Er is een veulen!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 09:41

Hoera Hoera! Party!! Party!! Party!! Party!!
Mijn Arabiertje Herma heeft haar veulen vannacht gekregen! Het is een merrie en ontzettend lief!! We hebben haar Dyene genoemd! Vandaag staan ze nog op stal en morgen mogen ze als het goed weer is naar buiten toe!
De rest van mn paardjes moeten dan binnen blijven anders gaat het niet goed! aangezien we nu door de MKZ maar 2 weilanden kunnen gebruiken


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 09:44

GEFELICIBOKT!!!!!!!!!!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:47

Gefeliciteerd!! Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 11:49

gaaf! We willen natuurlijk foto's zien.

Was je erbij? Of zag je haar vanmorgen. vertel eens wat meer. Knipoog

we willen veel meer weten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 12:58

Ik heb nog geen foto's als ik het voor elkaar krijg zal ik ze op Bokt zetten!
Ik was bijna te laat maar heb Dyene nog net geboren zien worden! Echt heeeeeeeeeel lief om te zien! Lovers Lovers
We weten nog niet of ze kan blijven we hebben nu nog geen stal voor haar!! Maar wie weet bouwt mn vader er nog 1!!!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 17:40

Eigenlijk was het de bedoeling dat Dyene en Herma morgen pas de wei in gingen maar het was vandaag zulk mooi weer dus hebben we ze vandaag een uurtje in de wei gelaten zo'n lief gezicht eerst was Dyene heel bang en drukte zich helemaal tegen Herma aan maar later durfde ze al wat verder weg en gingen ze met z'n tweetjes door het land rennen! Na een uurtje weer binnen gehaald en lekker vertroeteld! Zo lief!!

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 17:45

Wat lief!! Lovers gefeliciteerd hoor!! knuffel voor moeder en veulen!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 09:25

Het onweert hier nu nu kunne Herma en Dyene niet naar buiten toe! is dat even balen! Maar ja morgen is er weer een dag en wie weet wordt het zo nog beter weer!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 09:29

gaaf hoor!!! gefelicipeerd!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 09:33

Wanneer zouden jullie bij Dyene een halster om doen?
Ze loopt wel aardig met Herma mee maar ze rent ook weleens de andere kant op!! Mischien is een halster dan makkelijker dan kunnen we haar makkelijker pakken

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 09:38

bij mn vz pony's doen we altijd al heel vroeg een halster om bij de veulens maar das omdat de meesten naar de keuring gaan. meelopen aan t halster snappen ze in t begin toch nog niet... zolang ze met mams meeloopt zou ik t nog ff aanzien, wel halstertje omdoen om te laten wennen en kleine stukjes laten lopen aan t halstertouw en goed belonen voor elk goede stapje natuurlijk. ligt ook een beetje aan t veulen zelf wanneer je een halster om kunt doen, bij de ene met een paar dagen en bij de ander met een week.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:32

Gaaaaaaf man. Gefeliciteerd en nu nog een arabiertje in the family!!!!
Geef haar maar een knuffel van ons allemaal!!! (alle leden dus he!! Dus over de 400 knuffels)

xxxxx Soraya

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 15:56

Vandaag zijn hemra en Dyene samen weer de wei op geweest!
Dyene is nu al een eigenwijs beestje!! Ze rent steeds de andere kant op als we haar weer met Herma naar stal brengen wat nu?? Aan touw meelopen is nog een beetje vroeg he?
Hebben jullie ideetjes?

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 16:29

hoezo aan een touw meelopen te vroeg kun je niet vroeg genoeg mee zijn wij beginnen er mee zodra ze 1 dag oud zijn en voor het eerst naar buiten gaan gewoon achtermams aan gaat perfect met 3 dagen kunnen ze al vaststaan en met een weekje al voetje geven

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 18:33

Ik ga morgen beginnen met aan het hastertouw meelopen gewoon met mama herma mee! Hoop echt dat het goed gaat!! heb het weleens gehad dat er een veulen heel hard ging rennen en het dus steeds enger begon te vinden! Toen liet mn vader het touw los en vonde dat dus nog enger maar gelukkig ging het toen lief bij mama staan en konden we dus het halstertouw eraf halen!!
Hoop echt dat Dyene zich een beetje gedraagt!!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:06

gefeliciteerd ik wil foto's


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Banjer, _Nadia_, AhrefsBot, AmberG, BarbaravdW, Berdien, Bo_Y, Century, Froukje, Googlebot, GrapeshotBot, Guusje17, History_, Jade91, JeaDH, JesdaJinn, Keizerinnnn, kreekie, leonietje, lina1998, Majestic-12, Miez, miezelke, MightyMike, MissMarije, Mrskiwi, Nymphe, OmgiliBot, Pardoesje, pinto_1, Renkle, Saaams, Selina, SennaS, Summerfly, Suusw, Tsplendid, Unoo, ViveChopin07, Winged, xPabloBokt, xSwanHeart, Yipee en 64 bezoekers