Maddox en Manon2 zijn GEWELDIG !!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Maddox en Manon2 zijn GEWELDIG !!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 11:46

ben zo flieft tot over m'n oren............. Lovers
nee niet op manon2 maar op maddox

Ik doe maddox nu alweer zo'n maandje of 8 en dat het goed klikte tussen ons was ik natuurlijk al achter, maar wat ik vandaag heb gedaan.........
Als iemand mij een paar jaar terug had verteld dat ik in het jaar 2004 zelfstandig met "een" paard een buitenrit zou maken zou ik ze voor gek hebben verklaard.

maar maddox geeft mij zo vreselijk veel vertrouwen dat ik het heb gedaan !!! Was wel al aantal keren buiten geweest, maar op bekend terrein en als uitstapritje. Ook 1 keer naar buiten geweest met manon erbij op de fiets, maar nooit alleen.
Tot vandaag............

Vroeger als een paard een scheet liet werd ik al heel erg bang, maar toen maddox me ging uitproberen durfde ik streng te zijn, benen erin, streng toespreken en hup verder gaan. Hij heeft nog een paar keer geprobeerd om te draaien, maar ik was standvastig, we gaan vooruit en niet terug Haha! Nou dit had ik dus vroeger NOOIT gedurfd. Maar op een of andere manier heb ik het vertrouwen in maddox dat hij er niet vandoor zal gaan (m'n grote angst). Hij ging wel wat zeuren op geritsel in het struikgewas, dus ik ging dat ook maar zingen onderweg "wat ruist daar in het struuuuuuuuuuuuuuuuik gewas" maar hij zal wat gespannen zijn geweest door mijn spanning. Heel normaal.
Grote brug over, grote vrachtwagen met grijpkraan, houten bruggetje over !!! Echt super !!!!

Manon sorry dat ik in herhaling val maar geweldig bedankt dat ik jouw maddox mag verzorgen/rijden Dus bij deze voor jou ook even een opstekertje, ik mag alles met hem, je vertrouwt me, helemaal geweldig !


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:53

super joh, echt hartstikke fijn dat jij zoveel vertrouwen in Maddox hebt en Manon in jou zodat je je gang kunt gaan. Echt top!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:08

Super dat je zoveel vertrouwen hebt gekregen en dat je veel meer durft. Lekker gevoel he?
Echt fijn dat het zo goed gaat en dat je hem mag verzorgen.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:29

Vind t echt zo leuk voor je dat het allemaal zo goed gaat! Wie had dat gedacht na je ongeluk.. Lachen

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:41

Gaaf om te horen dat het zo goed gaat. Maddox moet jou idd wel heel veel vertrouwen geven dat je gewoon naar buiten durft, super hoor..dus vanaf nu ga je vast vaker naar buiten?


Je hebt echt heel veel mazzel met Manon en Maddox!! OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:44

Geweldig dat je een paardje hebt gevonden die je duidelijk kan vertrouwen. Dit hoeft niet te zeggen dat het dier niets doet, maar het klikt dan gewoon. Ik kan inderdaad van mijn eigen paard ook heel veel meer hebben dan van andere paarden.

Fijn dat je langzaam aan toch weer steeds meer zelfvertrouwen krijgt OK dan!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 17:54

Binar schreef:
Gaaf om te horen dat het zo goed gaat. Maddox moet jou idd wel heel veel vertrouwen geven dat je gewoon naar buiten durft, super hoor..dus vanaf nu ga je vast vaker naar buiten?


Je hebt echt heel veel mazzel met Manon en Maddox!! OK dan!


ja jij bent nu iemand die weet hoe het met mij gesteld was vroeger.................. Schijnheilig Haha!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:25

Wat heerlijk dat je nu zo met Maddox naar buiten kan/durft OK dan! ! Geniet ervan!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:25

OK dan!
Echt super dat het zo goed gaat met Maddox!! En je kan heerlijk buitenrijden hier hè Knipoog
En natuurlijk heel lief van Manon dat ze je alles laat doen Lachen

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:27

Volgend jaar endurance starten Ingrid?

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:45

Manon 2 schreef:
Volgend jaar endurance starten Ingrid?


Wauw Ingrid, met zoveel vertrouwen in Maddox kan jij dat ook, doen!!!!!

Ik kom wel foto's nemen hoor Haha!

1 april | Hestabelle | Prinz K3 x Arabelle ster, PROK, IBOP v. Scandic x Samber
[KS-ITP] 1 april....Hestabelle (Prinz K3 x Scandic x Samber)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 19:58

Sannah schreef:

Ik kom wel foto's nemen hoor Haha!



daar houd ik je aan

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:35

Ik heb eerst nooit geweten (ja nu inmiddels wel door je vorige topics) dat je zo bang was buiten, daarom vind ik het heel knap van je dat je het nu wel aandurft OK dan! Super dat Maddox je zoveel vertrouwen geeft, ik vind het nog steeds zo leuk voor je dat weer bent gaan rijden en dat je zoveel met Maddox mag doen. Je kan trots op jezelf zijn Haha! Ik had niet verwacht dat je zoveel zou overwinnen!

Gamble

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:16

Michelle, Gamble lijkt wel veel op Maddox!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Nimi
Berichten: 27
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:51

Ga volgend jaar ook mee cross rijden, lijkt me gezellig je bent nu toch steeds bezig om je grenzen te verleggen dus wie weet!!!!
Ik zal het morgen aan Mistral vertellen maar denk niet dat hij het gelooft.
BEN TROTS OP JE OK dan! HET WORDT NOG WEL EEN KEER WAT!!!
Trouwens fijn dat ik je bodyprotector zondag mag lenen.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 07:28

Manon 2 schreef:
Michelle, Gamble lijkt wel veel op Maddox!

Ze zijn idd allebei donkerbruin en hebben een kolletje Haha! Ik vind Maddox ook een heel leuk paard om te zien!

Gamble


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:33

En het rijden gaat ook steeds vanzelfsprekender, he Ingrid? Lachen

Zo zie je maar wat de toekomst je kan brengen Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 18:10

Nimi schreef:
Ga volgend jaar ook mee cross rijden, .


haha je kan het ook overdrijven he anita............. Vingers aflikken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, dioni, La_Lune, maitestar23, Mark0919, rien10, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers