Het lukt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Het lukt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 22:17

Het gaat steeds beter met Lowara (Tinker) en mij.
Als je weet dat in in April vorig jaar nog geen volte met haar kon draven, ze haar hoofd stug in de lucht hield, sturen ging dmv hard aan de teugel trekken naar de kant die ik opwilde (en 9 van de 10 keer redde ze de bocht dan nog niet eens) en ze absoluut NIET rechts om kon galloperen, dan zou je vandaag raar hebben opgekeken toen ik les kreeg.

Ze liep weer lekker aan de teugel, en gaf goed stelling. volte verkleinen, volte vergroten, linker galop aan de teugel op de volte, rechter galop idem dito. wijken voor de kuit gaat in stap al 100% goed.
We zijn bezig geweest met de Travers,(gaat steeds beter) ze kon netjes achterwaarts (met behulp van de Clicker) en zelfs in draf aan de lange teugel kan ik haar elk gewenst figuur laten rijden, dmv m'n benen.

Echt, ik was erg tevreden over haar, we gaan echt lekker vooruit, en ik begin er ook steeds meer lol in te krijgen, omdat we het allebei steeds beter beginnen te snappen.
Ik zag het vorig jaar echt niet meer zitten,maar nu wel Haha! Ben echt blij dat ik priveles van m'n instructrice heb genomen, anders was het echt misgelopen denk ik. We gaan lekker verder, gewoon eens kijken tot hoever we dingen eruit krijgen bij haar. (en bij mij)

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:44

goedzooooo!! gefeliciteerd!!! ik ben trots op je!!

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:25

Leuk hoor. Goed van je dat je niet hebt opgegeven.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:01

fijn dat het zo goed gaat