onze pup heeft haar eerste angstige avontuur achter de rug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

onze pup heeft haar eerste angstige avontuur achter de rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 19:21

zat vanavond even met het buurmeisje aan de foon toen ik mijn oudste zoon van 4 hoorde roepen dat mijn kleintje van 2 jaar de hond aan het leren zwemmen was. ik vlieg naar boven en de pup stond al ruim boven zijn pootjes in het water. hij piepte als een gek. arme kaylee. pffff die kleine aap moet ik echt in de gaten houden. gelukkig snapte nick van 4 wel dat dit niet goed ging en heeft me geroepen. ik heb geprobeert mike uit te leggen dat hondjes die zo klein zijn nog niet kunnen zwemmen en hoop maar dat ie dat begrijpt. gelukkig voor kaylee is het goed afgelopen. ze is nu al onmisbaar geworden. ze is al heel netjes zindelijk. ik ga elk uur naar buiten en snachts ook nog 2x. zelfs mijn man die het absoluut niet wilde hebben dat er een hondje in huis kwam vind haar al leuk. hij heeft gisteren zowaar een bakje water voor haar neergezet. en toen ze zaterdag kwam was ie toch wel vertederd. maar ik hoef niet te vragen of ie haar vannacht even wil uitlaten.. dan is het opeens weer mijn hondje Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:38

dus je weet nu dat je Kaylee niet alleen met Mike voorlopig moet laten he!!!!!!!!!

misschien wip ik zaterdag nog effe langs om bij haar en de kittens te kijken.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 19:44

tja maar je zal toch ook wel eens naar de wc moeten. of je was aan t op hangen zijn. mike moet gewoon leren omgaan met de hond en de hond met hem. het was geen opzet.. hij wilde gewoon lekker met de hond in bad. hij snapt niet dat de hond nog niet kan zwemmen. want tenslotte gaat daisy ook altijd in bad dus die jongen ziet er geen kwaad in.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 20:04

gah wat heb je geluk gehad zeg !!!maar al goed dat je zoontje van 4 jaar datr verstond dat er ies mis liep ik mag er niet aan denken wat er anders gebeurt zou zijn...nog veel plezier met de pup welk ras is het ? Kwijl Lovers



Kusje Kusje Kusje

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 20:18

ze is een xing jack russel. echt een schatje. ze is net als mijn pony palominobont. heel apart. ze heeft overal spikkels op dr vacht. net een appaloosa.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 21:15

ach gossie wat lief joh