Kringcomp. Dressuur winnaar 2004 (foto)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Kringcomp. Dressuur winnaar 2004 (foto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 20:43

Heyhey heeeeel goed nieuws

Dit outdoorseizoen hebben mijn ventje en moi de kringcompetitie dressuur gewonnen!! De meeste punten over alle kringen OK dan! Ik had een gemiddelde van 170,3 punten in de M1 Tong uitsteken en kreeg een deken!!
Mijn punten waren: 163, 169, 172, 161, 190, 167 (allemaal in de M1)
.. Ben nu trouwens voor het eerst M2 gestart.. 149 Bloos Schijnheilig maar wel tevreden. Maar een foto van de prijsuitrijking: (khoop dat ie niet al te groot is)

http://www.tuskenwaadenklif.nl/images/h ... 020002.JPG

& met de competitiewinnaar van het springen (sprong in de M en had over al die wedstrijden 1 balkje totaal!!! OK dan! )

http://www.tuskenwaadenklif.nl/images/h ... 020004.JPG

[edit] Te grote foto's vervangen door link
Oscar [/edit]

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:48

he leuk! echt vette hoge punten reed je steeds, echt knap!!springer is mariet hoekstra, wie staat achter/naast haar??is dat natasja philipsen?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:49

Super, joh. Veel succes verder.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:21

Wat een goede punten! Supermooie pony ook! Succes!

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:27

gefeliciteerd hester! goed man!!
maar wat leuk dat jullie kring het met dekens doet.. bij onze kring krijgen de kampioenen alleen maar een bloemetje en een rozet..

*


hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 07:28

reddytobias schreef:
he leuk! echt vette hoge punten reed je steeds, echt knap!!springer is mariet hoekstra, wie staat achter/naast haar??is dat natasja philipsen?


Jah das Natasja met dr nieuwe crackje. Ze haalde de 3e prijs op voor Yvonne (int springen, Z trouwens).

Maar ehm, bij onze kring is het meestal ook vrij zuinig hoor. Sinds vorig jaar hebben we een deken als prijs en sinds dit jaar is er ook een 2e en 3e prijs (en ik was vorig jaar nog 2e geworden damn Tong uitsteken Schijnheilig)

Maar thnx allemaal *LOL*

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:54

ja dat is dat kleine bruine D ponietje, waar Yvonne nu mee springt omdat het niet klikt met natasja...

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 18:14

reddytobias schreef:
ja dat is dat kleine bruine D ponietje, waar Yvonne nu mee springt omdat het niet klikt met natasja...


Btje offtopic maar is dat zo joh?? Wist ik nog helemaal niet Verward Maarjah zal wel weer. *LOL*

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:49

Heey Hester, gefeliciteerd!! (voor de zoveelste keer) Leuke deken trouwens, altijd leuk zoiets te winnen!
Nou ja, ga zo door, op naar de hoge punten in de M2 Knipoog

*** http://www.dierfysioAnneloes.nl ***
:+: Viva *Ster Sport (v. Ferro) Z2 dr/ B spr/ BB sgw/ Klasse 1 end * Angel Nederlands Kampioen 'first ridden' 2015 en mama van Sayenn :+:

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:58

Knap zeg, dat zijn nog eens mooie punten! Gefeliciteerd! Haha!

how sweet can it be to be loved by you

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 21:40

Royaltjuh schreef:
Heey Hester, gefeliciteerd!! (voor de zoveelste keer) Leuke deken trouwens, altijd leuk zoiets te winnen!
Nou ja, ga zo door, op naar de hoge punten in de M2 Knipoog


Dat moet nog komen Bloos die lekkere punten in de M2, heb in de M1 af en toe echt veelstehoge punten gehaald vond ik zelf. Maar toch wel lekker om daardoor de competitie te winnen natuurlijk Tong uitsteken Mijn eerste M2 proefje is ook achter de rug en had een score van 149 dus viel nog best mee Schijnheilig Kan nog geen travers en zo en khad toch wel wat concentratiefouten en zo Clown
=x=

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:44

Knap hoor, van harte gefeliciteerd! Je punten logen er niet om OK dan! Die punten in de M2 komen ook vast en zeker

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:25

Gefeliciteerd! Ik kom je binnenkort vast wel s tegen op springwedstrijden, dan niet met Kimberly(want die is verkocht naar Belgie..) maar met een andere pony die ik ga rijden voor een kennis! Kunnen we s meeten! Haha!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:46

Bij ons krijgen de kringkampioenen een rozet (grote) en een soort akte Tong uitsteken Maar dit is toch weer wat anders??

Iig heel bijzonder goede punten! Dat komt wel goed int M2 hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 bezoekers