New Forest hengsten...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

New Forest hengsten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 18:31

Ik ben op zoek naar een leuke New Forest hengst ik ben niet echt bekend in de NFjes dus wil gewoon wat info over wat er allemaal aam NF hengsten rondloopt!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: New Forest hengsten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:52

Dorine_81 schreef:
Ik ben op zoek naar een leuke New Forest hengst ik ben niet echt bekend in de NFjes dus wil gewoon wat info over wat er allemaal aam NF hengsten rondloopt!


hoii

wij hebben er een paar ter dekking, kijk maar eens op http://www.home.zonnet.nl/stalsintels Als je iets wilt weten vraag het me maar!

gr linda Lachen

ponystal
Berichten: 23
Geregistreerd: 20-02-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:34

Wij hebben een toppertje op stal staan, Sweet Forest Wizard. Supermooie kleur (koffievos) en geweldig bewegen (Z-dressuur tussen de paarden) en natuurlijk het allerbelangrijkste, hij is vresenlijk lief.

Kijk voor meer info op www.horsenl.nu/stal-schuszler

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:41

neem zo min mogelijk golden wonder bloed. Dat was ooit een goedgekeurde NF-hengst, maar nu willen ze die niet meer in de fokkerij, dus het liefst Golden Wonder vrij bloed gebruiken, en anders niet meer dan 1.25%. Er schijnen nog goedgekeurde hengsten te zijn met zeer veel Golden wonder.

ponystal
Berichten: 23
Geregistreerd: 20-02-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 11:55

Sweet Forest Wizzard is helemaal vrij van dit bloed!

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 12:01

Maar Klootwijhoeve's Walter (dus niet Alfred) niet, die heeft geloof ik zelfs 25% GW. Ik weet trouwens niet of hij nog steeds goedgekeurd is, maar zo'n 3 jaar geleden nog wel, en hij fokte voor de GW-affaire veel 1e premie veulens.
Laatst bijgewerkt door germie op 22-04-02 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 12:01


De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 12:49

germie schreef:
Maar Klootwijhoeve's Alfred niet, die heeft geloof ik zelfs 25% GW. Ik weet trouwens niet of hij nog steeds goedgekeurd is, maar zo'n 3 jaar geleden nog wel, en hij fokte voor de GW-affaire veel 1e premie veulens.


Ken heel de naam niet! Is geen goedgekeurde hengst hoor!! Ik denk dat je Walter bedoelt, die is nog wel goedgekeurd!!

Je moet gewoon een hengst nemen die bij je pony past, wil je een veulen om verder mee te fokken, of voor de sport??

gr linda Lachen

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:33

Ik bedoel inderdaad Walter, niet Alfred, die is bij het NRPS goedgekeurd, sorry, ik zal het veranderen.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:41

Carlo vind ik echt super!! Is natuurlijk de vader van Camilla.. Knipoog Verder vind ik Valentino ook mooi, maar heb vaag gehoort dat ie afgekeurd is op de nakomelingen o.i.d.? Verward Maarja, dat weet ik niet.
Carlo is iig heel errug mooi!! Lovers Kwijl


Camira
Berichten: 28
Geregistreerd: 12-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:09

Carlo is inderdaad een hele leuke hengst. Is de pappa van mijn merrie Camira!!!
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Malu

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:33

Valentino is absoluut niet afgekeurd op nakomelingen.
Eerste wilde het stamboek deze hengst niet goedkeuren... uiteindelijk wel gedaan dan en moest ie z'n nakomelingen laten zien...Het stamboek wist niet wat ze zagen, deze hengst had voortreffelijke kinderen en hij verbeterd de veulens zowat altijd.
Op zich vond het stamboek hem dus niets maar omdat ie plaatjes voortbracht hebben ze hem meteen goedgekeurd.

Hij is dus net wel goedgekeurd op nakomelingen en absoluut niet afgekeurd.Hij staat nog steeds ter dekking.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 bezoekers