Foto's uit de oude doos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Foto's uit de oude doos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 21:29

Charley en ik op concours(recht zitten Anne..foei)
Afbeelding

Charley geniet van de zon(let op zijn mooie gele bil)
Afbeelding

Charley in wedstrijd outfit
Afbeelding

Z-4tal(v.l.n.r Natascha op Wendy(L1), Anne(ik dus) op Charley(L2), Monique op Aurora(L2), Ursula op Ferdina(M geloof ik)
Afbeelding

Rustig wachten op concours(v.l.n.r pony van andere ponyclub, Wendy,Charley en Francesco)
Afbeelding


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:32

Wat een schatje die Charley, echt een mooi beestje. Was die van jou? De groepsfoto`s zijn ook leuk met al die kleurtjes pony`s Lachen

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 21:33

Nee Charley was helaas niet van mij.
Ik "huurde" hem van de manege.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:34

Wat gek, ik ken die 3 andere wel, maar jou niet....
ursula woont mooi nu he ?
Ik kwam haar een tijd geleden nog tegen bij iemand die mijn paard reed, zij liet hem ook door hem rijden....
Charly was lief he ? Heb ook op Aurora gereden en heb 2 x Robin meegekregen op ponykamp en 1 x Alinka.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 16:36

Yep heb even op je site gekeken, en zag je foto. Herken je wel !
Leuk zeg....

Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 20:20

Ha wat leuk iemand die mij kent maar ik jou niet...of wel?
Robin...een scheetje was dat...dat was mijn lievelingspony toen ik pas op manege boszicht kwam..vaak op gereden.
Charley was ook een scheet...jammer dat ie er niet meer is.
Alinka heb ik ook vaak op gereden helaas is die ook in de paardenhemel.
Hmm je bent dus ook op ponykamp geweest...is dat lang geleden? Ik ben daar namelijk ook een keer als leiding geweest.

Ik weet niet hoe Ursula woont...weet alleen dat ze in een boerderij woont..destijds gekregen/gekocht door pappie...en moeder vriend en oma wonen er ook.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:40

Nee, ik denk niet dat je mij kent, ik ben nl 20 en toen wij op Boszicht reden was ik een stuk jonger als jij. Ik hoorde dat Heidi onlangs ook naar de paardenhemel is gegaan.... omdat ze geen kiezen had is ze blijven hangen in een stuk wortel, kan dat kloppen. Bij mij op stal staan er nog een paar die ook van BZ af komen. Ik ben op ponykamp geweest en toen zat Jeroen ook in de leiding. Ik was er in de tijd van het jubileum van Boszicht, even denken....12,5 jaar geloof ik..... en toen reed ik Carrousel op Charlie..... Langs een vriendin van me, en die reed mee op Joyce.


Meys

Berichten: 1372
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 22:22

Ik wist dat heidi er niet meer was maar hoe het gebeurd is...getsie arme heidietje..zo'n scheetig ponieke..heb er ooit ook nog op gereden Haha!
Ohh toen reed ik niet meer bij boszicht geloof ik..jeroen leiding op ponykamp..nee weet ik niks van...
En 12,5 jaar boszicht daar zal ik ook wel niet bij zijn geweest...ik heb wel een keer mee gereden toen de manege ...zoveel jaar bestond..toen moesten we ook carrousel en ons 8 tal en 4 tal moesten optreden.
He jammer dat ik dat allemaal gemist heb...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers