Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smarty

Berichten: 359
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Een lieflijk dorpje in Gelderland

Waarschuwing: geen af/maar op (r)-lichters.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:17

Ik wil nog even doorgaan op het geen wat in Vvdd terecht is gekomen, want ik wil naast gewoon iedere ruiter ook graag specifiek de western ruiters waarschuwen!!! JUF E.S met haar vriendje die alleen het woord "van mij" en "van ons" (zijnde de nogal ziekelijke trainster, of wat het ook is Joost (!) mag het weten, en zij! Scheve mond ) Die het leven al zuur had gemaakt nadat zij dus in Eersel kon wieberen en op haar nieuwe stek mannetje ONS en WIJ pensionklanten al hadden weggejaagd blijkt nog veel ernstiger gestoord te zijn dan men al dacht, vandaar dat ik nu iedereen wil waarschuwen. ze hebben een apart vak uit gekozen binnen de western wat Quartermonaie heet. Wat is dat? Verward Nou heel simpel, zij zien geen paarden maar iets met vier benen waar een geldzak evt. aan zou kunnen hangen op twee poten... Teren heel graag op het berijden van een, liefst door hun aangeraden aankoop van een paard van die ietsen op 2 poten. Daarmee bereik je dan dat andere mensen denken, nou dat is een leuk paard, en vallen ten prooi aan deze parasieten... Persoonlijk ben ik er voor om dit vak uit de western en natuurlijk ook eigenlijk voor iedereen te bannen uit de sport. Mijzelf nu even als vb. Ik had al een moeilijke (maar super lieve!) wedstrijd ruin waarmee ze me best een eind voort mee heeft geholpen (overigens mijn andere ruin die inmiddels al jaren door een Kanjer voor mij word gereden, was altijd al een van 't is dat die op twee poten dat beest ook nog heeft, bleek al uit het feit, dat ze het "niet haar type" vond maar met wat bleek een aardige strategie, kon ze het nog opbrengen dat ruintje maar voor lief te nemen) Ik was erg benieuwd of ik wat met een hengst zou kunnen, 2 dagen later had ik er al een in mijn giechel hangen. (niet dat ik hem nog ooit zou kunnen missen hoor!) Gevleid door dat ze me al die tijd al had laten denken dat ik het begon te leren (met mijn nieuwe trainer helaas bijna een papieren zak over mijn kop willen trekken!) Plan een was klaar van de "quartermonee". Zij zou hem uitbrengen op futurity en alles op een hoop. Nou Mannetje "van mij/ons" blerde het rond, alleen zag ik iedereen behalve haar geinteresseerd zijn. Toen er vreemde zaken rondom mijn aankoop gingen spelen en ik er een detective aan te pas liet komen (ja net James bond!) was er alarm en plan 2 werd dus in werking gezet. ZOEK ER EEN OP TWEE POTEN DIE NIET ZO OP LET! Mijn hengst was niet meer boeiend, en een nieuwe geldzak werd aangeboord. Kon niet op het ene paard na het andere werd aangekocht het kon niet op. Mijn trots zat op de reservebank, dat nog wel hoor. Geldzak nr twee had helaas pindakaas onbedoeld vroegtijdig het toneel verlaten. AI, oliebol, He dan maar weer ff die reservebank aanspreken. Hij ging in training... Nou ja in Quartermonee... na 8 maanden en de mooiste leugens, beloftes en dramatische actreurs prestaties neergezet te hebben, heb ik hem ondank mannetje van mij/ons, die dacht dat ik verantwoording moest afleggen (was ik dan niet getrained genoeg?! dat kon mannetje zijn ego na zijn inzet daarvoor niet accepteren. Helaas, nu de waarheid aan het licht is gekomen, ben ik mijn euro's kwijt (en belangrijker nog het verloop van mijn geplande opvoeding van mijn hengst, die door zijn goeiighgeid, die zelfs het verhaal live heeft moeten ondervinden....dat is mijn grootste frustratie "waarom een dier"!) Hij heeft een blessure nu die zij weten aan een inschattings fout van Someren (??!!) en die ik wijt aan het feit dat ze mijn paard gekluisterd hebben omdat hij zou kappen dag en nacht (let wel, het gaat hier over een paard met een ongekend braaf kalm en rustig karakter, die zo cool is dat hij ervan in slaap valt en een prullenbak leuker vind dan een merrie). De dag dat ik het dier ophaalde, was echt om te janken, je neemt aan dat ie toch iets al is het maar een rechtere drafpas of wat dan ook, FOUT ik moest samen met anderen aanzien hoe mijn hengst was VERNE***KT en dat zelfs wat ik hem aan trainen geleerd had was weg/bovendien stond hij te hijgen en te puffen van nog geen tien minuten alleen stap draf en (verkeerd!) galopje! En als bonus mijn trailer, die ik vaak uitleende aan hun, blijkbaar het object van de frustratie van mannetje ,mij/ons, maar das een verhaal apart! Maar ja bewijs bovenstaande maar, geen contract, alleen een horde mensen die op domheid zijn verkozen als publiek voor dit zootje NEP. Ik hoop dat iemand mij kan tegenspreken dus een paard getrained door haar, wat helemaal naar wens is verlopen... ZEG HET ME AUB. KOM JE OOIT IN DE BUURT VAN FIRMA QUARTERMONAIE, DOE JEZELF EN JE PAARD DIT NIET AAN! de mensen die mij kennen kunnen beamen dat ik echt niet een naiief persoon ben en hoe VRESELIJK UITGEKOOKT zij te werk gaan! Vertel aan iedereen die je kent mijn verhaal, zodat die parasieten dit niemand meer aan doen (helaas is geldzak nr 3 al ten tonele... ik hoop dat die dit leest, wil hem graag behoeden... zo'n aardige vent die zonder het te weten GEN***d word waar hij bij staat. ik ben benieuwd naar meningen en vooral over ervaringen die anderen met deze parasieten te maken hebben gehad! (ik ben zelfs gewaarschuwd of ik dit wel zou kunnen opschrijven zonder risico!!!!) Boos!

kiana
Berichten: 1646
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:04

???? vaag verhaal.......snap er de ballen niet van.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:05

Sorry, deel het ff in in alinea's ofzo Knipoog

Dan is het wat beter leesbaar Lachen

Kornelius

Berichten: 358
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: pfalzdorf (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:13


Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:15

smarty schreef:
Ik wil nog even doorgaan op het geen wat in Vvdd terecht is gekomen, want ik wil naast gewoon iedere ruiter ook graag specifiek de western ruiters waarschuwen!!!

JUF E.S met haar vriendje die alleen het woord "van mij" en "van ons" (zijnde de nogal ziekelijke trainster, of wat het ook is Joost (!) mag het weten, en zij! Scheve mond ) Die het leven al zuur had gemaakt nadat zij dus in Eersel kon wieberen en op haar nieuwe stek mannetje ONS en WIJ pensionklanten al hadden weggejaagd blijkt nog veel ernstiger gestoord te zijn dan men al dacht, vandaar dat ik nu iedereen wil waarschuwen.

ze hebben een apart vak uit gekozen binnen de western wat Quartermonaie heet. Wat is dat? Verward
Nou heel simpel, zij zien geen paarden maar iets met vier benen waar een geldzak evt. aan zou kunnen hangen op twee poten... Teren heel graag op het berijden van een, liefst door hun aangeraden aankoop van een paard van die ietsen op 2 poten. Daarmee bereik je dan dat andere mensen denken, nou dat is een leuk paard, en vallen ten prooi aan deze parasieten... Persoonlijk ben ik er voor om dit vak uit de western en natuurlijk ook eigenlijk voor iedereen te bannen uit de sport.

Mijzelf nu even als vb. Ik had al een moeilijke (maar super lieve!) wedstrijd ruin waarmee ze me best een eind voort mee heeft geholpen (overigens mijn andere ruin die inmiddels al jaren door een Kanjer voor mij word gereden, was altijd al een van 't is dat die op twee poten dat beest ook nog heeft, bleek al uit het feit, dat ze het "niet haar type" vond maar met wat bleek een aardige strategie, kon ze het nog opbrengen dat ruintje maar voor lief te nemen)
Ik was erg benieuwd of ik wat met een hengst zou kunnen, 2 dagen later had ik er al een in mijn giechel hangen. (niet dat ik hem nog ooit zou kunnen missen hoor!) Gevleid door dat ze me al die tijd al had laten denken dat ik het begon te leren (met mijn nieuwe trainer helaas bijna een papieren zak over mijn kop willen trekken!) Plan een was klaar van de "quartermonee". Zij zou hem uitbrengen op futurity en alles op een hoop.
Nou Mannetje "van mij/ons" blerde het rond, alleen zag ik iedereen behalve haar geinteresseerd zijn. Toen er vreemde zaken rondom mijn aankoop gingen spelen en ik er een detective aan te pas liet komen (ja net James bond!) was er alarm en plan 2 werd dus in werking gezet. ZOEK ER EEN OP TWEE POTEN DIE NIET ZO OP LET!
Mijn hengst was niet meer boeiend, en een nieuwe geldzak werd aangeboord. Kon niet op het ene paard na het andere werd aangekocht het kon niet op. Mijn trots zat op de reservebank, dat nog wel hoor. Geldzak nr twee had helaas pindakaas onbedoeld vroegtijdig het toneel verlaten.
AI, oliebol, He dan maar weer ff die reservebank aanspreken. Hij ging in training... Nou ja in Quartermonee... na 8 maanden en de mooiste leugens, beloftes en dramatische actreurs prestaties neergezet te hebben, heb ik hem ondank mannetje van mij/ons, die dacht dat ik verantwoording moest afleggen (was ik dan niet getrained genoeg?! dat kon mannetje zijn ego na zijn inzet daarvoor niet accepteren.
Helaas, nu de waarheid aan het licht is gekomen, ben ik mijn euro's kwijt (en belangrijker nog het verloop van mijn geplande opvoeding van mijn hengst, die door zijn goeiighgeid, die zelfs het verhaal live heeft moeten ondervinden....dat is mijn grootste frustratie "waarom een dier"!)
Hij heeft een blessure nu die zij weten aan een inschattings fout van Someren (??!!) en die ik wijt aan het feit dat ze mijn paard gekluisterd hebben omdat hij zou kappen dag en nacht (let wel, het gaat hier over een paard met een ongekend braaf kalm en rustig karakter, die zo cool is dat hij ervan in slaap valt en een prullenbak leuker vind dan een merrie).

De dag dat ik het dier ophaalde, was echt om te janken, je neemt aan dat ie toch iets al is het maar een rechtere drafpas of wat dan ook, FOUT ik moest samen met anderen aanzien hoe mijn hengst was VERNE***KT en dat zelfs wat ik hem aan trainen geleerd had was weg/bovendien stond hij te hijgen en te puffen van nog geen tien minuten alleen stap draf en (verkeerd!) galopje! En als bonus mijn trailer, die ik vaak uitleende aan hun, blijkbaar het object van de frustratie van mannetje ,mij/ons, maar das een verhaal apart! Maar ja bewijs bovenstaande maar, geen contract, alleen een horde mensen die op domheid zijn verkozen als publiek voor dit zootje NEP.
Ik hoop dat iemand mij kan tegenspreken dus een paard getrained door haar, wat helemaal naar wens is verlopen... ZEG HET ME AUB. KOM JE OOIT IN DE BUURT VAN FIRMA QUARTERMONAIE, DOE JEZELF EN JE PAARD DIT NIET AAN! de mensen die mij kennen kunnen beamen dat ik echt niet een naiief persoon ben en hoe VRESELIJK UITGEKOOKT zij te werk gaan!
Vertel aan iedereen die je kent mijn verhaal, zodat die parasieten dit niemand meer aan doen (helaas is geldzak nr 3 al ten tonele... ik hoop dat die dit leest, wil hem graag behoeden... zo'n aardige vent die zonder het te weten GEN***d word waar hij bij staat. ik ben benieuwd naar meningen en vooral over ervaringen die anderen met deze parasieten te maken hebben gehad! (ik ben zelfs gewaarschuwd of ik dit wel zou kunnen opschrijven zonder risico!!!!) Boos!


E.S. Datkunnen er veel zijn *LOL*

maar heb je stukje even makkelijker te lezen gemaakt

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 07:19


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:27

Zoals in het andere topic staat, werd ze door E.S. steeds afgepoeierd om een les te komen bekijken. En als je dan van goede trouw bent, tja dan ga je er in eerste instantie niets achter zoeken. Op het moment dat het vaker gebeurd gaat er wel een belletje rinkelen... Dat is nu dus geweest.

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:12

Wat een vervelende situatie, ik kan mij voorstellen dat het je zo hoog zit dat je hier je hart wilt luchten, maar ik denk eerlijk gezegd dat je beter juridische stappen kunt ondernemen tegen deze mensen om iets te bereiken.
Straks klagen zij jou nog aan voor laster Scheve mond

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:52

Zelfs als je de afspraak hebt om je paard niet onder het zadel te zien werken moet je na een tijdje toch wel verschil in bespiering zien?

Erg vreemd dat het zo lang geduurd heeft voor je iets in de gaten had.

bleuberta
Berichten: 471
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:21

Het paard is een quarter hengst van 3 hij komt nu zoiezo in bespiering!
Hij zag er verder ook zeker NIET slecht uit!
Ps ik heb ook gedonder gehad met de desbetreffende personen.... en toneel spelen is hun grootste hobby maar ze zijn hier ook echt goed in!!
Het is beter als firma list en bedrog met het toneelspelen verder gaat!!!
En niet in de paarden. Haha! Haha!
En mensen die een ander bedreigen omdat de waarheid wel eens naar boven zo kunnen komen zijn zoiezo zeer zielig! Verward

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:28

en waar is dit precies?

Dizzy01
Berichten: 282
Geregistreerd: 25-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:37

over wie hebben we het HIER?????????????????????????????!!!!!!!!!!

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:47

zie je wel bemoei me helemaal nergens mee hoor mr .. Haha! Schijnheilig Haha!

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:04

MDLCP"]
over wie hebben we het HIER?????????????????????????????!!!!!!!!!!
[/quote]
Staat er toch:
[quote="smarty schreef:
JUF E.S met haar vriendje

Dizzy01
Berichten: 282
Geregistreerd: 25-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:43

LindavanVugt"]
[quote="MDLCP"]over wie hebben we het HIER?????????????????????????????!!!!!!!!!!
[/quote]
Staat er toch:
[quote="smarty schreef:
JUF E.S met haar vriendje
[/quote]
ja aan juf E.S heb ik niks

EmmaK

Berichten: 1925
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Anjum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:51

en waar woont juf ES???? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:01

Dat zijn dus net zaken die niet ronduit geplaatst mogen worden, dat noemt men smaad Schijnheilig

Ik snap eerlijk gezegt echt geen hout van dit verhaal... 't topic op VvdD is goed te volgen, maar dit? Nagelbijten / Gniffelen

Papaya

Berichten: 314
Geregistreerd: 31-07-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:03

Wat een horrorverhaal. Misschien is het verhaal van Smarty meteen een sterk advies aan mensen die hun paarden in training willen zetten om te EISEN dat ze de training wel kunnen volgen?!! En anders geen training bij diegene!! Ik hoor vaker dat trainers dat niet prettig vinden, maar ik vind dat wel heeeel merkwaardig dat je helemaal niet mag komen kijken. Zelf heb ik nu een quarter in training en ik mag net zo vaak komen als ik wil en krijg een seintje wanneer de training start als ik daar om vraag. Ben reuzeblij om te zien te kunnen volgen hoe - fantastisch - hij zich ontwikkelt en leer tegelijk ook hoe ik goed met hem om kan gaan. Ik heb er overigens wel bewust voor gekozen hem niet bij een trainer te zetten die aangaf toeschouwers niet prettig te vinden. Ik zag dat niet zitten. En nu achteraf ben ik dubbelblij: het verhaal van Smarty lezende en vooral ook omdat ik nu weet dat ik anders heel veel belangrijke informatie had gemist.
Ik geloof niet zo in een trainers die achter gesloten deuren willen werken om welke reden dan ook. Is er iets wat het daglicht niet kan verdragen vraag ik me dan af.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:10

Ik snap uberhaupt niet waarom je niet naar je paard in training zou mogen komen kijken, of waarom je niet zomaar binnen mag lopen... Toen ik mijn ruin op een africhtingsstal had staan liep ie 2 uur aan de molen en een dag onder het zadel, bij de eigenaresse, óf een meisje dat daar hielp dat ik ook erg goed kende. élke dag. Ik mocht er binnen lopen wanneer ik wilde, ik mocht komen kijken als er training was, etc etc. Ik kon tussendoor komen rijden als ik 't de dag van te voren even liet weten, dan zetten ze 'm nl alleen aan de molen, enz enz...

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:41

Wat heb je aan dit topic als je niet weet over wie het gaat. Verward

bleuberta
Berichten: 471
Geregistreerd: 05-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:17

bubbels schreef:
Wat heb je aan dit topic als je niet weet over wie het gaat. Verward
Als je even leest dan weet je over wie het hier gaat! !
Er zijn 3 topic geweest de afgelopen tijd over deze mensen en hoe fijn ze alles regelen.
En van 3 verschillende mensen dus.....dat zegt opzich genoeg.
Ik ben ondertussen dan ook een TEGENstander van hun en hun geintjes geworden en ik ben ZEER blij dat ze op Paarden Sport Centrum De Kempen in Eersel er uit geknikkerd zijn OK dan! OK dan! OK dan!
Dat hadden ze veel eerder moeten doen en zoals ik eerder al vermeld heb en smarty ook moeten we uit kijken dat Mr de vriend van Mvr geen geintjes met ons uit gaat halen. (hij heeft meerde al bedreigd) Bloos!
Ik snap wel dat je boos bent als er in een korte tijd veel verhalen over jou en je zaak rond gaan maar van zoveel verschillende mensen Verward en dan zou er geen kern van waarheden in zitten Verward Sorry dat geloof ik niet en ik ben ook echt van mening dat het niet zo is want ik heb z'n 4 jaar lang op de zelfde manege gestaan als hun en collega's geweest Knipoog Ik denk dat je dan mensen wel een beetje kent niet?

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:26

nog steeds geen idee om wie het gaat, wel een vermoeden... Hoelang zijn ze al weg uit Eersel? Ben toch wel heel nieuwsgierig en om te voorkomen dat ik de verkeerde mensen met andere ogen ga bekijken.... Iemand? per PB?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:37

Jammer dat je niet meer mag vertellen Haha!

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:25

Waarom krijg ik nou PB-tjes van mensen die van mij willen weten wie ik denk dat het is??
Weten die het zelf ook niet en gaan op die manier zitten vissen of zijn het mensen die het wel weten maar het niet durven zeggen?

ik kan ook die andere topics niet vinden om zelf uit te vogelen hoe of wat, als iemand me daar de link van kan PB-en dan graag...

harrie
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:34

als je op en aanmerkingen heb over die trainster moet je rechtstreeks naar haar gaan en en niet met modder gaan gooien op zon mooie site als bokt waar paarden liefhebbers van alles uit kunnen wisselen.ik vindt de manier zoals je je manifisteerd een gruwelijke domme gans