Snappen jullie dat ik verliefd ben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Snappen jullie dat ik verliefd ben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 23:30

Op 1 van mijn liefste konijnen Vanilla?

Ze heeft echt zo'n super leven hier en ach het is zo'n geweldig konijntje. Eigenlijk zijn ze stuk voor stuk lief maar deze foto

Afbeelding

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:16

Kan het goed begrijpen. Mooie kleurtjes heeft ze!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

schapendoes
Berichten: 557
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:44

hey Faniek, zit jij ook op Bokt. ik ben dat meisje van de japanner hangoor.
Afbeelding

we hebben toch maar besloten om d'r te houden, ze heeft zo'n apart kleurtje.

ze lopen nu in de tuin, en maar scheuren!!!!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:45

Heeft het ook oren? Nagelbijten / Gniffelen

Maar heel leuk beestje is het!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

schapendoes
Berichten: 557
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:00

_Emma_ schreef:
Heeft het ook oren? Nagelbijten / Gniffelen

Maar heel leuk beestje is het!


speciaal voor Emma, ben ik meteen naar buiten gescheurd, en heb ik ff een paar nieuwe foto's gemaakt:

Afbeelding

en weer verder scheuren:
Afbeelding

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:00

Haha ja, waar zijn z'n oren? Knipoog
Wel een lieverd Lovers

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:14

Aahhh mijn knijntje, BoeMeL Haha! Lijkt erg super erg op die vanjou, alleen is die van mij wat uhhh jaa hoe zeg je dat... LOMPER Haha!:D:D

27-10-2011 * Een droom die in vervulling gaat... Casjino van Knedo <3

30-11-2013 * Onze zoon Joah is geboren! <3

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:19

kan het zeker begrijpen Haha!
echt mooit beestjes hoor

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:30

ik kan ook cker begrijpen wat je bedoeld! ik ben ook helemaal dol op mijn nijntje! (foto van hem staat in mijn profiel!! Haha! )
K zou niet weten wat ik zonder dat diertje moet doen!!

Hij is nu 4,5 jaar! Mijn vorige konijnen zijn niet ouder geworden dan 5, maar ik hoor dat konijnen veel ouder kunnen worden, dus hopelijk gaat heeft hij nog wat jaartjes voor de boeg!!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:35

Wow, wat een prachtkleur... Die zie je geloof ik niet vaak!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Surion

Berichten: 3067
Geregistreerd: 13-07-04
Woonplaats: La douce Belgique!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 17:58

Pixie scheurt ook altijd in de veranda,maar de vloer is nogal glad voor haar dus slipt ze altijd in de bochten,de snelheidsduivel ~~}>

      Life is not about waiting for the storm to pass,
          it's about learning how to dance in the rain.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:34

Die 2de foto vind ik het liefste Knipoog

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:49

ooh wat een lief knijntje Lovers zo...euh hoe zeg je dat....knuffelbaar Haha!

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh


Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 06:54

Mijn konijnen zijn heel schattig maar het zijn mannetjes en nu beginnen ze te sproeien Verward En als ik ze los heb gaan ze heel hard rennen en gekke sprongen maken...gaan ze 1 seconde liggen rennen ze weer weg Verward Hebben jullie ook het probleem van niet te pakken kunnen krijgen....Ik ben een uur bezig ze nemen me in de maling Tong uitsteken

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 10:48

Lisjuh87 schreef:
Mijn konijnen zijn heel schattig maar het zijn mannetjes en nu beginnen ze te sproeien Verward En als ik ze los heb gaan ze heel hard rennen en gekke sprongen maken...gaan ze 1 seconde liggen rennen ze weer weg Verward Hebben jullie ook het probleem van niet te pakken kunnen krijgen....Ik ben een uur bezig ze nemen me in de maling Tong uitsteken


Ik heb altijd mannetjes konijnen gehad, dus ik weet dat ze soms heel erg irritant kunnen zijn. *LOL*
Die van mij maakt ook altijd van die rare sprongen. Haha! het is trouwens wel een goed teken als ze dat doen, dat betekend dat ze het erg naar hun zin hebben, en het is een natuurlijk iets. Ze trainen hun reflexen ermee!

Die van mij heeft soms ook de nijging om me flink in de maling te nemen. wanneer ik hem dan wil pakken, dan springt ie van de ene, naar de andere kant. Heel irri af en toe, maar bekijk het maar zo: waarschijnlijk heeft ie het wel erg naar zijn zin! Haha!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 12:10

Haha de mijne is gecastereerd ^^ dus nergens last van. Trouwens is een hele leuke. Dit is dan een vrouwelijke, maar hebben er nog 5 naast Vanilla ^^

Ik pak ze trouwens nooit op geef ze alleen een aai ^^

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 12:20

Faniek schreef:
Haha de mijne is gecastereerd ^^ dus nergens last van. Trouwens is een hele leuke. Dit is dan een vrouwelijke, maar hebben er nog 5 naast Vanilla ^^

Ik pak ze trouwens nooit op geef ze alleen een aai ^^


de DA heeft ook tegen mij gezegd dat ik mijn konijn kan laten castereren, alleen die van mij sproeit gelukkig niet, en ik vind het juist wel leuk dat ie zo druk en springerig is. Haha! en we hebben geen vrouwtjes konijnen, dus ik heb het toen niet laten doen!

Ik pak mijn konijn ook niet vaak op. meestal springt ie zelf uit zijn hok, of komt ie zelf naar mij toe zonder dat ik hem onnodig hoef op te pakken

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:50

silver schreef:
Ik heb altijd mannetjes konijnen gehad, dus ik weet dat ze soms heel erg irritant kunnen zijn. *LOL*
Die van mij maakt ook altijd van die rare sprongen. Haha! het is trouwens wel een goed teken als ze dat doen, dat betekend dat ze het erg naar hun zin hebben, en het is een natuurlijk iets. Ze trainen hun reflexen ermee!

Die van mij heeft soms ook de nijging om me flink in de maling te nemen. wanneer ik hem dan wil pakken, dan springt ie van de ene, naar de andere kant. Heel irri af en toe, maar bekijk het maar zo: waarschijnlijk heeft ie het wel erg naar zijn zin! Haha!

Haha die sprongen zijn echt zo leuk ook heel maf staat ie stil springt ie meter in de lucht staat hij weer stil alsof er niks aan de hand is haaha of hij maakt zowat een salto in de lucht...en ik heb er 2 dus dan vinden ze het helemaal gezellig en laten ze zich echt neit pakken en als ze even gaan rusten met zn 2en gaan ze ook onder de bank liggen zodat ik er niet bij kan echt gemeen maar wel slim Knipoog

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:52

silver schreef:
de DA heeft ook tegen mij gezegd dat ik mijn konijn kan laten castereren, alleen die van mij sproeit gelukkig niet, en ik vind het juist wel leuk dat ie zo druk en springerig is. Haha! en we hebben geen vrouwtjes konijnen, dus ik heb het toen niet laten doen!

Ik pak mijn konijn ook niet vaak op. meestal springt ie zelf uit zijn hok, of komt ie zelf naar mij toe zonder dat ik hem onnodig hoef op te pakken

Ik heb 2 mannetjes ook geen vrouwtjes konijnen in de buurt dus heb ze ook niet laten castreren maar soms sproeien ze denk ik om de ander ff te laten weten dat het terrein van hem is ofzow...verder maken ze er geen ruzie over denk dat ze hun plaats bij elkaar wel weten en ze hebben geen vrouwtje nodig want volgens mij hebben ze niet door dat mannetjes zijn en ze weten soms ook niet wat de voor en de achterkant is...of ze zijn gefrustreerd of ze zijn gewoon dom Bloos

#FriezenGek 1#
L1 + 13 Met Neelke de Super Fries....
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=752593&hilit=

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:38

Lisjuh87 schreef:
Ik heb 2 mannetjes ook geen vrouwtjes konijnen in de buurt dus heb ze ook niet laten castreren maar soms sproeien ze denk ik om de ander ff te laten weten dat het terrein van hem is ofzow...verder maken ze er geen ruzie over denk dat ze hun plaats bij elkaar wel weten en ze hebben geen vrouwtje nodig want volgens mij hebben ze niet door dat mannetjes zijn en ze weten soms ook niet wat de voor en de achterkant is...of ze zijn gefrustreerd of ze zijn gewoon dom Bloos


hahaha dat hadden mijn konijnen ook altijd. Jammer genoeg is een van onze konijnen maandag dood gegaan *snik* Verdrietig dus hij is zijn maatje nu kwijt. maar volgens mij hadden zij ook nooit door dat ze alletwee mannetjes zijn, en wat de voor en achterkant is hahaha Haha!

people like YOU are the reason that people like ME need medication!!

Felix

Berichten: 17
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:14

Prachtig!
Ik begrijp dat je verliefd bent op dat konijn. Ik vind dat konijn echt heel mooi.

Groeten van Sara.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 96 bezoekers