Vervelende meisjes die niets van paarden weten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Vervelende meisjes die niets van paarden weten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 22:18

Reed ik vanmiddag lekker op Rico, mijn verzorgpony, door de buurt, kom ik twee van die kleine meisjes tegen van ongeveer 7 of 8. Komen ze rennend en schreeuwend: " kijk! Paard!". Benaderen ze me van achteren. zeg ik heel normaal en beleefd dat ze niet achter een paard moeten gaan rennen want het dier kan schrikken reageren ze met: "wat heeft ie aan zijn hoeven?" Ojee, dacht ik...die weten dus helemaal niets. Maar goed, het zijn nog kinderen dus laat ik het maar uitleggen. Dus ik zeg dat het ijzers zijn om slijtage tegen te gaan enzo. Dat leken ze wel te snappen. Begonnen ze tegen hun vriendjes verop te schreeuwen dat er een paard door de buurt liep...ja...blind zijn ze ook niet nee... Vragen ze of 'dat ding in zijn mond' niet vervelend is. Nee, zeg ik, dat is ie wel gewend. "Mogen we even meelopen?" was de volgende vraag. Jahoor zei ik. Dus ik stapte verder. Stop ik even bij een huis waar ik elke zondag stop omdat die mensen dat zo leuk vinden, staan ze daar ook bij...heel gezellig....not. Maar er was een lap gras om het hoekje van het huis dus ik zei tegen ze dat ik even wat harder ging. (om ze af te schudden natuurlijk...maar dat hadden ze niet door natuurlijk....hehe) Dus ik galoppeerde lekker weg...weg van hun....eindelijk was ik van ze af...lief hoor, die meisjes maar ze kunnen ook heel vervelend zijn...

Maar verder heb ik wel lekker gereden hoor...haha... Lachen

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:25

hihi erg he, van die meisjes.. altijd als ze roepen van "kijk een paard!"roep ik altijd terug : "waar? " Haha!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 22:29

Hahaha...dat had ik ook kunnen zeggen ja..sjit dat ik daar nu pas achter kom...maar ik kom vaak genoeg van die meisjes tegen...hehe...zeg ik het daar wel tegen...goed idee!! *LOL*

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:31

jaaa... idd
vin ik hatelijk!!!!
grr ik krijg er wat van
als ik een deftig stukje vin galopeer ik ook weg...Lachen

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:39

bij mij kijken ze me altijd aan alsof ik van een andere planeet kom, en de meesten roepen: kijk! hoppe!

neeeheeee een paard! nou ja.. mijntes houdt niet van kleine kinderen

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:44

lowara schreef:
hihi erg he, van die meisjes.. altijd als ze roepen van "kijk een paard!"roep ik altijd terug : "waar? " Haha!



Haha! Haha! Haha! Haha!

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

ellepel

Berichten: 47325
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:06

als ik hoor "kijk,paard!"
zeg ik altijd"nee hoor,d it is geen paard, dit is een wilde woestijnwolf!"

moet je dan die gezichten zien...

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:12

Ja af en toe is het wel leuk maar soms irriteer ik me ook erg aan die jonge meisjes, als ik met een bonte rij en ze roepen, KIJK PAARD, nee hoor dit is een koe zeg ik dan. Die gezichtjes die ze dan trekken zijn echt leuk.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:53

ja idd heel irritant heb ik soms ook wel

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:57

Echt heel irritant! Of de hele tijd vragen mag ik ook, nee Boos! , waarom niet, daarom Boos!

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:01

haha,zo;n droog mogelijk antword terug geven kunnen die bokkers hier wel haha! vind het wel goede op te zeggen:P paard! waar Verward
haha! Tong uitsteken

Icelandics
They grow when you get on

Flygill
Berichten: 8044
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Overloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:26

bij mij roepen ze meestal AAAAHHH AMERIGO (of hoe heet die knol van sinterklaas??) ik vraag dan meestal of ik er uit zie als een oude kerel met een baard!

Flygill von Wilhelmstein

Fjölnir van 't Slingerbos

Esther20

Berichten: 11
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Gorredijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:37

daar stoor ik me totaal niet aan, mja ben ook erg gek op kinderen!

Don't let your mind rule over your heart...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:44

Van mij mogen ze vragen wat ze willen, ik geef ook altijd uitleg. Ben allang blij dat er nog kinderen zijn die interesse hebben in de dingen. Lachen

Ze moeten alleen niet schreeuwen, voor de voeten van mijn paard gaan lopen of vlak achter hem gaan fietsen, daar zeg ik dan ook altijd wat van.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 13:51

Ditto. Ik vind het juist wel leuk dat kinderen zo geinteresseerd zijn en laat ze vaak aaien en dergelijke... Wordt mijn paard ook gelijk kind-proof van en kan ik die kinderen ook uitleggen waarom ervoor of achter geen goed idee is.

Gelukkig is mijn paard gek op aandacht dus die vindt het ook allemaal wel best.

Europe is our playground

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:24

ja of ze vragen is dat een paard? ik dan Nee ik heb een koe waar ik op rijd (naja hij lijkt er op het is een tinker:D)

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:26

hmmm nee ik vind het meestal niet leuk hoor ik heb een fjord en dan hoor je die kinderen altijd mooi paard heeft u mevrouw a dat vind ik dan wel weer heel leuk mevrouw op mijn 22e en mooi paard ja haha maar dan komt het kijk die haren!! wat mooi ja hoor je dan zo'n wijs moeder figuur daar worden deze paardjes mee geboren.
huh? o fijn dat ik het ook weet wie staat er iedere week een keer te knippen aan die manen??????
maar ja af en toe word je er gek van maar echt die lieve kinderen waar er weinig van zijn....die zijn grappig een keer waren er van die onwijs irritante gastjes aan het voetballen en die vonden het heel erg nodig om leusen naar mijn lieve sparky te roepen ik liet me dat geen twee keer overkomen en draaide sparky het voetbalveldje op en ging met sparky gewoon mee voetballen en nu iedere keer als we langskomen hoor je kijk dat is dat paard dat kan voetballen!!! heel goed jongens prima onthouden gnagnagna

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:41

lowara schreef:
hihi erg he, van die meisjes.. altijd als ze roepen van "kijk een paard!"roep ik altijd terug : "waar? " Haha!



hihi Haha! Haha! Haha! Schijnheilig

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Britt

Berichten: 18892
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:45

whaha kvin ut voetballen ook wel een leuke!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:46

lowara schreef:
hihi erg he, van die meisjes.. altijd als ze roepen van "kijk een paard!"roep ik altijd terug : "waar? " Haha!


echt? whaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa

*ligt in een deuk*

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:06

Ik vind het ook altijd wel schattig als er kindjes op je afkomen. Maar het moet niet vervelend worden Knipoog
Haha die actie van Lowara OK dan! Haha!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101660
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 09:20

Citaat:
Maar het moet niet vervelend worden


Juist...het moet niet vervelend worden en ik werd er een beetje girriteerd van...maar ik heb ze alles wel gewoon uitgelegd hoor...maar ze waren ook totaal niet bang en liepen met tasje te zwaaien en gewoon er achter aan te rennen...dat vond ik wat minder...hehe...maar het is altijd weer een belevenis om door de buurt te lopen...

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:26

hihi zulke meisjes zijn idd echt vervelend Knipoog
gelukkig dat je er nog snel van af kon komen dan!! *LOL*

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

UumsJarig

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 13:16

Hm, ik heb iedere keer dat ik ga rijden meisjes om me heen. Best handig als je een zweepje laat vallen ofzo Knipoog Als ze gewoon paardje willen aaien en goed luisteren heb ik geen last van hen.

Voor dierendag heeft Prelude zelfs een flitsende 'voorhoofdteugel' (frontriem) gemaakt van Scoobidoo-draadjes gekregen van één van die meisjes! Superlief!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

sheda

Berichten: 262
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Boetele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:29

Hoe kwam het toch ook alweer dat we zelf zo gek van paarden werden...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angs1989, fleur_yen, GoogleAdsense, Mariett, nick_en_ik, Poekkie, Renkle, schumiegirl, sterregoud, Vagabondo en 85 bezoekers