DRINGEND! Trailjury gezocht (onderlinge wedstrijd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

DRINGEND! Trailjury gezocht (onderlinge wedstrijd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 18:53

Naar aanleiding van mijn vorige topic:
[WN] Trailjury gezocht voor onderlinge wedstrijd

Heeft zich iemand aangemeld als jury. Ik heb de zoektocht gestopt. Echter heeft zij die dag een show en kan niet jureren..... Verdrietig

Ik ben dus DRINGEND OP ZOEK naar iemand die op 16 oktober as beschikbaar is vanaf 1300 uur en op vrijwillige basis een onderlinge trailwedstrijd wil jureren. We zijn op 1 westernruiter na allemaal dressuur of recreatieruiters, dus verwacht geen hoog niveau, maar wel EEN SUPERLEUKE DAG!

De locatie van de stal is in St Philipsland, Eiland Tholen in Zeeland.
Na de wedstrijd (er is ook een dressuuronderdeel) gaan we gezellig met zijn allen eten -hetgeen voor de western- en dressurjury vanzelfsprekend zonder kosten is-.

Lijkt het je leuk en heb je je middag/dag er voor over om bij ons op stal te komen jureren?! Super, stuur een PB of reageer in dit topic.

BEDANKT alvast!!!!!!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:29

moet je hiervoor een jury kaart hebben ??
ik zal nl te denken aan een pro trainer ............

DubbelFun

Berichten: 88601
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:32

Een 'echte' trainer/lesgever zou leuk zijn, maar in dit geval is iemand die al een tijdje meedraaid in het westernwereldje, zelf trail rijdt en geen beginner meer is/start ook wel voldoende lijkt mij.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 20:37

Sugarmiss schreef:
Een 'echte' trainer/lesgever zou leuk zijn, maar in dit geval is iemand die al een tijdje meedraaid in het westernwereldje, zelf trail rijdt en geen beginner meer is/start ook wel voldoende lijkt mij.
Yups.
Het is puur onderling, ik ben zelfs de enige in westernoptoming, de rest rijdt engels/recreatief. Zo rij ik ook mijn dressuurproef met westernzadel, en de rest hun trailproef met engelse optoming. Er is helemaal niks officieels aan en idd zoals SM zegt, iemand die weet waar hij/zij over praat binnen de trail kan jureren!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:10

oeps, ik zie net dat het op een zaterdag is, nam al weer haast vanzelfsprekend aan dat het op een zondag zou wezen, des al nie te plus kan ik nog altijd een balletje opgooien, nog " judge fee " ?

CounTree

Berichten: 3921
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: simonshaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:56

En is het nog gelukt via WFPT?

TK homozygoot zwarte volb arab hengst van 2018: uit onze zwarte volbloed arabier Bas Almost June
en EA Jameel!!!
Ter dekking homozygoot zwarte slipped overo Paint Horse https://www.facebook.com/countreeranch/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 58 bezoekers