UITlog probleem....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

UITlog probleem....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 19:03

ik kan me niet meer uitloggen
heel vaag
maar heleen ( my dominique)
kan zich nu dus niet inloggen
wat te doen? iemand tips??
Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:55

Hmm, inderdaad..
Lijkt te komen door de versie van de HTTP server waar Bokt nu op draait. Zijn we mee bezig..

Dit veroorzaakt hoogstwaarschijnlijk ook de problemen met het inloggen..

ime

Berichten: 100
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 23:56

Is achterhaald en tijdelijk verholpen.

Eergisteren hebben we de server software vernieuwd en de nieuwste versie van Apache webserver doet sommige dingen met cookies niet goed, waardoor de problemen veroorzaakt werden.

Voor wie het hele verhaal wil weten: Om de zaak een beetje op te snellen hebben we op bokt twee webservers draaien. Een uitgeklede versie (klein en snel) die met de buitenwereld praat en alleen maar simpele dingen kan als plaatjes en statische bestanden serveren (da's 80% van het werk dat gedaan moet worden op de bokt server) en eentje die daarachter zit om alle het lompe werk doet, spullen uit de database te halen etc.

Voor bokt gebruiken we een stuk of 3 cookies om bij te houden wie je bent en of je ingelogd bent etc, maar de nieuwe versie van Apache verliest onderweg alle behalve 1 cookie, waardoor die nooit aankomen bij de bezoeker.

Voorlopig draaien we weer even een oudere versie, totdat het probleem opgelost is.

bugzilla: http://nagoya.apache.org/bugzilla/show_bug.cgi?id=8382

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 16:59

Ime, je bent een beste vent, maar dit is mij allemaal abracadabra, maar ik heb ook hetzelfde probleem: ik kan mij ook niet uitloggen.

Op zich niet erg, ware het niet dat ik soms even zit te bokken op mijn werkplek en ik wil daar niet graag sporen achterlaten Haha!

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:28

en ik (Thirza dus) baal ervan dat ik mijn PB-tjes niet kan lezen terwijl ik dat nu juist moet doen Huilen Huilen Huilen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:51

Ik heb het probleem nog niet opgemerkt. Ik log tegenwoordig in zonder "automatisch inloggen" aan te vinken. Als ik de browser afsluit, moet ik volgende keer weer opnieuw inloggen. Geen probleem mee gehad.

Wel heb ik (ook voor de crash al trouwens) dat ik regelmatig ineens uitgelogd sta. Net ook toen ik dit bericht voor de eerste keer tikte.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:34

En ik ben Karin en ik ben bij Prisca thuis, en kan nu ook mijn PB's niet lezen... Boos!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:36

Prisca schreef:
En ik ben Karin en ik ben bij Prisca thuis, en kan nu ook mijn PB's niet lezen... Boos!


Vind je het gek? Is pris der comp Tong uitsteken hihi beetje offtopic, maar ik heb er zelf nog geen last van gehad, heb verder ook niemand anders horen klagen...