Voor Lisa pluisje,...................

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Voor Lisa pluisje,...................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 18:10

NAV dit topic: [WN] Professioneel inrijden paint

Citaat:
Lisa pluisje schreef:
Hallo allemaal,
Nou heb geen roze brilletje op, sorry Anya dat ik nog even reageer maar de hatelijkheden vliegen hier door de lucht.
Misschien had ik het woord onbeschoft niet moeten gebruiken maar wat een kinderachtig stel mensen zeg, dacht dat het hier om een leuke groep mensen ging. .............
Groetjes Lisa

Eigenlijk wilde ik net m'n excuses aanbieden,maar toen was het topic ineens gesloten,......................
Het was niet helemaal terecht zover te gaan en ook zo persoonlijk te worden,maar goed,....zo liep het gesprek nu eenmaal en sommige dingen hadden inderdaad achteraf niet geplaatst mogen worden.(incl. mijn reactie).

Hierbij dus mijn excuses hiervoor Vriendjes zijn? ,.....misschien willen er meer volgen????


DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:12

Zolang het alleen over excuses gaat en niet weer uitdraait op een discussie laat ik hem open.

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:28

Als we ons moet gaan verontschuldigen in elk onderwerp voor soms niet erg zorgvuldig gekozen antwoorden,of voor elke sarcastisch bedoelde opmerking wordt bokt wel erg saai en beduidingsloos. Cool

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:35

Het is geen must Blaze, van jou weten we dat je achter je mening blijft staan. Cool
Ik vind het een mooi gebaar van JJ en wil haar die kans niet ontnemen en misschien denken meer mensen er zo over.

paars

Berichten: 5484
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:53

Ik heb de discussie gevolgd omdat het onderwerp me aansprak, maar vind het echt ongelofelijk dat er op zo'n kleuter niveau wordt gesnuffeld in iemands berichtenhistorie om vervolgens die gegevens zo plat neer te schrijven. Is dat niet verboden? Zo nee, dan wordt het misschien eens tijd.

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:53

Er worden al excuses aangeboden toch? Ik heb er niks mee te maken maar heb het ook gevolgd... Er is idd wat kinderachtig gereageerd maar in sommige dingen kan je ze geen ongelijk geven en met die andere dingetjes... Tja ze waren gewoon een beetje melig! En het is geen inbreuk van privacy want je hebt op een forum zelf in de hand wat mensen van jou te weten kunnen komen en wat ze niet te weten komen...

Allstar Romar
http://www.romarstallen.eu/pages/index.php
Het heeft geen zin om rekening te houden met 'als' of 'misschien', daar is de toekomst veel te onvoorspelbaar voor...

paars

Berichten: 5484
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:37

Ja , dat is ook zo en dat vind ik een prima initiatief OK dan! van jessejanes! Daar gaat het mij ook eigenlijk niet om. Ook ik kijk wel eens in de berichtenhistorie van iemand om bijvoorbeeld de reacties of vragen op andere topics te lezen om zo een beetje een indruk te krijgen van iemand Schijnheilig . Maar om uit zeer uiteenlopende topics dan persoonlijke dingen te verzamelen en dan op zo'n manier in een reactie zetten vind ik kwetsend en in strijd met regel 1 van dit forum. Maar dat kan aan mij liggen......... Bloos!

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:41

Exuses geaccepteerd jessie janes.
Je was inderdaad heel erg slecht Haha! Haha! Haha!
Mag ik nog een bloempje? OK dan!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 21:48

Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

mawa

Berichten: 272
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:07

Heb met zowel sil als lisa pluisje contact gehad tijdens mijn zadel-zoektocht en weet je wat? Ze zijn echt lief allebei Kusje . Ik heb nu een zadel gevonden en jullie moeten maar gewoon gezellig met elkaar in zee gaan en dan komt het met het inrijden allemaal ook dik voor mekaar Lachen

paars

Berichten: 5484
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 22:10

Ach, soms door dat getyp op die computer komen dingen ook heel anders over . Ze weten iig wel wat ze aan elkaar hebben nu *LOL* !


stormpje
Berichten: 103
Geregistreerd: 24-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:14

Ik vindt het gebaar van Jessiejanes heel netjes en lief OK dan! !! Nu de rest nog!! Knipoog Knipoog dan is het weer koek en ei op het westernforum Tong uitsteken !!

Sharmila

Berichten: 4798
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:42

Ik heb de discussie niet gevolgd maar dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief!!!

Sharmila's wijsheid: Schoonheid neemt onvermijdelijk toe met de haarlengte.

Instagram; tinkerparadijs

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 16:40

ik wel, maar ik vind dat ieder z`n eigen mening mag hebben, en waarom alleen een excuus bij lisa-pluisje??

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:51

Omdat Lisa-pluisje verschrikkelijk lief is Haha! Haha! Haha!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:51

Haha! Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers