Mooi einde van de L1!! SUPER!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Mooi einde van de L1!! SUPER!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:24

Hallo,
Ik was vandaag (weer) op wedstrijd geweest in Son.
Ik was s'morgens super zenuwachtig (vraag me niet waarom). maar Ixo niet... Zoals altijd.
Ik moest vandaag voor de laatste keer L1 (hoopte ik), eigenlijk zou ik al L2 starten dit weekend, maar toen ik de laatste winstpunten in het L1 wou halen, stond Ixo kreupel...
Maar het losrijden ging erg lekker, mn instructrice kwam even helpen om de laatste puntjes op de 'i' te zetten. Ixo voelde heel cool, en kalm aan.
Ik kwam binnen in de eerste proef en Ixo was helemaal niet kijkerig (ja misschien 1x om zich heen kijken, en that's it) Hij deed net alsof hij thuis was.. Hij liep ook heel erg lekker door ded eerste proef, hij liet zich ook fijn bewerken en het leek wel alsof hij er echt voor ging. Ik was zo tevreden! Alleen mn wijken was niet echt goed, beetje achterhand voor, bij het halthouden stond ie wijdbeens staat op mn coupon Clown

Dus op naar de 2e proef, die was bij ons op stal (wel spannend want een wedstrijd thuis is toch ook weer raar.) Maar hij liep heel erg goed, alleen ik had een beter gevoel over de eerste proef, in de 2e proef raffelde ik naar mijn gevoel wat dingentjes af, maar mensen van stal zeiden dat je dat niet zag.. Dus ik was echt super tevreden.

resultaat
1e proef 1e prijs met 180 punten!! (Van de 25 deelnemers ofzo..)
2e proef 1e prijs met 170 punten!!!

Gisteren had ik ook wedstrijd met Tornado..:
[WD] Vandaag op wedstrijd geweest...

Dus mijn weekend was helemaal compleet, ik ben heel erg trots op Ixo dat hij zo zn best heeft gedaan, maar natuurlijk ook op Torro!!

Dus volgende week L2!!!

Ik heb Rockey nog zien rijden, en Orionneke ook, maar ik wist niet dat zij het was Tong uitsteken hehe...

Groetjes Angelique
Laatst bijgewerkt door Angeliek op 03-10-04 22:33, in het totaal 3 keer bewerkt

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:25

Goed gedaan! Lachen

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:28

WAT EEN SUPERPUNTEN! Gefeliciteerd!! Ga zo door! Het gaat vast ook wel goed in de M als je nu zulke punten haalt!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:58

Ik hoop het Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:01

Wat een punten zeg, zeker een mooie afsluiter! Geeft altijd wel een lekker gevoel 2x eerste en mooie punten. Dan weet je zeker dat je gegroeid bent in je klasse.
Je concurrentie is zeker blij dat je eindelijk weg gaat, zo maken hun ook nog een kans Tong uitsteken

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 00:21

Bloos Tong uitsteken

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 23:33

Zijn er niet nog meer bokkers geweest die ik heb gemist? Vonneke moest volgens mij ook, maar die had afgemeld...

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:21

Op naar het L2 Angeliek (nu wel!) Netjes hoor!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-04 16:55

Jij ook proficiat Smaxie!