Ga jij naar de ledenvergadering van jouw rijvereniging?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Ga jij wel eens naar de ledenvergadering van je rijvereniging?

Altijd! Het is gezellig en je kunt toch je mening geven.
18 (100%)

Totaal aantal stemmen: 18


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Ga jij naar de ledenvergadering van jouw rijvereniging?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 20:18

Ga jij wel eens naar de ledenvergadering van je rijvereniging?

En zo ja/nee waarom dan?

]k overigens wel. Het is meestal heel gezellig en je hoort er nog eens iets leuks.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:30

Toen ik nog lid was van de rijvereniging, ging ik in het begin altijd wel, maar het was alleen maar gezellig, als je verder maar geen kritiek leverde Scheve mond . Twee vriendinnen en ik, waren het met een aantal dingen niet eens (zoals paarden die bijna nooit buiten werden gezet Verdrietig ) en als je daar wat van zei, kreeg je meteen al de wedstrijdruiters over je heen Boos! (Tja, hun "dure" paardjes "mochten" bijna nooit naar buiten, "stel je voor dat er wat met ze gebeurd??!").
Mijn antwoord stond er niet bij, dus ik heb ook niet gestemd Knipoog .

Marije_jiplover

Berichten: 25320
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:31

In principe ga ik nu al een aantal jaar achter elkaar steeds. Maar doordat ik in Utrecht studeer en ik lid ben van een vereniging bij mijn ouders, kan ik soms echt niet, bijvoorbeeld als ikde volgende dag een tentamen heb ofzo.
Eigenlijk moet ik ook wel, want ik ben de redactie van ons clubblad. VErder is het er nooit zo heel erg druk, meestal maar een stuk of 20 leden ofzo, maar goed, dan zijn we wel altijd lekker snel klaar en kunnen daarna lekker wat gaan drinken.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:53

Het is altijd zo ver weg en dan begint het pas 's avonds en moet ik midden in de nacht nog helemaal terug rijden.....pfff.....laat dus maar zitten!

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:21

bij ons is er altijd een conflikt en er word toch niet naar je geluisterd er komen alleen maar zinloze discussies ik ga dus nooit meer!!!groetjes noor

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:45

Ik ben een tijdje terug geweest en het was erg apart. Er waren bijna geen leden Verward , dus we waren binnen een half uurtje klaar.

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:53

Ik ga wel altijd aangezien ik in het bestuur van de vereniging zit. Bij ons is er op de jaarvergadering altijd precies 1 lid dat niet ook bestuurslid is! Toen ik nog niet in het bestuur van deze vereniging zat en dus alleen lid was van een andere vereniging om te kunnen starten ging ik ook nooit. Vind het niet buitengewoon interessant ofzo.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:38

ben laatst wel geweest! omdat er een instructrice volgens de meeste leden ten onrechte ontslagen was, en wij daar boos over waren en iets over wilde zeggen! normaal ga ik alleen als ik er toevallig tijd voor heb!

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:38

Ik ben de laatste paar xen wel geweest.
We hebben net een gedwongen verhuizing gehad en we moeten nu maar zien dat ons terein wordt ingericht!
er zijn nu ook nog klachten van 1 of andere fage familie een paar km verder op, dus het is nu wel interesant om een beetje op de hoogte te blijven!

ahum kijk allemaal ff op www.radboudruiters.nl deze site is net gestart duz staat er nog niet zo veel op! Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:49

Ik vind het bijwonen van zo'n vergadering niet meer dan fatsoenlijk. Dan zitten die vrijwilligers van het bestuur er immers oook niet voor niks....

toch, ik ben sinds kort lid van een snert-verening...ik dnek niet dat ze mij daar weer terug zien. ik heb eenmaal vol goede moed zo'n vergadering bijgewoond, en aldaar kreeg het bestuur onderling ruzie, er waren amper leden aanwezig, en de club-kas was echt al tijden lang te leeg....
Nee, dat zinkende schip ga ik mijn tijd niet aan verdoen...
Vandaar, meestal, maar voorlopig even niet....

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:21

Ik ga eigenlijk altijd of ik moet echt iets belangrijkers hebben *LOL*
Meestal is het wel gezellig en ik wil toch graag weten wat er besloten wordt...Haha!

Toevallig hebben we morgen weer een vergadering(oa stemmen over nieuw tenue ponyruiters Party!! ), zal wel weer gezellig druk zijn. We pasten vorige keer amper met zijn allen in de kantine(en die is echt niet heel klein Haha! )...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 08:13

Ik ga ook. Het is interessant, je hoort nog eens wat er op stapel staat en ziet sommige mensen ook weer eens Haha!

Daarnaast vind ik het eigelijk ook wel zo fatsoenlijk.
Voor de echte gezelligheid doe ik het niet, ik ga direct na afloop en 1 colaatje weer naar huis.

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 08:16

Hm, das ook toevallig. Vanavond is er bij onze vereniging vergadering. Meestal wel met een behoorlijke opkomst, ondanks de voorzitter die zo enorm lang van stof is dat men af en toe bijna indut.
Ik kan vanavond niet, maar we hebben een lijstje opgesteld met punten voor de rondvraag, dus ik hoop dat het goedkomt enb iig het hondenverbod in de kantine weer opgeheven wordt Schijnheilig .

Meestal ga ik wel heen hoor, is wel gezellig en altijd wel een paar heftige discussies!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 15:53

Ik ben er eergisteren heen geweest. We hadden het voor het eerst in de kantine van onze nieuwe rijhal! Het was heel leuk en gezellig enzo. Om ongeveer half 12 was het afgelopen. Verder kon je nog taken opgeven die je wou doen bij het concours wat georganiseerd wordt (Pinksterconcours in Hattem 20 mei, zegt iemand dat wat??).
Vooral het programma voor het komende jaar vindt ik interessant.
Soms zijn er wel discussies maar daar vergadert het bestuur dan later weer over als het niet zo dringend is.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 16:14

Wat een onzin dat ze die paarden niet nar buiten willen doen! Ik zou het wel willen met Mercurius maar ik heb geen wei of iets waar hij een paar uur kan staan. Anders zou ik het beslist doen. Het is veel leuker en natuurlijker voor het paard dan alleen maar op stal staan.
Ik ben het wél met je eens

Sterre schreef:
Toen ik nog lid was van de rijvereniging, ging ik in het begin altijd wel, maar het was alleen maar gezellig, als je verder maar geen kritiek leverde Scheve mond . Twee vriendinnen en ik, waren het met een aantal dingen niet eens (zoals paarden die bijna nooit buiten werden gezet Verdrietig ) en als je daar wat van zei, kreeg je meteen al de wedstrijdruiters over je heen Boos! (Tja, hun "dure" paardjes "mochten" bijna nooit naar buiten, "stel je voor dat er wat met ze gebeurd??!").
Mijn antwoord stond er niet bij, dus ik heb ook niet gestemd Knipoog .

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 18:55

Ik ga er wel altijd heen, het is gezellig en je hoort nieuwe dingen. Bij ons wordt er nooit ruzie gemaakt, en iedereen luisterd naar elkaar.

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:30

Ik ga dus zeker wel!
Ik vind het best belangrijk. Het is voor belang van de club en belang van jezelf.
Je kunt je mening geven, dingen inbrengen, noem maar op.