Meinoedske heeft lol!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Meinoedske heeft lol!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 20:50

ik liep buiten wat foto's te maken, hoor ik opeens een hoop gesnurk uit d ebak komen.
Meinoedske had me toch een lol Haha!
ze liep me toch te showen voor???? Ja ik zag niemand hoor.
Ik wist niet dat ze zo kon bewegen, en maar strekken zeg.
helaas staat dat natuurlijk niet goed op de foto maar wel een paar andere leuke momenten van mijn superdroppie.
sommige lijken een beetje donker en dat klopt want ik heb ze net rond 8 uur genomen. Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:56

wow he!! dat ziet er gaaf uit zeg!!
guido gaf van de week ook ff een show weg toen ik m bij de buren in de wei zette!! volgens mij stond ik gewoon te kwijlen terwijl ik naar hem stond te kijken Kwijl echt heel mooi joh!! jammer genoeg kon ik niet zoveel foto's maken omdat mn batterijen op waren Huilen (dat zal je altijd zien he)

Afbeelding

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 21:05

dat was bij mij ook zo, mijn accu was ook op, dit zijn de enige die ik heb kunnen schieten.
maar ja zolang we er dan maar een paar hebben. meestal doen ze zulke maffe dingen als je je kamera niet bij hebt Tong uitsteken

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:26

Wauw! Wat is ze toch mooi he? En wat kun je dan weer verliefd op ze worden als ze gek staan te doen voor???? niemand!!
En dat snorken vind ik toch wel zo geweldig!! Ynse die doet dat ook vaak en soms haalt ie ineens heel diep adem en blaast tie ineens alles in één keer eruit, wat een geluid is dat!!
Meinoedske is echt een plaatje.
Jaike van Barb is nog steeds mijn favoriete friese merrie, maar Meinoedske komt zeker op de tweede plaats!!!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-02 21:28

thanks flootje,
ja dat snurken is inderdaat heel erg leuk. je ziet ze dan ook helemaal op en neer gaan he als ze zo hart uitblazen haha.

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:29

gaaaaaf ik vind hete cht zo'n leuk beest Kwijl Cool