schuurplekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitty1

Berichten: 1046
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Friesland

schuurplekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 19:57

Hoi,

Ik ben Kitty en nieuw op deze site. Ik heb een mooie haflingermerrie Hannabel van Magister. Ik rij M1 (+6) met haar tussen de paarden. Ik wil net zo goed worden als Mariska Krowinkel! In Ermelo zijn wij 1e geworden in de klasse M1. Ik heb een vraag aan jullie. Ik heb problemen met dekens. Bijna allemaal geven ze schuurplekken aan de schouders. Mijn haf draagt een deken maat 185, gewoon paardemaat dus maar dan hangen die schouders wat laag omdat ze natuurlijk kortere beentjes heeft dan een rijpaard. Nu heb ik een dure BUCAS deken en deze zit nog het beste. Welke ervaring hebben jullie met dekens? Welk merk past perfect? Mijn haf is een luxe type, stokmaat 1.48.


ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:58

welkom hier, pas op want bokt is verslavend. over je deken, je kunt bij iedere ruitersportzaak zo'n paardenbh kopen tegen schuurplekken van je deken. werkt denk ik prima.

Kitty1

Berichten: 1046
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 20:04

Hi,

Zo'n borstbeschermer b.h. heb ik geprobeerd maar dat helpt niet voldoende. Uiteindelijk komen er toch schuurplekken en hier heb ik een grote hekel aan! Trouwens die Bucas deken is wel heel speciaal hoor, het is een 170 gram deken en ik kan deze op doen met temperaturen van
-15 tot +18!!! Dus ik hoef niet steeds van deken te wisselen!

Hannabel M2
Royal B Z+16

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:08

bucas is over het algemeen een hele goede deken. ik denk alleen niet dat er andere alternatieven zijn als de borstbeschermer. lijkt me wel een fijne deken als je deze tot -15 kan gebruiken. dus je hoeft hem straks geen warmere deken op te doen??

Kitty1

Berichten: 1046
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 20:11

Nee, als het goed is dan kan deze deken alle kou aan... Er zit een soort aluminium laagje in dat de warmte vasthoudt. En hij is ook waterdicht. Maar ik moet nog uittesten of mijn haf er echt warm onder blijft bij lage temperaturen.

Hannabel M2
Royal B Z+16


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel en 125 bezoekers