!
als je vriendin net ligt te pitten vragen 'slaap je al?' Boos!
's avonds als je vriendin al ligt te slapen koekjes of chips gaan eten op bed en vooral veel knisperen met het papier en uitbundig kauwen Boos!
als je vriendin ligt te slapen tv gaan kijken en dan vooral tekenfilms (lekker irri stemmetjes) of actiefilms (met veel kabaal) Boos!
's morgens de wekker net zo lang laten overgaan tot je vriendin hem uitdoet, ondanks dat jij er met de neus bovenop ligt Boos!

Kan nog wel even doorgaan *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 13:55

Cody schreef:
Ook erg leuk:
's nachts als je naar de wc moet heel hard over het bed heenlopen Boos!
vooral 's nachts en 's morgens met de kastdeurtjes slaan Boos!
als je vriendin net ligt te pitten vragen 'slaap je al?' Boos!
's avonds als je vriendin al ligt te slapen koekjes of chips gaan eten op bed en vooral veel knisperen met het papier en uitbundig kauwen Boos!
als je vriendin ligt te slapen tv gaan kijken en dan vooral tekenfilms (lekker irri stemmetjes) of actiefilms (met veel kabaal) Boos!
's morgens de wekker net zo lang laten overgaan tot je vriendin hem uitdoet, ondanks dat jij er met de neus bovenop ligt Boos!

Kan nog wel even doorgaan *LOL*


Jemig, ik geloof dat ik maar blij kan zijn dat die van mij alleen maar snurkt! Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:57

Het kan heel goed zijn dat hij allergisch is, dat kan heel plotseling beginnen.
Een aantal dingen waar je op kan letten:
Als je een donsen dekbed of kussen hebt, kan je die vervangen voor een synthetische. Ook wol (vloerkleed) kan aardige irritaties veroorzaken.
Ook kan het helpen om je beddengoed (en evt je vloerkleed) te (laten)wassen, zodat de huisstofmijt eruit is.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:13

Mhh ik ken nog een bokker die behoorlijk kan snurken Frusty Ook vond hij dat hij een goed excuus had Verdrietig . Death-Squad Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:16

Die van mij die snurkt gelukkig niet, maar meneer lacht
keihard in zijn slaap Boos!

Behoorlijk irritant want ik word natuurlijk wakker,
maar ik kan het ook niet uitstaan dat ik niet weet waarom
hij lacht. (als ik dan toch wakker ben wil ik gerust mee
lachen)
Dus dan zeg ik keihard: waarom lach je??? Verward
Zegt mijn vriend: ssst ga slapen Boos!
Nou vraag ik je. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Barb op 25-04-02 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:17

Die van mij snurkt ook en hij heeft zich laten testen op allergie en wat denk je?allergisch voor huisstofmijt!
Hij snurkt vooral als hij zijn neus vol heeft van de allergie of als hij heel erg moe is. Ik probeer altijd eerder in slaap te vallen dan hij zodat ik het niet meer hoor gelukkig wordt ik er niet wakker van.
Ik maak hem niet wakker want dan snurkt hij gewoon weer verder heeft geen zin.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 16:20

ehhh zullen we het maar niet over ons aller Death_Squadje gaan hebben qua snurken??


zijn we morgen nog niet uitgepraat

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 17:47

Kan het zijn dat er iets mis is met zijn ademhaling (keel en/of neus)? Een vriendin van mij snurkte ook, vooral als ze verkouden was. We zijn een paar keer samen op vakantie geweest en laat zij nou net altijd in de vakantie verkouden worden. Wat nachtrust betreft was dat dus niet altijd even prettig (voor mij dan), want ook in m'n vakantie wil ik lekker slapen. Voor haar was het ook niet leuk, ze voelde zich schuldig dat ik niet lekker sliep (ondanks oordopjes) maar ze kon er niets tegen doen. Een paar jaar geleden heeft ze buisjes in haar oren laten zetten en sindsdien heeft ze geen last meer. Ze kan nu ook weer vrij ademhalen, ook 's nachts. Toch Maurice maar eens naar een KNO-arts sturen?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 18:44

Bedankt voor al jullie reacties! Ik denk dat ik Mauricje binnenkort toch eens naar de dokter ga sturen }>
Het helpt bij ons niet als ik als 1e in slaap val want meestal begint hij pas vanaf een uur of 1 te snurken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Froukje, Googlebot, IASCrawler, Jacquelinee_, Kimberley_, Kirrietje, mvdende, Saar4, Sabbientje, TessaM, xAlice, YandexBot en 115 bezoekers