wedstrijd soepje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

wedstrijd soepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 18:28

ben net terug van de onderlinge wedstrijd van de ponyclub.
ik deed alleen mee aan dressuur (springen kan die nog niet zo goed )
ik had maar 142 punten, en een kind dat 3 keer de verkeerde kant op was gereden had zelfs nog hogere punten als mij Verward Bloos!
snapte dur echt niets van ik ben toch hardstikke goed Bloos (ahum)

Met springen was het 1 grote ramp voor een aantal mensen, eerst viel dur iemand van haar pony en had een bloedneus (waren er nog wel wat gevallen maar die hadden niets)
maar toen ging het echt fout, een meisje kwam niet uit bij de dubbel, paard struikelde over de tweede hindernis en komt met een grote klap op de grond terecht. (gebeurd ook altijd voor mijn neus Scheve mond )
nou eerst werd de huisartspost gebeld. ondertussen nog 1 pony ontsnapt die had nogal lol Clown
nou waren ze er van de huisartspost moest er toch een ambulance bijkomen. Ik loop dus vast naar de weg want het veldje ligt nogal afgelegen. staat dat mens van de huisartspost er al met de auto van de ambulance, net een heel eind gelopen. komt de ambulance eraan zegt ze stap maar in, ik dus een beetje lol Schijnheilig mag eigenlijk niet bij zoiets maar was toch wel grappig. dus zat ik in die auto, iedereen zo kijken naar mij.
eerst wilden ze het aflassen maar uiteindelijk ging het toch wel door nadat de hindernis even anders was neergezet.

werd dan net gebeld om te bedanken voor de hulp OK dan! Pling Schijnheilig en heb gehoord dat ze alleen een gekneusde heup heeft en een bilspier heeft verrekt. dus gelukkig valt de schade nog mee.
nou dat had dan weer een gezellig dagje moeten worden.

heb alsnog best plezier gehad ondanks alles


Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 18:44

niemand?

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:03

Verwacht je binnen een half uur 20 reacties dan? Hihihihihi!
Misschien reedt het kind de verkeerde kant op, maar dan heeeeeel netjes en had ze haar paard misschien beter verzorgd? Dat levert ook puntjes op...
Wens de meid met de gekneusde heup maar sterkte en beterschap, dat moet nog heel lang veel pijn gaan doen. Heel erg voor haar!

www.trec-soeren.nl

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:30

tja, Zoiets kan je gebeuren. Wens d'r maar beterschap

zondag krinfinale rijden

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:16

auwauw een verrekte bilspier zal wel neit erg lekker zitten!
wens haar maar beterschap

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 08:43

gisteravond ook nog even langsgeweest, ze kon alweer lopen

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:13

Ow gelukkig, Haha!

zondag krinfinale rijden


patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:17

misschien hefet het meisje dat boven jou geeindigd is haar proef over het algemeen wat netter gereden dan jij. maar ehet hoeft daar niet perso aan te liggen, dat is gewoon jurysport. Volgende keer beter moet je maar denken!!

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:39

Kan mij voorstellen dat je ervan baalt dat iemand die verkeerd rijdt hogere punten heeft dan jij. Nou ja volgende keer beter.
Gelukkig dat het gevallen meisje alweer kan lopen. Lijkt mij geen pretje om zo van je paard af te vallen.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, CairnTerrier, Dancer, FenrisLoki, Hanjan, Happy16, idylle, KaasSouffle_, laura22, Lisewiesje, Miran, Mo_Noah, Swift, Syb_sem, Vagabondo en 161 bezoekers