Ailin zit weer eens in de ziekenboeg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Ailin zit weer eens in de ziekenboeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 23:31

die koe van mij heeft weer eens iets vreemds. nadat ze zich begin maart 8 hechtingen had bezorgd en een vreemd soortige wrat heeft ze nu vlak achter de singel een bult zitten. gisteren nog niets gezien en vandaag zat hij er. waarschijnlijk een abces, het is een hand vol ongeveer en niet echt warm. maarja net iets achter de singelplek betekend dus dat er geen zadel opkan. als hij voor woensdag niet veel kleiner is geworden halen we de DA erbij. ze si evrder wel heel vrolijk en actief en ze heeft er geen pijn aan. hoe ze er aan komt geen idee. misschien is t gewoon een insectenbeet die flink is gezwollen. erg leuk ziet het er niet uit maar t is niet echt ernstig (alleen erg vervelend). nouja dan maar weer een paar daagjes lekker rustig aandoen is ook weer eens leuk voor de afwisseling.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 23:42

He bah die van mij net UIT de ziekenboeg volgende erin. Nu wil ik ECHT een ziekenboeg Forum het mag ondertussen wel Huilen .

Ik zal duimen dat het een simpele drukking is. Maar als hij warm is zou ik hem koelen met koud water kan nooit kwaad. Verdrietig .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:08

wat een dommie die Koe van jou....

hopen dat het snel wat beter gaat want dit is niet echt leuk. geef ailie maar een knuf

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:23

misschien een splintertje? Van het hek ofzo? Heeft hon ook gehad, end at werd ook een grote enge bult.
Splinter eruit gehaald, 2 daagjes met koud water afgespoten, en weg bult.
Sterkte met je Koe

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:11

Neeeeh geen Ziekenboegforum zeg, dan krijg je al het rotnieuws op een rijtje! Succes ermee marjolein, ik hoop dat het meevalt!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:35

ahhh, hopelijk heeft ze geen pijn, wens er veel sterkte toe van mij
Lovers

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 14:15

Ach zielige Ailin Verdrietig
Nou hopen maar dat het niets ernstigs is, knuf van mij Lovers
Beterschap