Vorige week in Angel (de serie)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Vorige week in Angel (de serie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 12:03

Afgelopen donderdag was er geen aflevering van Angel, omdat deze naar maandag (rond 23:00 uur) verschoven is.
Maar dat geeft mij even de tijd om te vragen wat er de vorige aflevering precies gebeurt is.
De laatst aflevering die ik gezien is dat ze een feest geven en Lorne al een maand niet geslapen heeft.

Thuis volgen we echt alle afleveringen van deze serie, maar de vorige hebben we gemist. Er ging is mis met opnemen Bloos

Dus is er misschien een bokker die me even bij kan praten over wat er gebeurt is? Please! Haha!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:47

Ze hadden een Mexicaans mythisch monster op de koffie. Een werknemer van Wolfram & Hart kende het wezen van 50 jaar geleden, toen het er ook was. Uiteindelijk is het wezen weer verslagen voor 50 jaar, met behulp van de 4 broers van die werknemer, die 50 jaar geleden met zn 5en het wezen hadden verslagen. That's about it

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 20:17

Hmm, dus de serie zal hier niet op verder borduren?
In principe niet een heel groot probleem, zie de aflevering nog wel een keer tijdens herhalingen.

Zolang we maar niet veel gemist hebben. Geen nieuws over Spike? Schijnheilig Haha!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:34

nee hoor geen nieuws was saaie aflevering dus t valt mee.haha.rare nieuwe tijd trouwens

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:25

Alleen een beetje over dat shanshu: Angel gelooft er niet meer in en het zou ook op Spike kunnen slaan.

Maar verder wel een beetje een saaie aflevering, met wat oude worstelhelden Scheve mond

Ze gooien daar bij Veronica ook om de haverklap de zendtijden door elkaar. Ben je net gewend aan een bepaalde tijd, wordt het weer verschoven....