2 jonge katjes gered

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

2 jonge katjes gered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 22:53

vandaag ging ik met een vriendin naar de paarden..
we kwamen de stal binnen er we hoorde echt hele harde piepjes.. dus wij dachten eerst dat het van de hooizolder was.. wij kijken, maar we hadden geen lamp mee..
wilde we een lamp halen, keken we eerst nog in de stal zagen we 2 pootjes bovenaan de stal hangen..
ik voorzichtig aan de pootjes getrokken en zijn/haar hoofdje beschermd.. we hadden dus al 1 kitten, maar we hoorde er nog 1.. dus toch naar binnen gegaan voor een zaklamp..
wij weer naar de hooizolder.. is het 2 katje tussen 2 muren gevallen (1 muur van de stal.. dan ruimte en dan nog een muur..
wij naar de eigenaar dat hij dus tussen de muur zat.. hij een klein gat geboord.. en via de hooizolder met een lat (3 meter) dat katje naar het gat proberen te lokken.. ik met de 1e kitten erbij zodat die hem kon 'roepen' toen kon mijn vriendin hem pakken..

we hebben ze in een doosje gelegd (in de stal) met wat brokjes (voor de moeder) zodat die ze dan maar weer kan verplaatsen.. ze waren ongever 2 weekjes oud (dachten ze daar) want die ene deed net zijn oogjes open.. we wilde ze niet meer op zolder leggen, want dalijk vallen ze weer naar beneden en dat vind ik zielig..
waarschijnlijk waren het een mannetje en 1 vrouwtje.. ik hoop dat de moeder ze nog opzoekt en dat ze morgen toch weg zijn.. en anders ligge ze nog in die doos met hooi.. ik ga morgen weer kijken en zal de digi meenemen, maar aan de ene kant hoop ik dat ze weg zijn..

pff wilde ze zo mee naar huis nemen joh, maar toch maar niet gedaan..

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:51

aaaah wat lief joyce... zijn t kleintjes van rooie?? of weet je t niet?

hoe zagen ze eruit?

el goed van je dat je toch maar was gaan kijken en ze gered hebt.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 17:41

de ene was heel zwart met bruin erdoor..
en die andere was gewoon wit met bruin en grijs enzo..
maar ze zagen er goed uit.. dikke buik.. maar die ene zocht wel na eten die zat allemaal aan mijn vinger proberen te zuige

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:01

En zijn ze al weg...of zijn ze er nog??

i kben wel benieuwd,..of moeder nog terug gekomen is..

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 13:07

ja ik heb ze bij de buurman neergelegd (zaterdag) en zondag ging ik kijken en toen lagen ze nog in dat konijnhok..
een andere kitten lag er ook bij (die dus niet 'afgestoten' was..)
maar ze worden goed opgevangen en rooie die voed ze ook mee op..

Fem

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:16

oh gelukkig....

zou anders wel heel sneu zijn..Tong uitsteken