Omar gaat niet door

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Omar gaat niet door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 16:28

Verdrietig
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ze door omstandigheden van zondag besloten heeft om Omar toch op haar huidige stal te laten. Hoe het verder zit vertelt ze niet, er is iets heel ergs gebeurd schreef ze. Niet met haar of de paarden, maar het heeft haar wel aan het denken gezet.
Ik heb her en der weer wat advertenties geplaatst voor een leasepaard, ook in de ruitersportzaak hier in Assen dus ik hoop dat ik toch nog reacties krijg.
En ik heb me voorgenomen om niet eerder wat op bokt te zetten dan dat ik een paard heb om te rijden. Schijnheilig Ik verheug me er elke keer op, al ben ik al wat voorzichtiger maar op het laatste moment gaat het steeds niet door.
Nou ja, we zien het wel weer. Knipoog



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 17:00

Bah balen zeg! Ben je nu na al dat gedoe met een lease/verzorgpaard geen zin in een eigen paardje?

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 17:04

Wat poedersuiker man Boos! Verdrietig nouja ik hoop dat je snel een neiuw paardje hebt om te rijden Knipoog
succes Party!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 19:23

jeetje wat balen!
Ah ik had het je zo gegunt!

ik hoop dat je snel weer een ander paardje vind!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:12

Jammer zeg, want het leek zo leuk!!
Ik hoop voor je dat je snel wat anders leuks vind!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:36

hey jammer! ook een beetje raar dat ze je de echte reden niet wil vertellen teminste als het iets wbt jou of de stal is kun je daar rekening mee houden toch?
Nouja veel succes met het zoeken naar een ander leuk paardje.. nooit aan gedacht om naar A te verhuizen?? Schijnheilig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:13

Wat zonde marije!!! Erg jammer, maar ja, the show must go on.... Houd ons nou maar wel op de hoogte... we zijn zo benieuwd.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:48

Goh, wat jammer zeg. Ik hoop voor je dat je snel een nieuw paardje vind. En de hoop niet opgeven he!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:31

Jee, sjit zeg! Ik zal m'n ogen en oren openhouden, als ik een 'potentiële kandidaat' voor je weet hoor je het direct!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 00:13

Jeetje! Balen zeg! Ben toch wel benieuwd wat de daadwerkelijke reden is. Maar goed, dat doet er eigenlijk ook niet toe.

Ik vind het ontzettend vervelend voor jou. Helemaal omdat je het zelf al helemaal voor je zag. Tja.. ik zou toch zeggen.. kom hier lekker wonen Knipoog Serieuze bijrijdpaardjes genoeg hier en een groot gebrek aan ruiters en amazone's die serieus aan de slag willen.

Je moet in de komende vakantie hier maar een paar daagjes en/of nachtjes komen. Kun je volop rijden. Gea verheugt zich er al op Lachen Laat het me maar even weten.

Wat betreft jou.. ik zal mijn ogen en oren voor je open houden.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 06:59

Jeetje wat een domper voor je zeg Verdrietig
Echt ontzettend balen, maar houd de moed erin, er komt heus voor jou ook een heel leuk bijrijdpaardje Pling
Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel iets hebt Lachen
Succes.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 07:14

jammer zeg!
ik hoop voor je dat je snel een leuk paard vind!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 07:58

Dat is balen zeg. Kan je bij jullie op de manege niet eens laten vallen dat je een nieuw bijrijpaardje zoekt. Misschien is er wel iemand (stilletjes) op zoek?

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 08:06

Bedankt voor jullie reacties Lovers

Allereerst Katrien: ja, ik heb heel erg zin om een eigen paard te kopen maar weet gewoon dat ik nog even 1,5 jaar geduld moet hebben. Eerst na mijn opleiding zorgen dat ik een goede baan heb.

Nimber: tuurlijk heb ik er wel eens aan gedacht om naar A te verhuizen Schijnheilig ik bedoel...daar woont DE Lodewijk Tong uitsteken *LOL* Jullie er nooit aan gedacht om met de paarden naar A(ssen) te verhuizen? }>

Honeybee: naar Drachten verhuizen is ook een optie, alleen zijn de paarden daar allemaal zo groot. Tenminste die ik gezien heb daar Schijnheilig

Bij ons op de manege weten ze allemaal dat ik op zoek ben, maar het probleem is, het is een pensionstal en geen manege meer. Toch zijn een heleboel manegepony's blijven staan. Dus het meeste is klein grut.
Er staat nog wel een Haf en een Fries waarvoor ze op zoek zijn naar een bijrijder voor 1x in de week.
Maar dan hebben we nog geen weidemaatje voor Pliva. Dus we zoeken verder!!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 08:11

Ik was al een paar dagen niet meer op bokt geweest en las net je berichtje dat Omar niet doorgaat..

Wat ontzettend jammer voor je....Weet je nu al een reden waarom het niet doorgaat??

Ik hoop echt voor je dat je gauw een leuke paardje vindt!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:06

woonde je maar in Brabant, dan zou je het vast wel lukken. Paarden zat hier hoor. Succes met het vinden van een paard. Ik snap er werkelijk niets van, ik ken bijna alleen maar mensen die en bijrijder zoeken, en jij kan geen paard vinden. Het is ook altijd precies zoals het NIET zijn moet.

De hond is de betere mens

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:44

He bah, wat vervelend.
Ik zal even in Rolde vragen of die man nog iemand nodig heeft voor zijn dressuurpaard.
Tja... verder weet ik in de buurt van Assen ook niks.
Wel in Oudemolen, maar dat is weer even wat verder weg en zij willen een bijdrage in de kosten.
Ik zal eens even rondvragen want die mensen waar Muuz op stal staat hebben aardig wat connecties in de paardenwereld.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 13:28

Ik weet niet waarom het niet doorgaat. Misschien dat ik morgen via de mail nog wat hoor.
Ik zal moeten kiezen tussen verhuizen naar Apeldoorn, Drachten of Brabant *LOL* Of misschien iets minder kieskeurig worden. Misschien zeik ik wel teveel voor een bijrijder. Tijd voor een eigen paard, helaas werkt mijn studentenportemonnee nog niet mee.
Ik hoef me echt niet te vervelen als Dira verkocht wordt, als ik wil kan ik elke dag rijden zo'n beetje.
Op Pliva, op een Fries bij ons op stal, op een Haf bij ons op stal, op een Haf bij een vriendin die wat manieren moet leren, op de tinker van Maaike. Da's al 5x per week *LOL* *LOL* *LOL*
Iedereen vindt het wel fijn als ik een dagje hun paard wil doen. Maar zelf schiet ik er zo weinig mee op. Je krijgt geen band met zo'n dier, dan gaat het er echt alleen om dat ik een uurtje per dag kan rijden. En zo ben ik niet. Ik wil een beetje het gevoel hebben dat ik een band krijg met zo'n paard en er heen kan gaan als ik daar ineens zin in heb. Ik denk dat je met 1x in de week op een bepaald paard rijden ook niet veel opschiet qua trainen. Meer vergelijkbaar met een manegepaard qua frequentie. Dus ik wil heel heel heel graag een IJsco-achtige regeling zodat ik het paard niet hoef te delen met nog een berijder. En heen kan gaan wanneer ik wil.
Heb net de eigenaren van IJsco nog gebeld, maar het monster moet van de zomer weer hard aan het werk helaas Verdrietig Anders hadden we haar zo opgehaald. Kitty, alvast bedankt.

Heb ook maar een advertentie op Eenmaal Andermaal gezet.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:08

he bah wat akelig dat het weer niet doorgaat!

nou ja, ik snap best dat het niet handig voor je is, maar weet dat mijn aanbod ook nog staat hoor!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 18:22

Echt klote dat het nu weer niet doorgaat. En helemaal als je bedenkt dat er bij ons een paardje op stal staat dat er heel graag uit wil. Er is deze week weer niets met haar gebeurt (alleen de smid is geweest, en daar moest Geert bij helpen Boos! ).
Ik duim voor je dat ze volgende week weer niet komt. ik zal in elk geval tegen Atie zeggen dat Omar niet doorgaat, wie weet....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 09:12

Ik vind het echt heel jammer voor je dat Omar niet doorgaat!

Volgens mij zit heel paardenminnend Nederland om zo iemand als jij te springen, alleen bij jouw in de buurt blijkbaar niet! Tis nie eerlijk.... Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Elegance_, MarieAnne, su72, vilheide en 42 bezoekers