kreupel en weet niet aan welk been

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

kreupel en weet niet aan welk been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 11:26

mijn paard loopt niet goed ze s kreupel op de rechter hand of nou ja kreupel ze loopt onregelmatig. en ze wil niet meer draven als ik wil aandraven doet ze dat 5 passen en springt dan aan in galop.
ik heb al bloed laten trekken wat dacht dat ze spierpijn heeft ofzo, twee jaar gelden ook laten doen en toen kwam er uit dat ze spier verzuuring had. maar deze keer kwam er niks uit. nou heeft de dieren arts <henk offereins> haar gisteren onder het zadel gezien en na 5 minuten zij hij al dat ik kan stoppen dit is niet om uit te houden voor jou niet en voor je paard ook niet zijn woorden.
zowel recht als lings om heb ik dit probleem.

nou moet ik haar twee weken bud voeren en dan komt hij weer kijken, als het dan goed is is het of de baarmoeder of de bekken volgens hem zoniet dan moet er een kreupelheids onderzoek plaats vinden. hij is aan het denken richting spat of o.c.d

ik ben twee maanden geleden onderuit gegaan met mijn paard en echt gaan glijden over de linker zij, heb het met de dierenarts over gehad en die zegt dat het er mee te maken kan hebben. nu komt er woensdag een fysotherapeute en die gaat het paard eens bekijken want er is wel degelijk een bewegings beperink en ze heeft ook flink veel pijn weet iemand een homepatisch middel tegen de pijn?
jullie zouden me hier echt mee helpen.


maar ik twijfel hier aan wie kan mij advies geven wat ik moet doen
alvast bedankt
groetjes floor en een hoefje van patjepaard
_________________

papa ik mis je en dat zou altijd zo blijven


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:11

misschien verschoven wervels, of scheef bekken?
Heeft mijn paard gehad nadat ze is uitgegleden op een (endurance) wedstrijd!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:04

en hoelang heeft dat toen geduurd voordat je weer mocht gaan rijden? en heb je je paard ook pijnstillers moeten voeren

groetjes floor

papa ik mis je en dat zou altijd zo blijven

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:15

maakt het jou uit of het lang duurt voordat je weer kunt rijden?? of heb ik dat verkeerd begrepen Scheve mond Misschien moet je een homeopaat er bij halen, die kan jou vertellen welk middel je het beste kunt gebruiken voor dit soort dingen. Vraag ook verdere raad aan je dierenarts voordat je gaat beginnen aan allerlei middeltjes, misschien kan de dierenarts het probleem neit vinden door de pijnstiller. Succes


floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:19

woensdag komt er een fysotherapeute naar haar kijken dit heb ik besloten na overleg met de dierarts. kun jij me een goede homeopaat adviezeren misschien? Nee het maakt me niet uit hoelang ik niks kan doen met mijn paard als het maar weer goed komt. alleen is het zo frustrerend als je andere lekker zit rijden en het net zo goed ging voor dat mijn paard dit kreeg, maar de gezondheid van mijn paard gaat zeker voor

papa ik mis je en dat zou altijd zo blijven

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:21

misschien kun je even zoeken op internet??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, anoushka, Mark0919, MirjamRobin, sterregoud, Titsia, vierspan en 44 bezoekers