Okeej dat was leuk TINKERLOVERS KOM KIJKE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Belle_Lover

Berichten: 10
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Ja...ergens...

Okeej dat was leuk TINKERLOVERS KOM KIJKE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:50

Haha! nah jullie kenne me vast wel als me ouwe: Noekkie_Ikke en k sta vrijwel in alle tinkertopics... Lachen nu heb ik bewezen dat hier mensen elkaar wantrouwen... Knipoog k hield jullie allemaal voor de gek met mijn tinker belle en ik rijd 5 uur in de week enz... Haha! jullie tuimden er allemaal in! een beetje stom idee maar k wilde gewoon bewijzen dat niemand elkaar hier vertrouwt... Tong uitsteken nu had k wel wat beters kunnen verzinnen dan 5 uur rijde want dat kan natuurlijk écht niet... *LOL* maar mijn belle bestaat wel... ik heb haar sinds kort en ik ken haar nu wel al een beetje... Haha! ook sorry mathilde over die topics maar jou heb k dus ook gefopt...maar niemand gelooft elkaar dus hier... Knipoog nouja...niemand...de meeste niet! stuur me maar een personal message als je wilt weten hoe et egt zit, of reageer gewoon!

.:. I Love Belle .:.
.:. I Love Tinkers .:.


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:55

boeiend Rolleyes vind je het gek als je met zo'n stom verhaal aankomt dat niemand het vertrouwd? ik denk dat je inmiddels wel nattigheid voelt, hier wilt blijven en daarom dit post.

je zal nu iets harder je best moeten doen om er voor te zorgen dat mensen je gaan vertrouwen, succes.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Belle_Lover

Berichten: 10
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Ja...ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 19:58

Scheve mond Ja...ik moet toegeven het was een erg stom verhaal ja... Verward Maargoed... maakt dat wat uit dan? Lachen Nouja...laat maar hoor...hoe kan ik bewijzen dat mijn pony nou echt bestaat volgens jou? Scheve mond Moet ik de webcam aanzetten en tergelijkertijd een foto van mijn pony en ik laten zien zodat ik het ben?

.:. I Love Belle .:.
.:. I Love Tinkers .:.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:14

nou... om eerlijk te zijn vind ik dat niet eens meer zo interessant. als je ooit eens foto's van d'r post zie ik het wel en dan zal ik vast wel wat leuks posten want tinkers zijn altijd leuk .Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Belle_Lover

Berichten: 10
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Ja...ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 20:16

Knipoog keej zal k binnenkort doen..p.s. je heb n mooie tinker

.:. I Love Belle .:.
.:. I Love Tinkers .:.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:19

Schaduwaccoutns zijn niet toegestaan.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ptl4ever en 31 bezoekers