konijn gestolen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jobiene14

Berichten: 185
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Veluwe

konijn gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 17:29

Wij hadden ongeveer 2 maanden nog ons lieve (agressiefe:P) konijntje in het hok zitten. Lovers
Toen we terug waren uit het dorp was het konijn opeens weg!
Ik denk dat mensen hem hebben gestolen want we weten zeker dat het hok dicht zat! Scheve mond
Ook had Droppie allemaal holen gegraven die we toen 's avonds nog hebben uitgegraven want we dachten dat de holen best ingestort konden zijn en dat zij er dan nog in zat en ja je weet wel ... Huilen
Maar daar was ze ook niet! Ik vind het jammer dat ze er niet meer is! We hebben nu inmiddels in dat zelfde hok kippen zitten.
Het was namelijk een super groot hok wat mn vader helemaal voor Droppie had gebouwd.
Ik heb trouwens ook van een vriendin gehoord dat zij een meisje kende waarvan haar konijn ook is gestolen want die zag ze even later een paar straten verder in een heel ander hok zitten.
Maar ze kenden die mensen wel en omdat ze het konijn toch niet zo leuk meer vindt heeft ze het maar zo gelaten maar wat belachelijk is dat om een konijn te stelen! Boos! Ze zijn sowieso niet duur in de winkel koop er gewoon zelf 1 en dan mag je ook nog kiezen welk konijn je wilt!!! Verward
liefs Laura

I love mn haffie IRIS


paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:15

wat banketstaaf voorr je, ik laat mijn konijn altijd bij het varken inlopen, en dan komt ze altijd zwart weer terug.

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:52

Mijn ooo zo lieve konijn jazz is gepikt door een stoute gemene vos! :'(

Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:55

Maar het blijft voor jouw erg rot natuurlijk....ik heb dagen na gedacht waar datbeest nou tog kon zitten...ook ga je dan lopen denken..wie of wat er NU op dat moment met jouw konijn aan het gebeuren is....zoo verschrikkelijk rot gewoon!!!

Veel sterkte...en ik hoop dat je een nieuwe nijn mag als je er overheen bent!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LiDi en 36 bezoekers