van broncie afgevallen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

van broncie afgevallen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:39

nou gisteren was het zover!
ik ben eindelijk van bronco afgevallen!
het zat er al langer aan te komen en gisteren was het dus daadwerkelijk gebeurd.

ik wou gaan rijden en moest even wachten op een meisje die in de bak aan het rijden was ( paardje is nog niet zo ervaren dus kon beter er nog niet bij in gaan )
zij was klaar en ging afzadelen en ik erin.
naast de bak is een wei en daarin liep een hengst.
ik was net opgestapt en toen kwam het meisje eraan om te vragen of ze de merrie in de wei mocht zetten en de hengst er weer uit te halen.
ik zei: ja hoor, dan blijf ik wel evn staan.
dus zei de merrie in de wei gezet. en ineens sprong bronco omhoog met een rotgang, bokte even lekker, maakte een sprong naar voren..... en toen lag ik er dus naast!
ik schrok eerst heel erg omdat ik dacht dat mijn rug er nu helemaal aan was, maar kon gelukkig gewoon weer opstaan. ik was echt behoorlijk kwaad op hem, dus toen heb ik hem aan de longeerlijn gedaan ( kon ik zelf even van de schrik bekomen en hij kon lekker uitbokken )
nou en toen was het feest, hij maakte vreemde, gekke bokkensprongen en was lekker gek.
had ik hem eindelijk rustig, begon de merrie ineens te racen!
dus bronco dacht ik doe even lekker mee, dan kan ik dat meisje ook evne lekker meesleuren! nou daar gingen we weer hoor!

naja ben er later ( op de terugweg naar huis ) weer opgeklommen. want zoals ze zeggen: je moet er wel weer op. hij was lekker moe en bezweet en was volgens mij ook een beetje kwaad op mij.

we zien wel weer hoe het de volgende keer gaat. kan best zijn dat k weer gelanceerd word! maarja moet nu even bijkomen want ik heb ontiegelijke spierpijn! echt overal in elk spiertje.

geluukig heb ik geen last van mijn rug, daar ben ik wel blij mee.

weer een avontuur beleefd op naar het volgende ( en dan liever niet zo Tong uitsteken )

stephje

vernieuwd profiel


luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:35

Van vallen en opstaan leer je. Je had het alleen niet zo letterlijk hoeven te nemen.
Heel veel sterkte met je spierpijn.
En knap dat je er toch weer opgeklommen bent.

[o]

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:36

nou laat hem maar lekker kwaaad op je wezen Haha!
Neem vanavond lekker een warm bad of een warme douche, goed voor je spieren, succes ermee.
Gelukkig dat je gaan last hebt van je rug zeg...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:00

ja, je hebt echt geluk gehad. Heel goed dat je er weer opgegaan bent. Misschien volgende keer eerst eventjes longeren?? kandie lekker ze ei kwijt, zonder dat jij er last van hebt!

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:53

het zat er al aan te komen dat zei de eigenaresse ook al. en juist gisteren was het gebeurd. als het gister niet was zou het een deze dagen wel zijn want hij is behoorlijk aan het puberen.

stephje

vernieuwd profiel


Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:14

je hebt inderdaad erg geluk gehad

Unique Moonlight
Mijn super fjordje! :+:
Monique Light Healing


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers